Tο 2012 βρίσκεται λίγες ώρες πίσω, ή καλύτερα το 2013 είναι νέο, μόνο λίγων ωρών. Αναμφισβήτητα η προηγούμενη χρονιά ήταν πολύ δύσκολη. Παλέψαμε όμως και αντέξαμε. Η κρίση δεν με λυπεί καθόλου κι αυτό γιατί έδωσε την ευκαιρία για εκκαθάριση σε οτιδήποτε περιττό.
Καλώς Ήρθατε
Καλώς ήρθατε στο τόπο μας !
Καλώς ήρθατε στον κόσμο μας !
Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Σύμβολο της θυμοσοφίας μας
----------------------
- Η πρώτη συνέλευση 1960
- Επιτέλους μπήκε το νερό στ αυλάκι
- Η κουρά το 2013
- Με…τo δικό μας πλεόνασμα!
- Γι αυτούς που δεν συμμετείχαν
- Μια μεγάλη υποχρέωση εκπληρώνει ο Σύλλογός μας
- Κοπή πίτας 2016
- Aπόκριες το 2016 στο χωριό
- πίτα συλλόγου Τρίπολης2017
- Πίτα 2017 Αθήνας
- κάθε χρόνο και περισσότεροι
- Πανηγύρι στο χωριό 2017
- Πίτα 2020
- ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ (29.10. 12)
- ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
- ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΕΣΥ;
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ. 1ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ.2ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ.3ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ.4ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μχ 5ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μχ 6ο
- O ΘΑΝΑΣΗΣ
- ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ (ΔΕΚ1999)
- ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΘΕΙΤΣΑΣ
Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013
2013 ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ
Tο 2012 βρίσκεται λίγες ώρες πίσω, ή καλύτερα το 2013 είναι νέο, μόνο λίγων ωρών. Αναμφισβήτητα η προηγούμενη χρονιά ήταν πολύ δύσκολη. Παλέψαμε όμως και αντέξαμε. Η κρίση δεν με λυπεί καθόλου κι αυτό γιατί έδωσε την ευκαιρία για εκκαθάριση σε οτιδήποτε περιττό.
4 σχόλια :
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.
στερέψαμε. δεν έχουμε να πούμε ή να γράψουμε τίποτα καινούριο.όλα τα νέα φαίνονται σα να τα ξέραμε από καιρό. δεν μας κάνει τίποτα εντύπωση παρά μόνο καμιά αναφορά στη φτώχεια μας και μάλιστα της παλαιάς εποχής , καμαρώνουμε που μπορέσαμε και επιβιώσαμε , προσπαθούμε να το αποδώσουμε σε διάφορους παράγοντες,εγώ πιστεύω πως η φύση και η τύχη μας είχε ξεδιαλέξει .
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλή χρονιά σε όλους με υγεία και ειρήνη.
*
ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΟΙ.ΟΧΙ ΤΟ ΓΟΝΑΤΙΣΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δεύτερο μέτρο που πήρε ο Σόλων ήταν να χωρίσει τους πολίτες της Αθήνας σε κοινωνικές τάξεις ανάλογα με την οικονομική τους κατάσταση και όχι με βάση την καταγωγή, όπως γινόταν ως τότε. Το σύστημα ήταν «τιμοκρατικό», από το τίμημα, δηλαδή το πόσο μπορούσε να αποτιμηθεί ο πολίτης με βάση την περιουσία του. Οι τρεις κοινωνικές τάξεις (Ιππείς, Ζευγίτες, Θήτες) διατηρήθηκαν αλλά οι ιππείς χωρίστηκαν στα δύο ανάλογα με τα οικονομικά τους. Ετσι στην Αττική υπήρχαν πλέον τέσσερις κοινωνικές τάξεις: οι Πεντακοσιομέδιμνοι (Ιππείς οι οποίοι μπορούσαν να διατηρούν πολεμικά άλογα), δηλαδή όσοι είχαν ετήσιο εισόδημα πάνω από 500 μεδίμνους (δοχεία με τα οποία μετρούσαν κυρίως τα στερεά αγροτικά προϊόντα και χωρούσαν γύρω στα 25 κιλά) σε σιτάρι, λάδι ή αντίστοιχης αξίας χρήμα, οι Τριακοσιομέδιμνοι (Ιππείς) με το ανάλογο εισόδημα, και ακολουθούσαν οι Διακοσιομέδιμνοι (Ζευγίτες, που κατείχαν τουλάχιστον ένα ζευγάρι βόδια) και τελευταίοι οι Θήτες, που το εισόδημά τους προερχόταν από αμειβόμενη εργασία (θητεία) και ήταν μικρότερο των διακοσίων μεδίμνων. Ανάλογα ρυθμίστηκε και η φορολογία (εισφορές).
Σοφός μεν ο αρχαίος νομοθέτης, ποιητής και φιλόσοφος Σόλων ο Αθηναίος, σοφότερος δε ο σύγχρονος ιστορικός, ληξίαρχος και αρχειοθέτης Σόλων ο Αμυγδαλαίος !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι χρείαν έχομεν των παλαιών, όταν η Ελλάς γεννά εξακολουθητικώς νέους;
Απλώς επερωτώμεν.
και συμπληρωνω με την αδεια σου αβαδαιε...........
ΑπάντησηΔιαγραφήμεγας δουξ της γλανιτσιας αρχιεδεσματοποιος,ανευ του οποιου δεν,απαραιτητοςτων συλλογων και συχρονος γλανιτσαιος πολλαπλων ταλεντων και ενθυμηματων,δημοτικος τροβαδουρος,τα ξακριζει που λεει κι ο καννελής.
αντε σολων κατεβαζε καμια ιδεα γιατι χανομαστε,και δεν ξερω γιατι δεν κατεβηκες να φτειαξεις το παστο.