Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Ὁ γέρικος γάιδαρος.

Μια μέρα ο γάιδαρος ενός αγρότη έπεσε σε ένα πηγάδι. Το ζώο απελπισμένο, γκάριζε για ώρες ενώ ο αγρότης προσπαθούσε να βρει ένα τρόπο για να το σώσει.
Τελικά σκέφτηκε ότι το ζώο ήταν γέρικο και τα έξοδα που απαιτούνταν για να το βγάλει από το πηγάδι ήταν πολλά.
Αποφάσισε λοιπόν ότι δεν άξιζε να προσπαθήσει να σώσει τον γάιδαρό του, οπότε το μόνο που του έμενε να κάνει ήταν να τον θάψει ζωντανό. Έτσι κάλεσε τους γείτονες να έρθουν για να τον βοηθήσουν να πραγματοποιήσει το σχέδιό του! 
Πήραν λοιπόν όλοι από ένα φτυάρι και άρχισαν να γεμίζουν με χώμα το πηγάδι.

Στην αρχή, ο γάιδαρος συνειδητοποίησε τι συνέβαινε και άρχισε να γκαρίζει φρικτά, όχι όμως για πολύ και προς έκπληξη όλων ησύχασε…


Τότε ο γεωργός κοίταξε μέσα στο πηγάδι και έμεινε έκπληκτος με αυτό που είδε, δεν πίστευε στα μάτια του, με κάθε φτυαριά χώμα που έπεφτε στην πλάτη του ζώου, εκείνο τιναζόταν, το χώμα έπεφτε κάτω και ο γάιδαρος έκανε ένα βήμα προς τα πάνω.
Οι γείτονες και ο αγρότης χάρηκαν και συνέχισαν να πετάνε φτυαριές χώμα πάνω στο ζώο, αυτό κάθε φορά τιναζόταν και ανέβαινε πάνω.
Πολύ σύντομα, όλοι θαύμασαν το γαϊδούρι που με το δικό του τρόπο κατάφερε να φτάσει στην επιφάνεια του πηγαδιού!
πηγή 
Οι χτίστες και οι κηπουροί


Κάθε άνθρωπος μπορεί να υιοθετήσει δύο στάσεις: να χτίζει ή να φυτεύει. 

Οι χτίστες μπορεί να χρειαστούν χρόνια για το έργο τους, κάποτε όμως τελειώνουν αυτό που χτίζουν.

Τότε σταματούν και περιορίζονται από τους ίδιους τους τοίχους τους.

Όταν ολοκληρώνεται το χτίσιμο, η ζωή χάνει το νόημά της. 

Υπάρχουν όμως κι εκείνοι που φυτεύουν.

Μερικές φορές οι καταιγίδες και οι εποχές τους προκαλούν προβλήματα και σπάνια ξεκουράζονται.

Σε αντίθεση με τα κτίρια όμως, ένας κήπος δε σταματά ποτέ να αναπτύσσεται.

Και, παρόλο που απαιτεί την προσοχή του κηπουρού, του δίνει παράλληλα και τη δυνατότητα να ζήσει τη ζωή του σαν μια μεγάλη περιπέτεια.

Οι κηπουροί αναγνωρίζουν ο ένας τον άλλον, γιατί ξέρουν ότι στην ιστορία του κάθε φυτού βρίσκεται η δημιουργία όλης της Γης.
-          του Πάουλο Κοέλιο 
           
Ερωτευθείτε! 

Ερωτευτείτε αυτόν που έγραψε: «Το αληθές απόβαρον ενός ανθρώπου ισούται με τις αγάπες, τον οίκτο και την αηδία που ένιωσε στη ζωή. Δύο μεγάλες αδικίες εγνώρισα: την φτώχια και την ερωτική καταφρόνια.»

Ερωτευτείτε τη διανόηση που δεν δέχεται να πρωταγωνιστήσει, που δεν βγαίνει το μεσημέρι στα κανάλια, που δεν μπερδεύει την μετριοπάθεια με τις ίσες αποστάσεις και την εξαθλίωση με το αναπόφευκτο. Τη διανόηση που πολεμά το αναπόφευκτο, που παθιάζεται, που καίγεται από αγάπη και αγωνία, που βρίσκει τη θέση της όταν ανάβει η μάχη. Τη διανόηση που φτύνει τον κόρφο της όταν την αποκαλείς διανόηση.

