Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

ΑΒΑΔΑΙΟΣ 2000 μ.Χ.(συνέχεια)5ο μέρος

• ''Άνθρωποι μονάχοι σαν το ξεχασμένο στάχυ'', και τι καλά που είμαι στα ξένα, Θεούλη μου. Ανάρια- ανάρια οι αντάμωσες να έχουν και νοστιμάδα - θα φιλείς δηλαδή τον Πλιαμίκα όλο και πιο ανάρια (εδώ δεν τον φιλεί η Πλιαμίκαινα...).
• Άκου...στα ξένα το τζιβαέρι μας! Τι να πει η Ξανθή που διάκε κι έκατσε στην Αμερική; Τίποτα να μη πει, φίλε. Σήμερα. εν έτει 2000 μ.Χ. η Αμερική θεωρείται... Κολιάτσου- Παγκράτι. Και χαίρομαι που το ξέρει αυτό η Ξανθή κατά τα καλοκαίρια.
• Πήγα κι εγώ μια φορά , με το καλώς όρισες, να φιλήσω την Αρέσμω και μου το έβγαλε ξινό το παιδάκι του ιερέως: '' κάνε πέρα, φίλησε τον Στέλιο γαμπρό''. Και αποτραβήχθην ασυναισθήτως. Ζητώ συγνώμη, περιμένοντας μια δεύτερη ευκαιρία.
• Τζάμπα τα πρόσφορα που μας τρώει από πιτσιρίκι ο παπαδόπαις. Αν ήσαν έτσι οι χριστιανοί, δεν θα υπήρχε τώρα χώρος στον Παράδεισο και για μας τους υπολοίπους.
• Γιόμα. ζέστη, κατακαλόκαιρο. Τα πρόβατα σταλίζουν, τα σκυλιά δεν γαβγίζουν και ο Ξερικός ομιλεί στο κινητό του όπισθεν του Αγιώργη. Και κάνεις το σταυρό σου στον Άγιο και ο ΄Αγιος στον Θεό του....
• Πιο κολοκοτρωνέϊκο μουστάκι από του Ξερικού (περήφανο και ανδροπρεπές) δεν ματα είδαν τα μάτια μου στην τόση τηλεόραση που έχουν δει... Του το είπα για να το ξέρει. Λέτε να μην το ξέρει;
• Α, ρε Χαραλαμπόπουλε! Στο ψαλλιδίσανε το μουστάκι οι αμούστακοι εκσυγχρονιστές. Μη μιλάς, μη λαλάς και προπαντός μην το χαλάς: είσαι ο μόνος αμίλητος εν Ελλάδι.
• Και ο Δ. Ρέππας είχε κάποτε μουστάκι, αλλά το έκοψε για να εκσυγχρονιστεί. Και αφού ο Ρέππας εκπροσωπεί την εξουσία, ο Γιωργάκος τον Ρέππα και ο Θανάσης τον υιόν του Γιωργάκο, ποιός παρακαλώ εκπροσωπεί την εξουσία στον Κλείτορα (Κουίζ).
• '' Να ΄μουν παιδί στα δεκαοχτώ και στα εικοσιένα - να ΄στριβα το μουστάκι μου να φτιάξω τον τσαμπά μου''. Αφιερώνεται εξαιρετικά στους μυστακοτσαμπάδες του ΄80, που είχαν πάρει φόρα να αλλάξουν τον κόσμο σοσιαλιστικώς και αορίστως.
• Βγάλ΄ την και λίγο τη γραβάτα, ρε Κανέλλο, που να πάρει ο διάβολος. Ακόμα και ο Σημίτης τη βγάζει στη Σέριφο . Αν την φοράς και καθ΄ ύπνον, θα πω στην κ. Κανέλλου να σου τη σφίξει να ησυχάσουμε...
• Όπως λέει και ο ποιητής, οι Γιανναίοι μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνουν και ξανά προς το Σύλλογο τραβούν. Κι ευτυχώς δηλαδή, αφού Παπαδαίοι, Φουρνοδαυλαίοι, Ροζαίοι, Πολυδεραίοι, Βασιλαίοι, και λοιπές σογιακές δυνάμεις ξαποσταίνουν μονίμως.
• Κατσιαλεπαίες Κατσιλαλεαπαίοι και λοιποί Γουργαραίοι, γρηγορείτε. Σας πήρανε το Σύλλογο - αυτό σας λέω μόνο.
• Αποχαιρέτα τη χιλιετία που έφυγε και χαιρέτα τη χιλιετία που ήρθε. Άλλα χίλια χρόνια θα ζήσουμε, κουφάλα νεκροθάφτη - στο ξαναείπα. Ούτε είχαμε, ούτε και θέλουμε να έχουμε τέτοιον επαγγελματία στο χωριό . Το σκάβουμε μόνοι μας, εν ζωή , το ''γουβί''.
• Πήγες σιαπάνου τον Αγιοθανάση έμαθα, για μολόγα πώς το είδες το δικό μου;'', με ρώτησε ο Παπαπάνος εν πλήρη αγωνία για τη γνώμη μου. . Παπούλη, συγχαρητήρια, του είπα, είσαι και ο πρώτος - το πρώτο σπίτι στο ''πάνω χωριό'' είναι του παπά.. Και κρυφοχαμογέλασε ευχαριστημένος ο καλός μου, που να ΄χουμε την ευχή του. Αν βέβαια τον πέτυχα σε καλή ώρα και θέλει να μας τη δώσει...
