Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

«Για μένα η πολιτική είναι ΜΟΝΟ προσφορά»


·Δήλωση Γιαννακούρα για τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου

Με την παρούσα ανακοίνωση- έγγραφη δήλωση- θεωρώντας πως οφείλω να έχω μία ξεκάθαρη στάση έναντι των συμπατριωτών μου Αρκάδων, που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους και την ψήφο τους και συνάμα απαντώντας σε όλους όσοι με ρωτούν τι θα πράξω στις Αυτοδιοικητικές Εκλογές του Μαΐου του 2019, για να μην υπάρχει «θολό» τοπίο έχω να δηλώσω τα κάτωθι: 
Εντάχθηκα το 2010, στην Ανεξάρτητη Παράταξη «Νέα Πελοπόννησος» ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του συμπατριώτη μας Πέτρου Τατούλη για να προσφέρω στην Αρκαδία και να εφαρμόσουμε την μεταρρύθμιση του Καλλικράτη στα πρώτα της βήματα. Ένα εγχείρημα που συνεχίστηκε και το 2014 και θεωρώ πως έχουμε να επιδείξουμε ένα σημαντικό έργο μέχρι σήμερα.


Για μένα αποτελεί τιμή να είμαι δίπλα σε ένα Αρκά Περιφερειάρχη και να εργαζόμαστε καθημερινά για την βελτίωση της καθημερινότητας των συμπατριωτών μας. Άλλωστε η Αρκαδία έχει αποδείξει πως ξέρει να εμπιστεύεται τους καλύτερους και να αναγνωρίζει την προσπάθεια που έχει καταβληθεί όλα αυτά τα χρόνια , σε ένα δύσκολο από πολλές απόψεις περιβάλλον και στην κορύφωση της οικονομικής κρίσης.

Επειδή είμαι πάντα ειλικρινής και ποτέ δεν μιλώ με μισόλογα πρέπει να ξεκαθαρίσω προς πάσα κατεύθυνση πως διατηρώ και δεν απεμπολώ την κομματική μου ταυτότητα. Πιστεύω ακράδαντα πως το ΠΑΣΟΚ- σήμερα ΚΙΝΑΛ- έχει προσφέρει πολλά και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπως σε κάθε άλλο τομέα, και το ίδιο μπορεί να πράξει και στο μέλλον παρά τα όσα δυσάρεστα συνέβησαν και το τραυμάτισαν και αυτό μπορεί να το παραδεχθεί όποιος βλέπει τα πράγματα χωρίς παρωπίδες. Ανήκω στην τυχερή γενιά, που μας ενέπνευσε και μας έδωσε όραμα για την Ελλάδα ο μεγάλος πολιτικός και ηγέτης Ανδρέας Παπανδρέου.

Δεν πρέπει μόνο να δηλώνεις πως είσαι σε έναν κομματικό χώρο αλλά να το κάνεις και πράξη με τον τρόπο που συμπεριφέρεσαι και διάγεις τον βίο σου και εγώ παραμένω πιστός στις αρχές και στις αξίες της Σοσιαλδημοκρατίας.

Δεν είμαι ανεπάγγελτος , αφού για 35 χρόνια είμαι μάχιμος χειρουργός. Δεν μπήκα στην πολιτική για να αποκτήσω επάγγελμα ή κάποιο άλλο όφελος. Η πολιτική για εμένα σημαίνει προσφορά και βασικός γνώμονας για την εμπλοκή μου σε αυτή είναι να προσφέρω στους συμπατριώτες μου.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους αυτούς, που κατά καιρούς , από όλες μάλιστα τις παρατάξεις, δείχνοντας εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου, μου ζητούν επίμονα να κατέλθω υποψήφιος στο Δήμο Τρίπολης , μία καθόλα τιμητική πρόταση να υπηρετήσω την ιστορική και αγαπημένη πόλη μας, την Τριπολιτσά. Αυτή τη στιγμή, όμως, και για 10 ακόμα μήνες , ως Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας, έχω να προσφέρω τη γνώση και τη δουλειά μου στους συμπατριώτες μου Αρκάδες και να ανταποδώσω την μεγάλη τους αγάπη , την οποία βιώνω καθημερινά.

Με βάση , λοιπόν, τα παραπάνω και κρίνοντας πως τα οχτώ αυτά χρόνια έχει επιτελεστεί στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και στην Αρκαδία από την Περιφερειακή Αρχή του Πέτρου Τατούλη ένα πρωτόγνωρο έργο, ένα έργο που δεν πρέπει να μείνει στην μέση , δηλώνω πως παραμένω μέλος της παράταξης «Νέα Πελοπόννησος» και θα είμαι υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο της Αρκαδίας, σκοπεύοντας με την ψήφο των συμπατριωτών μου να συνεχίσω να τους υπηρετώ, όπως πράττω μέχρι τώρα. ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΤΑΤΟΥΛΗ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.

Εκείνο που προέχει για μένα είναι να ανταποδώσω την αγάπη των Αρκάδων , μία αγάπη που μου δείχνουν κάθε μέρα, και να προσπαθήσω και στην επόμενη Αυτοδιοικητική Θητεία, να κάνω το καλύτερο για την Αρκαδία μας, έναν τόπο που χαρακτηρίζω «ευλογημένο» και που πιστεύω πως έχει μεγάλες δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης. Με την Αρκαδία δηλώνω ΠΑΝΤΑ ερωτευμένος.

Η παράταξη «Νέα Πελοπόννησος» παρέμεινε , παρά τις όποιες πιέσεις και δυσκολίες, ανεξάρτητη και πλέον έχει αποκτήσει ωριμότητα και εμπειρία στη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων. Αυτά αποτελούν συγκριτικά πλεονεκτήματα για την συνέχιση του μεγάλου έργου που έχει επιτευχθεί στην Πελοπόννησο και δη στην Αρκαδία. Ένα έργο με πρωταρχικό γνώμονα την εξυπηρέτηση των πολιτών και την δημιουργία των συνθηκών εκείνων που θα οδηγήσουν τον τόπο μας στην ανάπτυξη και σε ένα πιο αισιόδοξο μέλλον.

Το ανεξάρτητο της παράταξης «Νέα Πελοπόννησος» αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα στην δεδομένη χρονική στιγμή και με το εκλογικό σύστημα της Απλής Αναλογικής δίνει τη δυνατότητα να υπάρξουν πιο εύκολα συνεργασίες.

Κλείνοντας την παρούσα δήλωση μου, θέλω για μία ακόμα φορά να ευχαριστήσω τους συμπατριώτες μου Αρκάδες για την μέχρι τώρα εμπιστοσύνη τους και να τους ζητήσω να την ανανεώσουν με την ψήφο τους στις εκλογές του Μαΐου, δηλώνοντάς τους πως θα συνεχίσω να είμαι ο ίδιος άνθρωπος που έχουν γνωρίσει μέχρι σήμερα και με την υπόσχεση πως θα δώσω για μία ακόμα φορά όλο μου το ΕΙΝΑΙ για την ΑΡΚΑΔΙΑ ΜΑΣ και τους ΑΝθΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας

Βαγγέλης Γιαννακούρας

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.