Ερωτευτείτε τους τραγουδιστές που δεν πήγαν ποτέ στον Σπύρο Παπαδόπουλο, που δεν ήπιαν στην υγειά μας, που δεν γλέντησαν εκ μέρους μας ένα κάποιο Σάββατο. Ας πιούμε στην υγειά τους

Αυτούς που τραγούδησαν το τίποτα δεν πάει χαμένο φτύνοντας το πιο πικρό σφίξιμο της καρδιάς τους.

Αυτούς που κλαίνε ξαφνικά και δίχως λόγο.

Ερωτευτείτε τα καφενεία του Γκόρπα, τα μπαρ του καλοκαιριού, τα τραπεζάκια έξω, το τάβλι δύο γέρων έξω απ’ τα άδεια μαγαζιά τους, τα σουβλάκια στα σκαλάκια των πολυκατοικιών, τις μπύρες στα δύο και το κορίτσι που περνάει ρίχνοντας λοξές ματιές.

Τα ξυπόλυτα κορίτσια, τα κορίτσια που δεν ποζάρουν, τα κορίτσια του Ιουλίου, των αόρατων νησιών, τα κορίτσια με τα αλατισμένα μαλλιά και την κόκκινη μύτη. Αυτά είναι ο πραγματικός κόσμος, η αλήθεια, το τέλος και η άκρη του νοήματος.

Τους αδύναμους. Δείτε. Η κούτα του άστεγου, το στοίβαγμα του μετανάστη, η αναζήτηση φαγητού στα σκουπίδια, ο απλήρωτος λογαριασμός. Υπάρχουμε και για να αναποδογυρίσουμε αυτό το ασυνάρτητο σύμπαν.

Ερωτευτείτε τους αυτόχειρες των χρόνων που ζούμε. Τρέξτε κοντά τους, απλώστε το χέρι, σταθείτε προσοχή. Αν δεν καταφέρετε να συγκρατήσετε το κορμί τους, πριν αυτό αιωρηθεί οριστικά και αμετάκλητα, κρεμαστείτε μαζί τους.

Αυτόν που έγραψε πρώτος το «οι μπάτσοι είναι παντού, αλλά ο έρωτας μας κάνει αόρατους» και αυτόν που το φωτογράφησε και αυτόν που το έκανε ριτουίτ και αυτόν που χαμογέλασε βλέποντάς το.

Ερωτευτείτε την πληγή του κυνηγημένου ξένου. Το φόβο του ανθρώπου χωρίς χαρτιά. Τη μοναξιά του ανθρώπου που πέρασε μέσα απ’ τις νάρκες και τα κύματα, για να πέσει απ’ το λυσσασμένο μαχαίρι του φασίστα.

Τους διαδηλωτές, που ανεβοκατεβαίνουν την Πανεπιστημίου, φωνάζοντας αλληλεγγύη, φωνάζοντας ελευθερία. Τις ομάδες σε γειτονιές και συνοικίες, που μαζεύουν ρούχα, που μαζεύουν φαγητά, ταινίες, υλικά και ανταλλάσσουν τα πάντα εκτός από χρήματα.

Αυτούς που βαριούνται να μιλήσουν για τη δουλειά ή τα λεφτά. Αυτούς που σου λένε το αγαπημένο τους χρώμα, το τραγούδι της εφηβείας τους, που θυμούνται το πρώτο κορίτσι που φίλησαν με τρυφερότητα και αυτούς που, σαν τον Χόλντεν, όταν λένε καριέρα, εννοούν να προσέχουν τα παιδιά που παίζουν σε ένα τεράστιο γήπεδο κλοτσώντας μπάλες πάνω κάτω και τραγουδώντας στίχους χωρίς λόγια, μόνο λα λα λα.

Τον Ντουρούτι, τον Ηλία Λάγιο και τον κλόουν του Μπελ. Τον Νίκο Καρούζο που πλήρωνε τα ποτά του με αυτοσχέδια ποιήματα σε χαρτοπετσέτες.

Ερωτευτείτε αυτούς που δεν κωλώνουν μπροστά στο ανέφικτο, αυτούς που πιστεύουν στα θαύματα που δεν έχουν εξήγηση, αλλά ούτε θρησκευτική προέλευση, αυτούς που αγαπούν τον ορθό λόγο επειδή υπηρετεί τον άνθρωπο και όχι το ανάποδο και αυτούς που δεν πίστεψαν σε οτιδήποτε ειπώθηκε οποτεδήποτε σε δελτίο ειδήσεων.

Αυτούς που κολύμπησαν νύχτα μεθυσμένοι και αυτούς που πνίγηκαν επειδή δεν άντεξαν τη σκληρότητα του κόσμου.

