Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Το Σύνταγμα της Σύρτης

Δυο παρόμοιες εικόνες είδαν τα μάτια μου αυτές τις ημέρες στην tv και τις αποθήκευσαν στην μνήμη μου ,για να μείνουν εκεί δεν ξέρω για πόσο καιρό ακόμη. Δυο εικόνες που μου συμπίεσαν το μυαλό και την καρδιά μέχρι τρόμου.
Η πρώτη είναι ο πανηγυρισμός για την απελευθέρωση ; ενός λαού και ο τρόπος εκτέλεσης του Καντάφι. Η φρικαλεότητα σε όλο της το μεγαλείο από αυτούς τους εγκληματίες που "βαφτίστηκαν" επαναστάτες .Αυτοί λοιπόν οι επαναστάτες δημοκράτες λιντσάρισαν και βασάνισαν μέχρι θανάτου με τον πιο επαχθή τρόπο τον ηγέτη τους που χειροκροτούσαν πριν λίγα χρόνια .Ακόμα και για τον πιο αποτρόπαιο τύραννο όταν η σύλληψη του καταντάει ευχαρίστηση σαν θήραμα ενός αγριογούρουνου, πιστεύω ότι στον κάθε θεατή αυτού του θεάματος, πρέπει να προκαλεί οίκτο και ντροπή .Το φρικιαστικό αυτό θέαμα έκανε το γύρο του κόσμου σε όλα τα ΜΜΕ σαν μήνυμα με πολλούς αποδέκτες. Το αίμα η βία τα πτώματα έχουν αποκτήσει αξία για τα ΜΜΕ και τις αγορές που μας κυβερνούν. Αυτό το δρομολόγιο σίγουρα έχει να κάνει ακόμη πολλές στάσεις .
Θα δούμε ποια θα είναι η επόμενη
Ντοπαρισμένοι λοιπόν και καθοδηγούμενοι από παρασκηνιακούς συνωμότες εκτέλεσαν με αποτρόπαιο τρόπο τον τύραννο τους. Τυφλωμένοι από μίσος και πάθος νόμισαν ότι θα αποκαταστήσουν μονομιάς ότι στερήθηκαν και σε ότι αδικήθηκαν. Τέτοιος θάνατος όμως δεν νομίζω ότι αξίζει σε κανέναν. Όποιος και να είναι, ότι και να έχει κάνει.. Δεν αξίζει επίσης σε κανέναν να πανηγυρίζει σαν τρελός γιατί έγινε το φονικό όργανο του θανάτου. Αυτοί που θα καρπωθούν τα οφέλη από το θάνατο του Καντάφι είναι ακόμη στο παρασκήνιο και συνωμοτούν για την εκμετάλλευση τους και την εκμετάλλευση της χώρας τους .Γράφουν αυτή την στιγμή μνημόνιο πουν θα το περιτυλίξουν με γυαλιστερό γιορτινό χαρτί που θα γράφει<< Δημοκρατία για τον λαό της Λιβύης.>> Όταν όμως θα βγουν μπροστά οι συνωμότες , αυτοί που πανηγυρίζουν τώρα, θα δουν και το άλλο πρόσωπο του δυτικού κανταφισμού.Μια ματιά στην σημερινή Ελλάδα θα ήταν αρκετή να ειδούν το θέαμα με τους <<εταίρους μας και συνοδοιπόρους στον δρόμο για το Ευρωπαϊκό όνειρο.>>
Το όνειρο που έγινε ο χειρότερος εφιάλτης για εμάς και τα παιδιά μας.
Από αυτόν τον δρομο μας οδήγησαν και εμάς στις ίδιες συμπεριφορές. .Μας καλλιέργησαν τα ίδια ένστικτα μας ντοπάρισαν εξ ισου ίσως και χειρότερα αφού με την ίδια λύσσα ορμάμε και εμείς για να ξεσκίσουμε και να θανατώσουμε.Ο ιδιωτικός υπάλληλος τον δημόσιο ,ο άνεργος τον εργαζόμενο μια παράταξη την άλλη. Αρκεί ένα σφύριγμα από τον κομματικό διαιτητή. Αυτή είναι η δεύτερη εικόνα που είδα στην τηλεόραση από τα επεισόδια στο σύνταγμα: Είδα μια ομάδα ανθρώπων να τραβάει από άλλη ομάδα διαδηλωτή να τον κλωτσά με μίσος να τον ποδοπατεί να σπάει πάνω του τα ρόπαλα και αυτός κουλουριασμένος στο έδαφος να παρακαλεί μέσα του να σωθεί , από τα δολοφονικά ένστικτα που ο ίδιος έχει μέσα του για τους άλλους διαδηλωτές .Οι σκηνές αυτές επαναλαμβανόμενες από διαδηλωτές και κουκουλοφόρους μου έκοψαν την ανάσα πολλές φορές αφού, ένα ποδοπάτημα η μια κλοτσιά στο κεφάλι ήταν αρκετή για το μοιραίο. Αν είχαν όπλα η άλλα φονικά όργανα θα θρηνούσαμε και εμείς όχι ένα νεκρό αλλά πολλούς. Και εμείς τους μετράμε το ιδιο τους νεκρούς. Όχι με πόνο και θλίψη αλλά με αριθμούς. Και τους καθιστούμε ήρωες μετά θάνατον ενώ εν ζωή είναι απλά μέλη του κόμματος η της παράταξης. Η μάσκα της θλίψης φοριέται μόνο μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες
Ναι…. Δυστυχώς και αυτά τα στοιχεία αναδείχτηκαν συμπυκνωμένα μαζί με τόσα άλλα που σκέπαζε το πολικό σύστημα κάτω από το χαλί.
Κοίτα που καταντήσαμε !!!!
Toυ Γ.Γ.(Νις)