• Έχει καθιερωθεί, με πρωτοβουλία του δασκάλου μας Στάθη, να επισκεπτόμαστε ομαδικά το ''πάνω χωριό'' την αμέσως Κυριακή μετά το Δεκαπενταύγουστο, αλλά όταν βρέθηκα στο χωριό την Κυριακή αυτή μου διέφυγε εντελώς . Άσε που επί μισή ώρα τύρβαζα περί άλλων στο μαγαζί ( χαμπάρι, για την ξεχωριστή αυτή μέρα). Ζητώ συγνώμη από τους απόντες μας και να χαμογελούν πάντα όταν μαζεύονται για καλαμπούρι. (Ξέρω, Δάσκαλε : να φέρω ο ίδιος τη ''λούρα'' και να είναι από νιτσιά).
• '' Σε κάποιο δρόμο έρημο/ έρημο ρημαγμένο / με βρίσκουν τα χαράματα''. Τέτοια λέω καμιά βολά και με πιάνουνε τα κλάματα. Και όμως δεν υπάρχει άλλος δρόμος προς την ΟΝΕ. Ούτε το Δίστρατο του Πατσιεβά, ούτε η Παλιόστρατα των Ευπατρίδων. Είναι μονόδρομος η ΟΝΕ, σαν τη ζωή. Α, στο διάβολο για ζωή, μόνο η Μαντλίν Ουλμπράϊτ παραμένει νέα και τραβηχτική.
• Βλέπει η Αρέσμω την Τασούλα να πηγαινόρχεται στο Μέγαρο με γεμάτο δίσκο από παραγγελιές και την πληρώνει ο Στέλιος που δεν προείδε ότι το κατώι του Βλάση είχε «ψωμί» και διάκε κοντά στην εκκλησία για να γίνει Επίτροπος. Αλλά ο τουρίστας έχει πιο πολύ εμπιστοσύνη σε μια σύζυγο Επιτρόπου κατά τη στιγμή του λογαριασμού. Ρωτήστε και τον Μπεμπάκο που έχει εντρυφήσει περί αυτά. Διδακτορική διατριβή. .
• Α, ρε Πανάγο, που ήθελες και Ένταξη! Κάτσε τώρα με τον Πουλακίδα να βαράς μια ώρα παλαμάκια για να σου σερβίρουν ένα ποτήρι μπύρα σε κρασοπότηρο. Ενώ δεν προλαβαίνει να καθίσει ο Κανελλής και σχίζονται οι ευρωγκαρσόνες '' τι αγαπάτε, κ. Κανέλλε μας ;'' Όλα για τους ευρωπαίους πρωτευουσιάνους Πανάγοοο...
• Όταν περιφέρεσαι μια ζωή σε Μπρασιά, Σκοτίνα, Λαμπιάνου, Σελά κλπ και ξαφνικά βρεθείς στην Έδρα του Δήμου θα νοιώσεις όπως ένας Έλλην στις Βρυξέλλες.
• Μαραγκαίοι, Νωνταίοι, Μαγκογιάννηδες, Μπρουκλογιάννηδες και λοιποί Βαρδινογιάννηδες μετοίκησαν στα βόρεια προάστια της Αμυγδαλέας (Μπαλιζού). Να τους κάνουμε κι ένα Μετρό, ρε παιδιά. τρυπώντας υπογείως το Καταράχι. Αν, βέβαια το επιτρέψουν οι Χαραντρέας και Κιτσιούλης από οικολογικής απόψεως.
• Χαραντρέας:Οινολόγος-μποστανολόγος-ιεροψάλτης. Και αν το κρασί του είναι σαν την ψαλτική του, τότε θα μεθύσουμε από μεθύσι, αγαπητέ μου ψηλέ Βαγγέλη.
• Πετρούλιας: Πάναφον, Τελεστέτ, Κοσμοτέ. Τέρμα οι τηλεφωνήτριες του ΟΤΕ.>

( Η συνέχεια του «Αβαδαίου 2000 μ.Χ.» την επόμενη εβδομάδα )

5 σχόλια :

  1. Ανώνυμος11/5/11 14:39

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    Αβαδαιϊκοί και Αβαδαιϊκες : την επόμενη εβδομάδα θα λείπει η τελευταία σειρά από τον Αβαδαίο
    Γ.Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημήτρης Χ (εγγονός Τσιριμόγιαννη)11/5/11 15:42

    δηλαδή?
    Δημήτρης Χ (εγγονός Τσιριμόγιαννη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/5/11 16:01

    που εχει παει ρε νις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/5/11 16:22

    ΑΝΗΣΥΧΩ..............Gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος13/5/11 20:05

    Τεχνικό ήταν το πρόβλημα που εμφανίστηκε από χτες το μεσημέρι σε όλα τα blogspot H εξαφάνιση ορισμένων σχολίων στις αναρτήσεις δεν οφείλεται στην διαχείριση αλλά στην Google Είναι πιθανόν να επανέρθουν Ευσαριστώ
    Γ.Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.