Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Επιστολή από ένα συμπατριώτη

Αγαπητέ κ. Γιαννόπουλε,
Κατ΄αρχήν θέλω να σας συστηθώ.Εχω Γλανιτσιώτικη καταγωγή απο τη μητέρα μου(Γιαννουλα Πολυχρονοπούλου του Πέ) και σας ομολογώ οτι ειμαι πολύ υπερήφανος γι αυτό.Ειλικρινά συγκινήθηκα όταν διάβασα στα παρατσούκλια του χωριού ,το παρατσούκλι τού παππού μου Γιώργη Πολυχρονόπουλου-Πές.Ζώ τα τελευταία 22 χρόνια στη Θεσσαλονίκη,αλλά δεν παραλείπω να επισκέπτομαι απο από καιρό σε καιρό τη Γλανιτσιά ,σαν προσκύνημα και ν ανάβω ενα κεράκι στον Αη Θανάση στη μνήμη τών προγόνων και τού αγαπητού μου πρωτοξάδελφου ιστορικού και λαογράφου Χ.Γ.Κωσταντινόπουλου(Λώνη).
Σας ευχαριστώ πολύ για τη χαρά που μου δώσατε και σας εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια για το έργο σας ,καθόλα άψογο,να δημιουργήσετε μια παγκόσμια δικτυακή ΕΣΤΙΑ για τους πατριώτες.
Σταμάτης Χ.Παγανόπουλος

4 σχόλια :

  1. Ανώνυμος26/12/11 21:49

    Χρόνια πολλά πατριώτη Θεσσαλονικιέ να είσαι καλά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΓΛΑΝΙΤΣΙΩΤΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ ΚΟΝΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΟ ΤΗΛΕΦ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 6944425848 e mail arpo@otenet.gr ΠΟΛΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΤΑ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙΑ ΕΓΩ ΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
    ΑΡΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ (ΤΟΥ ΤΣΙΡΙΜΟΠΑΝΟΥ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/12/11 12:00

    Αδελφέ Άρη. Ήσουν και είσαι πάντα ενωτικός στα συλλογικά και κοινά μας θέματα ,με θέση και άποψη καθαρή. Η άδολη και ανυπόκριτη αγάπη και το άμεσο ενδιαφέρον σου για τους απανταχού Γλανιτσιώτες με συγκινεί αφάνταστα. Με συγκινεί έτι περισσότερο η πραγματική σου ευαισθησία για όσα σχετίζονται με το μεγάλο μας σόι ,τους Πολυχρονοπουλαίους, όπου γης !!!
    Φίλε Νις,διαχειριστή της ιστοσελίδας και ασίγαστη ψυχή της. Αποδείχθηκε σήμερα περίτρανα πόσο γρήγορα η ιστοσελίδα του χωριού μας μετεξελίχθηκε και μετασχηματίσθηκε σε μια πλούσια και αμφίδρομη γλανιτσιώτικη ,γορτυνιακή,αρκαδική ,ελληνική ,ευρωπαϊκή και παγκόσμια Α Γ Ο Ρ Α ειδήσεων.Έφερες τον κόσμο ολόκληρο και τη Γλανιτσιά μας στο σπίτι μας ,στον καναπέ μας.Τώρα οι απανταχού συμπατριώτες μας πληροφορούνται έγκαιρα και πολύπλευρα ,αλληλογνωρίζονται ,προτείνουν ή διαφωνούν ,προβληματίζονται και αγωνιούν ,ψυχαγωγούνταικαι ψυχαγωγούν ,έχουν λόγο και άποψη.Έχουν λόγο και βήμα έκρασης.
    Καθημερινά η γλανιτσιώτικη ιστοσελίδα ενημερώνεται ,φρεσκάρεται και ενημερώνει όχι μόνο για τα τρέχοντα πολιτικά και τοπικά ,αλλά και για τα επιστημονικά ,πολιτιστικά, κοινωνικά και καλλιτεχνικά θέματα ,συμβάλλοντας έτσι ουσιαστικά και στην πνευματική καλλιέργεια και κουλτούρα των χιλιάδων επισκεπτών της. Καλλιεργεί άμεσα την αγάπη,την αλληλοκατανόηση,το σεβασμό,την ενότητα και την αλληλεγγύη ανάμεσα στα μέλη μας,αμβλύνοντας τις αντιθέσεις μας καλλιεργώντας το διάλογο .
    Συνέχισε φίλε Νις ,σεμνά και ταπεινά τον ωραίο και ανηφορικό δρόμο,το δρόμο της ΑΓΟΡΑΣ,που ανέλαβες και που άριστα καθημερινά υλοποιείς.Ο Θεός να σου χαρίζει υγεία ,δύναμη και φώτιση για να έχεις πάντα επιτυχίες στη ζωή σου ,στην οικογένειά σου ,στην κοινωνία και στην ιντερνετική -γλανιτσιώτικη σου δραστηριότητα .
    Ως Τοπικός Σύμβουλος του χωριού μας σε ευχαριστώ και σου εκφράζω δημόσια τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες ,γιατί έμπρακτα συμμερίζεσαι ,αναδείχνεις και προβάλλεις με σθένος τα προβλήματα της γενέτειράς σου ,συμβάλλοντας έτσι ,μετά από διάλογο και στην γρήγορη επίλυσή τους.
    Με την άφιξη του νέου έτους 2012,που σε λίγο θα ανατείλει ,ΕΥΧΟΜΑΙ από καρδιάς σε όλους τους συμπατρίωτες μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ,υγεία προσωπική και οικογενειακή ευτυχία και επιτυχία.
    marpolix

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΔΕΡΦΕ ΜΑΡΙΝΗ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΑΓΙΑ ΧΩΜΑΤΑ ΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΔΥΟ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΑΡΙΝΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.