21 σχόλια :

  1. Ανώνυμος24/10/11 01:21

    Τόσο εύστοχο και τόσο γλαφυρό το σχόλιο του Γιώργου. Την ίδια ακριβώς φρίκη αισθάνθηκα κι εγώ,όχι μόνο για το φόνο του ηγέτη από τους "επαναστάτες" που ήδη έχουν πουλήσει τον ορυκτό τους πλούτο στη Δύση για ένα κομμάτι ψωμί,όσο για τα ΔΥΤΙΚΑ ΜΜΕ,που επαίρονται για τη δημοκρατικότητα και αντικειμενικότητά τους,και από την άλλη γελούν χαιρέκακα για τον επαίσχυντο φόνο ενός άοπλου και παραδομένου ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ,σε κατάφωρη παραβίαση του Διεθνούς Ανθρωπιστικού Δικαίου.Τα ΔΥΤΙΚΑ ΜΜΕ είχαν το ρόλο του ρωμαϊκού κοινού στο Κολοσσαίο,που χτυπά παλαμάκια βλέποντας αίμα,χωρίς να θίγει καν το θέμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων,όπως το δικαίωμα σε μια δίκαιη δίκη,που μέχρι και στους Ναζί δόθηκε.
    Νικηφόρος Γιαννόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος24/10/11 09:34

    Νικηφόρε,

    δίκαιη δίκη και....¨χριστιανική¨δύση, κομματάκι δύσκολο μου ακούγεται....

    Η ξεφτίλα του ΟΗΕ, μου μοιάζει με την απαξίωση της ΚΤΕ (κοινωνίας των εθνών) πρίν το δεύτερο τρανό πόλεμο.

    Όμως, μόνον εμείς στην Ελλάδα έχουμε την κουλτούρα της ταφής των νεκρών και της μη βεβήλωσής τους τόσο πολύ αναπτυγμένη, που βάζω στοίχημα, πολλοί βλέποντας τις εικόνες του νεκρού, ίσως συμπάθησαν τον καντάφι, που σε άλλες συζητήσεις θα τον έβριζαν...

    Συμφωνώ με το σχόλιό σου και να είσαι σίγουρος ότι πρόκειται για διεθνείς γκάγκστερς με όλη τη σημασία της λέξης.

    (ο χωρίς ψευδώνυμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος24/10/11 10:05

    φαντασου και εδω στην ελλαδα τον βριζουμε...ενω οταν παιρναμε ΤΖΑΜΠΑ..πετρελαιο..ηταν αδερφος gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κουκος24/10/11 10:18

