Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020

Τι συμβαίνει κάθε λεπτό στο Διαδίκτυο το 2020



Το 2020, υπάρχει μια αδιανόητη αύξηση ψηφιακής δραστηριότητας ανά πάσα στιγμή. Αυτή η συνεχιζόμενη έκρηξη της δραστηριότητας είναι η συνολική χρήση 4,5 δισεκατομμυρίων χρηστών του Διαδικτύου σήμερα, αριθμός που προβλέπεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια.

Αυτή η ανάλυση από το Domo συμβάλλει στην καταγραφή του τι συμβαίνει κάθε λεπτό στη σημερινή υπερ-συνδεδεμένη εποχή του Διαδικτύου και είναι η όγδοη έκδοση που γίνεται από το 2012.

Τι μπορούμε να μάθουμε από την εξέλιξη του τι συμβαίνει σε ένα λεπτό Διαδικτύου;

Έχουν αλλάξει οι χρόνοι
Κατά τη σχετικά σύντομη ιστορία του, το Διαδίκτυο υπήρξε καταλύτης τόσο για την άνοδο όσο και την κατάρρευση νέων εταιρειών και πλατφορμών. Εξετάζοντας ποιες μάρκες εμφανίστηκαν στο γραφικό τα προηγούμενα χρόνια, μπορούμε να καταγράψουμε περίπου την προβολή ορισμένων τεχνολογικών τμημάτων, καθώς και να παρατηρήσουμε τις μάρκες με τη μεγαλύτερη ισχύ.

Όπως μπορείτε να δείτε παραπάνω, πλατφόρμες όπως οι Tumblr, Flickr και Foursquare έδειξαν κάποια βελτίωση, αλλά τελικά αγνοήθηκαν από το γραφικό καθώς έπεσαν στην αφάνεια.
Εν τω μεταξύ, εταιρείες τεχνολογίας όπως το Facebook, η Amazon και η Google είχαν εντυπωσιακή ισχύ παραμονής, εξελισσόμενες και έγιναν μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, έχουν φανεί τιτάνες μεγαλύτερης διάρκειας όπως η Apple και η Microsoft στην κορυφή της κατάταξης.

Ας δούμε μερικές από τις ψηφιακές αλλαγές σήμερα.

Μεταφορές μετρητών
Συναλλαγές αξίας σχεδόν 240.000 δολαρίων πραγματοποιούνται στο Venmo ανά λεπτό. Αυτό χρησιμεύει ως καταλύτης για τη μητρική εταιρεία PayPal, η οποία εξελίχθηκε με επιτυχία με τις τάσεις της fintech.
Η μετοχή του PayPal διαπραγματεύεται τώρα σε σχεδόν υψηλά επίπεδα.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
Ακόμα και πριν το COVID-19 είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μεγάλων αγορών και την αύξηση των διαδικτυακών παραγγελιών, το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν μια ακμάζουσα βιομηχανία.
Εκτιμάται τώρα ότι 1 εκατομμύριο δολάρια δαπανάται ανά λεπτό στο διαδίκτυο. Η Amazon αποστέλλει τον εκπληκτικό αριθμό των 6.659 πακέτων κάθε λεπτό για να ανταποκριθεί σε αυτήν τη ζήτηση.

Εργαλεία Συνεργασίας
Σε ένα κυρίως απομωνομένο περιβάλλον εργασίας, εργαλεία όπως το Zoom και το Microsoft Teams φιλοξενούν 208.333 και 52.083 χρήστες κάθε λεπτό αντίστοιχα.
Ιδιαίτερα στην εποχή της πανδημίας, φαίνεται ότι αυτή η τάση ήρθε για να μείνει.

Επιταχυνόμενος κύκλος εργασιών
Ο επιταχυνόμενος κόσμος που βρισκόμαστε σήμερα σημαίνει ότι πολλές εταιρείες δεν διατηρούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Οι εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης έχουν συρρικνωθεί όπως παρατηρήθηκε παραπάνω, και αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης στη μέση διάρκεια ζωής μιας εταιρείας S&P 500.
Η θητεία μιας τυπικής εταιρείας στο S&P 500 αναμένεται να συρρικνωθεί γρήγορα τα επόμενα χρόνια:

1964: 33 χρόνια
2016: 24 χρόνια
2027E: 12 χρόνια

Το μέλλον

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η ανθρωπότητα είναι σε νηπιακή κατάσταση σε οτι αφορά στις εξελίξεις όσον αφορά το Διαδίκτυο. Αλλά σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα, η άνοδος της σε εξέχουσα θέση και η ευρεία ψηφιοποίηση του κόσμου μας δίνουν ένα πολύ σημαντικό χρονοδιάγραμμα.
Εάν η τελευταία δεκαετία χρησιμεύει ως σημείο αναφοράς, μπορεί κανείς να αναμένει περαιτέρω εντεινόμενο ανταγωνισμό μεταξύ εταιρειών τεχνολογίας. Σε τελική ανάλυση, η ανταμοιβή - κερδίζοντας στη σημερινή ψηφιακή οικονομία - αποδίδει πολύ μεγαλύτερη αξία.
Όλα τα σημάδια δείχνουν ότι η δραστηριότητα του Διαδικτύου είναι ανοδική, αν όχι λόγω του 5G και των σχετικών ανακαλύψεών του, τότε ίσως λόγω της σταθερής αύξησης των ατόμων που αποκτούν πρόσβαση στο Διαδίκτυο.



visualcapitalist

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.