Ερωτευτείτε την φωνή του Αργύρη Μπακιρτζή, το «Θεέ μου μεγαλοδύναμε» και το παιδί που σφίγγει μια πέτρα στο χέρι, χωρίς να είναι σίγουρο ότι έχει δίκιο. Στα κρυφά, στη σιωπή, είμαστε σίγουροι ότι τουλάχιστον δεν έχει άδικο.

Τον Χρήστο Βακαλόπουλο που έλεγε για τον Αύγουστο του Νίκου Παπάζογλου, «το τραγούδι δεν είναι ερωτικό, αλλά ερωτευμένο». Μην δίνετε σημασία σε οτιδήποτε είναι ερωτικό, αλλά όχι ερωτευμένο.

Την Άννα Καρίνα, την Μόνικα Βίτι, τη σερβιτόρα της διπλανής καφετέριας, την Ροζάριο Ντόσον και όλες τις γυναίκες που έχουν αίμα μπερδεμένο, αίμα που έρχεται από δύο ή τρεις ηπείρους.

Ερωτευτείτε τον πατέρα κάποιου γαμπρού που με το τσιγάρο στο στόμα, μεθυσμένος, χορεύει το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας. Ερωτευτείτε το αχ Παναγιά μου, στο τέλος κάθε τέτοιας μουσικής.

Αυτόν που έγραψε, «μην αγαπάς τον πλησίον, αλλά πλησίασε τον αγαπώντα».

Την πιο μικρή ελιά στην κοιλιά της, τον απογευματινό ύπνο κάτω απ’ το αρμυρίκι ή την καρυδιά, την πιο λεπτή ειρωνεία, το παγάκι, την παρέα που κλαίει γελώντας και τη βουβαμάρα του καταστρώματος της επιστροφής.

Ερωτευτείτε το κορίτσι μου. Κάθε πρωί, κάθεται νυσταγμένη στην άκρη του κρεβατιού με γερμένους τους ώμους και τα χέρια να κρέμονται σαν τεράστιο εκκρεμές. Αυτή η εικόνα είναι η ασπίδα, η μολότοφ και το φωτόσπαθο που κρατάω στη χούφτα μου και με κάνει ιπτάμενο, απίθανο και ανήλικο.

Ερωτευτείτε το κορίτσι που περνάει δίπλα σας εδώ και τώρα.

Ερωτευτείτε.


Πηγή, tovytio.wordpress.com

9 σχόλια :

  1. Ανώνυμος26/5/13 22:52



    Έτσι ελληναράδες, δείξτε τι είστε στην πραγματικότητα. δείξτε μας πως σας μεγάλωσαν οι μανάδες σας και τι παιδεία σας έδωσαν στα σχολεία. Τώρα που δεν υπάρχει το χρυσό παραπέτασμα των ευρώ που κρυβόσασταν από πίσω του δείξτε τι πραγματικά είστε ώστε όλοι να καταλάβουν πόσο πιθήκια είστε, αγράμματοι αμόρφωτοι χοντροκομμένοι βάρβαροι από την εποχή των σπηλαίων και χειρότερα. Εμπρός ελληναράδες, τώρα που δεν έχετε λεφτά δείξτε το πραγματικό σας πρόσωπο, δείξτε ρε καθάρματα τι έχει αξία για σας μετά το χρήμα. Ουστ θρασύδειλα σκουλήκια! Αυτός είναι αλήθεια ο πολιτισμό σας, καθάρματα.

    «Δεν έχω χρήματα, "δεν μπορώ", αλλά... μπορώ να δέρνω» είναι το συμπέρασμα της νέας έρευνας που διενεργήθηκε από την Εταιρεία Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (ΕΜΑΣ) και το Ανδρολογικό Ινστιτούτο. Η έρευνα καταδεικνύει σημαντική αύξηση στα κρούσματα ενδοοικογενειακής βίας, σεξουαλικής και σωματικής κακοποίησης γυναικών, που συνδέονται άμεσα με τις κοινωνικοοικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα.
    Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα κρούσματα βίας εναντίον γυναικών έχουν αυξηθεί κατά 47% τους τελευταίους μήνες στη χώρα, με μία στις τρεις γυναίκες να έχει πέσει θύμα ξυλοδαρμού.
    Η οικονομική κρίση, η βία και η συνωμοσία της σιωπής ήταν το εκρηκτικό κοκτέιλ της έρευνας που καλείται, μετά την ολοκλήρωσή της, να απαντήσει στο ερώτημα: Γιατί ο οικονομικά «ευνουχισμένος» άνδρας, ξεσπά στη σύντροφό του;
    Αρνητικοί πρωταγωνιστές είναι -συνήθως- άνεργοι άνδρες λίγο μετά την ηλικία των 40, άνδρες με έντονο εργασιακό στρες, με πιεστικές οικονομικές υποχρεώσεις, αλλά και με «κουρεμένη» σεξουαλική δραστηριότητα, καθ' ομολογίαν των συντρόφων τους που απάντησαν στην τηλεφωνική έρευνα.
    «Η ύπαρξη κρουσμάτων βιασμών στην οικογένεια και ξυλοδαρμών δεν υπήρχε ως δείγμα στις 10 παλαιότερες έρευνες μας, κατά την περίοδο του μνημονίου. Ανδρες και γυναίκες τηλεφωνούσαν για "περίεργα" σεξουαλικά προβλήματα και "ύποπτες" ατυχίες στην ερωτική ζωή» αναφέρουν οι επιστήμονες.