    λοιπον πατριωτες μην το δραματοποιουμε το πραγμα! δεν εχουμε εμεις τετοια δραματα.εμας ενα ειναι το προβλημα.οικονομικο και πρεπει η κυβερνηση αυτη να φυγει το συντομωτερο γιατι δε χειριζεται καλα και ανθρωπινα τα πραγματα.για τον κανταφι ευθυνεται το δικτατορικο κεφαλι και η αυτοκρατορικη του υπεροψια.τοφαγε γιατι οι αραβικοι λαοι επαναστατησαν .εμεις στο μυαλο μας τους θελουμε ετσι οπως τους βρηκαμε αλλα δεν ειναι ετσι.ο κοσμος αλλαζει.οσο για τα επεισοδια στο συνταγμα το κκε πατερναλιζει και παρακρατιζει οπως θα ελεγε ο μακαριτης ο βαγγελης .το παιξε προστασια της δημοκρατιας χωρις ναχει θεσμικο ρολο!δηλ χαλια συμπεριφορα.οσο για το πασοκ ελπιζω στη χαραδρα που τοριξε ο γιωργακης να μεινει για παντα γιατι απο λαικο και δημοκρατικο κομμα εν ονοματι οχι του λαου αλλα της εξουσιας γεραντησε ετσι.οκ καλοι μου φιλοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος24/10/11 10:29

    οσο αφορα ..το δικτακτορικο κεφαλι του κανταφι....τοχεις ζησει ηηηη επειδη σου τοπανε το λες.οσο για το κκε δε συμφωνω μαζι σου...επαυξανω για το πασοκ...καλημερα..gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος24/10/11 14:14

    Κούκε,

    τα πράγματα είναι απλά.

    Την προηγουμένη, χιλιάδες κόσμου ήταν στα μπλογκς της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.

    Το ΠΑΜΕ (διασπαστική κίνηση του συνδικαλιστικού κινήματος) θορυβήθηκε.

    Την άλλη μέρα μπονόρα μπονόρα έτρεξε να πιάσει στασίδι, νάναι πρώτη μούρη μπροστά στη βουλή.

    Είπε λοιπόν στα μπατσόνια. Μάγκες αναλαμβάνουμε εμείς. τι ΜΑΤ τι ΚΝΑΤ.

    Έχεις δει τα σημαιάκια τους?? κάτι στυλιάρια που είναι μοναχά για βαριά και ένα πανάκι 30 πόντους.

    Απλά είναι τα πράγματα, οι δημοσιοϋπάλληλοι του περισσού, έκαναν κίνηση διαφημιστικού περιεχομένου.

    Τώρα όσο αφορά τον άτυχο οικοδόμο, ας σταματήσουν να τον σκυλεύουν τα κάθε λογής φαστιστοειδή της τιβι.......όλου του πολιτικού φάσματος...

    Έτσι που λες φίλε μου κούκε, έτσι είναι τα συστημικά κόμματα. Επιβεβαιώνουν τάχα μου την ύπαρξη δημοκρατίας στις αστικές κοινωνίες.

    Τώρα έχω ν' ακούσω έναν περίδρομο βρισιές, αλλά ένα έχω να ΄πω. Οι πραγματικοί κουμουνιστές φυλάνε τα ρέματα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος24/10/11 14:33

    πως φαινεται οτι δεν εχεις παει ΠΟΤΕ ΣΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ της γσσε και αδεδυ...[χωρις να δικαιολωγω την εδω και χρονια σταση του παμε για ξεχωριστες συγκεντρωσεις]οσο για τα ρεματα...μαλλον δεν εχεις κανεναν εκει...οποτε αστο.gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος24/10/11 17:13

    έλα παππούλη να σου δείξω τ' αμπελοχώραφά σου.....

    Επειδή έχω άμεση σχέση, δις δυστυχώς, γι' αυτό έχω αυτό το δικαίωμα, που αντλείται και πάλι δυστυχώς από ....αίμα, γι΄' αυτό πριν αποφανθείς για αγνώστους καλύτερα να βουτάς την πένα σου στο μυαλό σου και μετά να αμολά τις προβοκάτσιες....του είδους δεν έχεις πάει δεν ξέρεις, δεν έχεις στα ρέματα κλπ

    Αν πραγματικά με ήξερες θα ήσουν πιο προσεκτικός και νομίζω ότι η ιστορία μου θα σου απαγόρευε να γράψεις έτσι.

    Γράφεις έτσι για αγνώστους??? πού τους ξέρεις??? γιατί νομίζω δεν κρίνεις αυτά που γράφουν, αλλά αυτά που εσύ νομίζεις ότι είναι......

    Δεν είμαι αυτός που νομίζεις πάντως.

    Κούκε, απάντησέ του σε παρακαλώ ότι τον πατερναλισμό και την καθαρότητα του κόμματος το ΚΚΕ του οποίου ηγείται η γνωστή ομαδούλα τόχει καταδικάσει στο 6, 7 άντε 8%

    Πολιτικά μιλάμε και όχι προσωπικά κύριε γερόλυκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος24/10/11 17:53

    επειδη.... ξεραθηκε ο πρασινος καμπος ....βρηκαμε τον φταιχτη....το κκε[με τις δικες του ευθυνες]που προσπαθησε να κρατησει τον κοσμο στο συνταγμα....ενω οταν φυλαγε την βουλη [μεσοπροθεσμο]ηταν καλα...κυριε 5.13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κουκος24/10/11 19:41

    δεν θ απαντησω ειπαμε τις αποψεις μας και σας σεβομαι ολους και το κκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος24/10/11 19:54

    έστω και με αυτή την απάντηση, γερόλυκε, που είναι πολιτική απάντηση, (συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς), διορθώνεις το φάουλ που έκανες δηλαδή την προσωπική επίθεση......και μάλιστα σε άγνωστο.....Είπαμε πολιτικά μιλάμε και εκεί μακάρι να διαφωνούμε, αλλά μέσα στα πλαίσια του κοινωνικώς φέρεσθαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος24/10/11 23:37

    ....η μπαλα στην κερκιδα gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος25/10/11 00:02

    τοσα χρονια που ερχοταν το χρημα απο τις αγορες..ΒΡΙΖΑΜΕ σχεδον ολοι το κκε γιατι δεν τις ηθελε τωρα που ηρθαν οι αγορες με την πελατικα ετοιμη και ψαχνουν που να την ακουμπησουν ...παλι το κκε φταιει...τις ευθυνες εχουν αυτοι που κυβερνησαν ας τις αναλαβουν λοιπον.. gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κουκος25/10/11 00:33

    ρε γερολυκε μιλησαμε για τη συγκεκριμενη πραξη.πες μας γι αυτη.πως την κυκλωσε μονο του τη βουλη.δικια του ηταν.και οι αλλοι τι θα κυκλωνανε;γλανιτσιωτικο το ερωτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος25/10/11 00:55

    Ως αυτόπτης έχω να προσθέσω ακόμη οτι όχι μόνο κύκλωσε την βουλή αλλά είχε εγκαταστήσει και μεγάφωνα σε όλη την πλατεία συντάγματος μέχρι και ψηλά στην πανεπιστημίου με αποτέλεσμα ν ακούγονται μόνο τα δικά του συνθήματα και η μουσική και να πνίγονται των άλλων ανεξάρτητων σωματείων η ομοσπονδιών.
    Για πρωτη φορα το ΠΑΜΕ εγκατασταθηκε μπροστα από την βουλη .Όλες τις φορές περνούσε και έφευγε. Άλλωστε το βίντεο τα δείχνει όλα .
    Ασβός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος25/10/11 13:22

    κουκος ....οι υπολοιποι μπορουν να κυκλωσουν ΟΤΙ κυκλωναν τοσα χρονια....ας πουμε τα βελημαχιτικα χωρια...ηηηηη του σερβου...gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κουκος25/10/11 15:30

    οι αλλαγες σε επιπεδο εθνικο γινονται απ ολοκληρο το λαο και το εθνος! ο αλλος τροπος απετυχε ιστορικα!συνθεσεις γερολυκε ποτε μοναξιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος25/10/11 17:22

    Κατάλαβες τώρα πατριώτη γιατί έχουν μείνει στο 8% μέσα σ' αυτό τον ορυμαγδό??

    Ο μεγαλύτερος εχθρός του κουμμουνισμού είναι αυτοί....(βαριά κουβέντα θα μου πεις, αλλά μάλλον έτσι είναι)

    Οι άνθρωποι είναι αλλού γι' αλλού. Αναμασάνε τα ίδια και τα ίδια (κοινότυπα δηλαδή τα λέει ο κόσμος όλος) και όταν φτάνουν ποτέ σε προτάσεις (αν φτάνουν δηλαδή) εκεί γερόλυκε είναι η μπάλα στην εξέδρα, ή καλύτερα στα σφενταμάκια, μιας και τα ξέρεις...καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος25/10/11 18:04

    εχουνε προτασεις .ολα τα συνθηματα τους.
    Ανηπακοη-αντισταση και παλη και ενοουνε ειρηνικες διαδηλωσεις και απαργιες.Αυτο ειναι ολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κουκος26/10/11 07:52

    λοιπον ενα λογο θα πω!δεν ειναι αγωνας κκε αυτος για τετοιες περιστασεις.τ ακους παπαρηγα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.