Καλώς Ήρθατε
Καλώς ήρθατε στο τόπο μας !
Καλώς ήρθατε στον κόσμο μας !
Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Σύμβολο της θυμοσοφίας μας
----------------------
- Η πρώτη συνέλευση 1960
- Επιτέλους μπήκε το νερό στ αυλάκι
- Η κουρά το 2013
- Με…τo δικό μας πλεόνασμα!
- Γι αυτούς που δεν συμμετείχαν
- Μια μεγάλη υποχρέωση εκπληρώνει ο Σύλλογός μας
- Κοπή πίτας 2016
- Aπόκριες το 2016 στο χωριό
- πίτα συλλόγου Τρίπολης2017
- Πίτα 2017 Αθήνας
- κάθε χρόνο και περισσότεροι
- Πανηγύρι στο χωριό 2017
- Πίτα 2020
- ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ (29.10. 12)
- ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
- ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΕΣΥ;
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ. 1ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ.2ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ.3ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ.4ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μχ 5ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μχ 6ο
- O ΘΑΝΑΣΗΣ
- ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ (ΔΕΚ1999)
- ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΘΕΙΤΣΑΣ
Σάββατο 30 Μαρτίου 2019
Μισώ τους αδιάφορους, του Αντόνιο Γκράμσι
4 σχόλια :
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.
ΠΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΣΟΦΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΤΟΥΣ, ΜΙΣΩ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΤΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ.
Κατ’ αρχάς, μην τη ψάξετε τη λέξη, απ’ το κεφάλι μου την έβγαλα. Αναζητούσα έναν χαρακτηρισμό για όλους όσοι αδρανοποιούνται στον καναπέ μέχρι να γίνει ο κώλος τους ζυμάρι. Ένα ζυμάρι ωραιότατο η συνείδησή τους, οι αρχές τους, το αξιακό τους σύστημα. Γιατί ο ζυμαροκώλης παράσιτο είναι και παρασιτικά ζει. Σε βάρος σου. Το δικό σου αίμα ρουφάει, τον δικό σου αέρα αναπνέει. Και καλά κάνει, αφού τον αφήνεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ζυμαροκώλης δεν έχει ταξικό πρόσημο - όπως δεν έχει και..
η πάσης φύσεως μαλθακότητα άλλωστε. Είναι μια στάση ζωής: κοίτα τη δουλειά σου. Μην μπλέκεις. Μην βγάλεις το φίδι απ’ την τρύπα. Άσε να το βγάλει το κορόιδο και να φάει το κεφάλι του.
Ο ζυμαροκώλης εκ του ασφαλούς κατακρίνει το σύμπαν. Το διαδίκτυο προσφέρεται για να χύσει ανωνύμως – ως επί το πλείστον - τη χολή του. Διότι είναι ΚΑΙ χέστης εκτός των άλλων για να σε αντιμετωπίσει κατάματα.
Πολύ χέστης όμως. Κατά καιρούς τον έχω συναπαντήσει στα σόσιαλ μίντια. Μπαίνει ο άλλος σε βρίζει ανωνύμως ή...ψευδωνύμως. Αν τον αγνοήσεις, το κλιμακώνει. Αν απαντήσεις πως πχ προωθείς τον οχετό του στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, τα κάνει πάνω του. Και να οι συγγνώμες, να τα γλειψίματα, να οι γλίτσες στα πατώματα.
Ο ζυμαροκώλης μιλάει με ρητά. Παν μέτρον άριστον έλεγε η γιαγιά ΤΟΥ. Ό,τι η γιαγιά του είπε αυτό. Κάλλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε έλεγε ο παππούς ΤΟΥ. Μηδένα προ του τέλος μακάριζε, έλεγε ο θείος ΤΟΥ ο Νίκος θεός σχωρέστον. Να εδώ οικογενειακά λέγονται τα σοφά και τα μεγάλα - μόνο στο σόι μας θα βρείτε ότι πιο φρέσκο κι εκλεκτό.
Ο ζυμαροκώλης παρκάρει αδιαπραγμάτευτα στη θέση ΑΜΕΑ. Κοιτάει δεξιά, κοιτάει αριστερά και τσουπ το χώνει γιατί σου λέει εδώ βρήκα τι να κάνω κι έχω και την πεθερά μου άρρωστη. Επίσης οδηγεί κάθε Κυριακή μεσημέρι κι όταν βρίσκει κίνηση βρίζει όσους οδηγούν Κυριακή μεσημέρι.
Ο ζυμαροκώλης αποκαλεί κλέφτη όποιον δεν κόβει απόδειξη. Όταν δεν κόβει ο ίδιος σε αφοπλίζει ‘εγώ να στη δώσω, αλλά τι να την κάνεις έτσι που μας κατάντησαν οι αλήτες;’
Ο ζυμαροκώλης έχει γίνει το ένα του με τον καναπέ γιατί είναι πολλά τα ριάλιτι και δεν τα προφταίνει. Ένας μάγειρας, μια ξώβυζη, ένας μαλάκας, ένας
κατεστραμμένος, ένας κατακαημένος, ένα νησί, μια κατσαρόλα, μια καρδούλα, ένα δωδεκάποντο όλα φίρδην μίγδην. Ό,τι αποφασίσει το κοινό. Δηλαδή ο ίδιος. Ο μίζερος ο άνθρωπος που οι μόνες του πρωτοβουλίες είναι να ψηφίζει υποψήφιους προς αποχώρησιν.
Ο ζυμαροκώλης, γνωρίζει τα πάντα για τον Κοέλιο, την κλιματική αλλαγή, το ελληνοτουρκικό, το μεσανατολικό, πώς βγαίνει ο λεκές, τα πάντα όλα. Τρώει μονίμως στην ίδια ταβέρνα όχι γιατί είναι η καλύτερη, αλλά γιατί τσουγκρίζει τη ρετσίνα με τον μαγαζάτορα. Τον νομίζει φίλο γκαρδιακό ‘θα μάς περιποιηθεί’ σού λέει ‘ο Μήτσος σε μένα δίνει τα καλύτερα’. Διότι η ηδονή δεν είναι να φας εσύ καλά. Είναι να φάνε οι άλλοι χάλια.
Ο ζυμαροκώλης έχει πάντα δίκιο, έχει πάντα αποψάρα, έχει πάντα λόγο –λόγο μίζερο, σκατένιο, κακοποιητικό. Τρώει απ’ το πιάτο σου, πίνει απ’ το ποτήρι σου, τρέφεται από τη δυστυχία σου.
Ο ζυμαροκώλης ερωτεύεται μίζερα μια ζυμαροκώλα, κάνουν κάνα δυο ζυμαροκωλάκια που τα εκπαιδεύουν με τίποτα να μη σηκώνονται από το κάθισμα. Πού πας, Θανασάκη εσύ θ’ αλλάξεις τον κόσμο;
Όχι, ο ζυμαροκώλης δεν θα αλλάξει ποτέ τον κόσμο.
Και ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ τον ζυμαροκώλη.
- το κείμενο της Ελενας Ακρίτα είναι απο την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ
το κακο ειναι οτι οι ζυμαροκωληδες αποτελουν την πλειοψηφια που εκλεγει το μνημονιακο πολιτικο συνοθυλευμα και στο νου τους δεν χωραει οτι μπορουν να το εξαφανισουν στις καλπες του Μαιου μαζι με τους στηριγμενους απ αυτο υποψηφιους δημαρχοπροεδροσυμβουλους
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή