Τετάρτη 10 Μαΐου 2023

Ένας ρομαντικός δικός μας ποιητής

 Το τριήμερο της Πρωτομαγιάς συναντηθήκαμε στο χωριό, μεταξύ άλλων, με τον Βασίλη  Μπαντιλέσκα

Προς μεγάλη μου έκπληξη και τυχαία στην κουβέντα μας, είδα ότι διαθέτει μια ποιητική φλέβα που πιστεύω ότι αξίζει να πάρουμε μια γεύση...

Σας παραθέτω δύο ποιήματα από την μεγάλη συλλογή του!

Το εντυπωσιακό είναι ότι απαγγέλλει εξαιρετικά και τα θυμάται όλα στίχο στίχο

1 )            

Που ν ακουμπήσω τ όνειρο

για να το ταξιδέψω

Της ευτυχίας ο συρμός

έφυγε  κι έμεινε  φτωχός

με τ όνειρό μου απ έξω

 

Κουράστηκε μαζί μου και η ελπίδα

και στο σταθμό με άφησε μονάχο

Της μοίρας μου το πρόσωπο δεν είδα

Την πίκρα μ άφησε για συντροφιά μονάχο

 

Της μάνας μου η ευχή απέμεινε μονάχη

Γέρασε δίπλα μου κι αυτή

Την στέλνω ασυνόδευτη

μια καλή τύχη να χει

2)

Ένα παράθυρο ανοιχτό


θ'αφήσω στην ελπίδα.

Τα χρόνια πέρασαν κι εγώ,

κανένα από τα όνειρα,

αυτά που έκανα μικρός,

στην πράξη δεν το είδα.

 

Θα χω ανοιχτή την αγκαλιά

Αν μπει να την υποδεχτώ.

Θα κρύψω πίκρα και καημό

και δάκρυ που είχα συντροφιά

κι ότι μου δώσει θα δεχτώ.

 

Κι αν ρίξει βέλη το κακό

για να την θανατώσει,

Θα βγω μπροστά πρώτος εγώ

Εμένα να βρει η σαϊτιά

τ όνειρο και η παρηγοριά 

του κόσμου να γλιτώσει 


6 σχόλια :

  1. Ανώνυμος11/5/23 10:31

    ο Βασιλης Βασιλοπουλος(Μπαντιλεσκας) ειναι ενας γνησιος λαικος ποιητης που τα ποιηματα του ειναι προιοντα εμπειριας και αγωνα μεσα απ την ιδια τη ζωη κι απ τη θεση του μεσα στην κοινωνια του χωριου μας,που ειναι μονο προσφορα.πιστευω και τ αλλα του ποιηματα θα ειναι μια εκπληξη ευχαριστη.
    Γιωργος Μπουρεκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αβαδαίος11/5/23 12:18

    Βασίλης Μπαντιλεσκόπουλος : Ένας ποιητής μη ακαταλαβίστικος. Στοχεύει κατευθείαν στην καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στον ποιητή της καρδιάς μας!
    Αυθεντικός, λιτός αλλά και γλαφυρός μιλάει στην ψυχή μ ένα ατόφιο τρόπο!
    Ο στίχος του βγάζει "μελωδία"
    Πιστεύω ότι τα ποιήματά του μπορούν να γίνουν τραγούδι.

    Βασίλη μου, σύντομα να απολαύσουμε όλη τη συλλογή σου
    Και σ' ανώτερα!
    Γιάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/5/23 15:18

    Αβαδαιε και δικη μου διαπιστωση οτι δεν ειναι ακαταλαβιστικος.οι ακαταλαβιστικοι λογικα η συναισθηματικα δεν ειναι καν ποιητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αβαδαίος12/5/23 10:12

    11.5.23 (εφημ. "ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ"
    ΑΥΤΟΝΟΜΑ
    Ντιμπέιτ λέει. Και όπως λέει ο Πυθαγόρας ο Σάμιος ( μέσω του Νικόλαου Καλαμπάκας) : «Ο πολιτικός δεν πρέπει να κρίνεται από τα λόγια του, αλλά από τα έργα του».
    ***
    --Είναι κάτι φορές, δικέ μου Θανάση, που μου ‘ρχεται να βάλω τεχνητή νοημοσύνη. –Ρε κάτσε πρώτα να δούμε αν, αυτός που έβαλε, βρήκε το δρόμο να ξαναγυρίσει στο σπίτι του.. .
    ***
    Εν ολίγοις, αυτά τα ολίγα. «Ουκ εν τω πολλώ το ευ» λέγανε οι αρχαίοι ημών πρόγονοι που είχαν μυαλό.

    NON PAPER. Η θεά Δήμητρα της γονιμότητας να βάλει το χέρι της..

    .


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος13/5/23 10:19

    Τωρα τι θα κανουμε με τις Δημητρουλες του Γιανη;την αλλη φορα μιλησε για προστιμα στους 60αρηδες κι ο αλλος τα εμπηξε οπου δεν εμπηξε βελονα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.