    Όχι δεν τελείωσα!!!! έχει κι άλλο! Διότι τ’ αρσενικά καθάρματα βρίσκουν και τα κάνουν. Διαβάστε και φρίξτε! Φρίξτε εις διπλούν διότι με την ίδια νοοτροπία μεγάλωσαν και πολλά πλείστα όσα δικά μας κορίτσια που διακατέχονται από την ίδια ακριβώς “λογική”! μαζοχίστριες να τις πω; Ηλίθιες; Δεν ξέρω τι να πω! ξέρω τι φταίει αλλά δεν ξέρω τι να πω! Αισθάνομαι λύπη κι αηδία. Είναι οι ίδιες μανάδες που μεγάλωσαν τους λεβέντες τους σαν ζώα και μην νομίζετε πως είναι μακριά από εμάς. Είναι πολλές οι ηλίθιες κι εδώ στο ελλαδιστάν που μεγαλώνουν πασάδες από την μια και δούλες από την άλλη.

    Ευτυχώς που είμαστε στην ΕΕ αλλιώς… θυμάμαι την δύστυχη την γιγιά με την μπουργκα και τα μαύρα, την δική μας την γιαγιά μέχρι και την δεκαετία του ‘60, εκεί που θέλουν να μας γυρίσουν οι… εθνοσωτήρες μας!

    ΖΗΤΩ Η Ε.Ε.!!! ΖΗΤΩ Η ΤΡΟΪΚΑ! Θα τσούξει αλλά θα γίνουμε ανθρώποι έστω και με το στανιό!
    Μουσουλμάνες σοκάρουν - "Σκλάβες του σεξ οι φυλακισμένες" και "ναι στο ξύλο στις γυναίκες"

    (το καθίκι ο χψ)

    (αντιγραφή τόκανα ρε από μαθητή μου....)

    Εγώ θα συνεχίσω το " ξεβράκωμα" μέχρι να μην μείνει ούτε ένας που να μην με ...μισήσει, αλλά η αλήθεια τσούζει, τσούούούούζειειει!!!! και δε χωνεύεται η ρημάδα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος26/5/13 23:13

    ΠΑΕΙ.... ΤΗΝ ΨΩΝΙΣΕ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος26/5/13 23:58

    θα ξερουμε τωρα με τι εχουμε να κανουμε ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος27/5/13 08:11

    Δυστυχώς η κρίση έφερε πολλά.......Σκληρό αλλά είναι αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος27/5/13 23:45

    ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΓΕΡΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΣΟ ΣΥΝΤΟΜΑ...ΚΡΙΜΑ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΩ...ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΡΙΜΑ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος27/5/13 23:53

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ; ΕΧΕΙ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΙΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΟΥ-ΔΟΥΛΑΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/5/13 10:03

    re ti travame me daytone...akoy mpoyrka h giagia ..poy th forage re kai den to phrame xampari...kai poiow thn evgale thn ermh th mandhla.....meros ths endymasias htan h manthla....kai gia praktikoys logoys....gia ta staxia kai gia to mpoyxo.....aeinte ksanakrypsoy sthn troupa sou..den eisai gia thn mpanagia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος28/5/13 19:47

    πιαστηκα κοροιδο χψ!!!!!!!!!!!!αντι για δουλα η δικη μου πεθερα τρανηνε,τυρανο!!!!!!!ασε που μου την εδωκε με το ζορι,κιολας.για πες ρε ....που εκανα λαθος γαμωτο,ζηλευω!!!!!!gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος28/5/13 23:27

    ΦΟΡΑΓΕ ΜΠΟΥΡΓΚΑ Η ΠΕΘΕΡΑ ΓΕΡΟΛΥΚΕ Η ΕΙΧΕ ΚΟΤΣΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.