Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Το συλλαλητήριο έχει πρώτα δικαίωμα και μετά θέμα

Σε μια χώρα με σχεδόν μηδενική ουσιαστική δημοκρατική Παιδεία δεν είναι παράξενο που το συλλαλητήριο της Κυριακής απασχολεί το μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού που ασχολείται μαζί του με όρους χουλιγκανικού οπαδισμού. Και δεν είναι τυχαίο που ο προπροπαππούς μου ο Νικόλας το 1824, μέσα στην Επανάσταση, σκοτώθηκε σε εμφύλιο μεταξύ Μαυρομιχαλαίων και Τζανετάκηδων στο Ταίναρο!
Και για να το ξεκαθαρίσω από την αρχή, εγώ είναι οπαδός των συλλαλητηρίων. Όλων των συλλαλητηρίων. Γιατί ο λαός που συμμετέχει σε συλλογικές μορφές αποτελείται από πολίτες που νοιάζονται. Που δεν έχουν παραδοθεί στις εξουσίες τους. Που διεκδικούν. Που ανησυχούν. Που δεν έχουν αποκοιμηθεί στους καναπέδες τους.

Δεύτερο, ο άνθρωπος έκανε 50.000 χρόνια να φτάσει στο σημείο να θεωρεί ότι έχει ο καθένας δικαίωμα να λέει τη γνώμη του. Και να τη λέει ατομικά και συλλογικά. Με συγκεντρώσεις. Όταν λέμε ο καθένας εννοούμε ο καθένας. Από τον πιο ακραίο μέχρι τον πιο συντηρητικό. Και για τη Μακεδονία και για την Ηριάννα και για τη νομιμοποίηση του χασίς.

Τρίτο, το ελληνικό Σύνταγμα και στο άρθρο 11 εξασφαλίζει στους Έλληνες πολίτες, και κατά συνέπεια σε όλους όσοι κατοικούν ή βρίσκονται εδώ, το δικαίωμα να συνέρχονται ειρηνικά και χωρίς όπλα.

Τέταρτο, είναι άλλο πράγμα να διαφωνώ με το αίτημα της διαδήλωσης και άλλο πράγμα να διαφωνώ με το δικαίωμα της διαδήλωσης. Εδώ ακριβώς, στη χώρα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Και το πρόβλημα είναι ότι ικανό κομμάτι του πληθυσμού δεν θεωρεί δικαίωμα του άλλου να διαδηλώνει όταν διαφωνεί μ αυτόν τον άλλον πολιτικά ή οπαδικά!

Πέμπτο, όποιος διαφωνεί με το δικαίωμα όλων να διαδηλώνουν έχει μπει στο δρόμο του αυταρχισμού και του φασισμού. Και τον βαδίζει αν προσπαθεί να εμποδίσει με τη βία τους άλλους να διαδηλώνουν. Εφ όσον διαδηλώνουν ειρηνικά και χωρίς όπλα.

Όποιος αναλαμβάνει το ρόλο του χωροφύλακα ιδεών, έχει πάρει το δρόμο του χωροφύλακα. Και ο χωροφύλακας είναι η έκφραση της βίας της εξουσίας. Έτσι τηρείται ο νόμος σε όλο τον κόσμο. Επομένως, όποιος στρέφεται εναντίον διαδηλωτών δεν είναι παρά ένας βίαιος εξουσιαστής και μάλιστα αυτόκλητος. Αντιδημοκράτης.

Έκτο, δεν είναι η πρώτη φορά που υπερασπίζομαι το δικαίωμα του συλλαλητήριου. Αλλά αυτό είναι η ντροπή. Ότι το αυτονόητο σε μια Δημοκρατία δεν είναι αυτονόητο! Και δεν μ' ενδιαφέρει αν οι διαδηλωτές είναι χρυσαυγίτες ή αναρχοαυτόνομοι. Υπάρχει και το δικαίωμα της αντισυγκέντρωσης. Είναι κι αυτό Δημοκρατία.

Έβδομο, η βίαιη καταστολή συγκεντρώσεων είναι πρακτική της αστυνομίας του κράτους και των φασιστικών ταγμάτων εφόδου. Την έχουμε δει κατ επανάληψη. Η φασιστική νοοτροπία, όμως, έχει τη βία μέσα της. Δεν ξέρει Δημοκρατία. Επομένως, κανείς που υπερασπίζεται τη Δημοκρατία ή δρα και μιλάει εξ ονόματος της Δημοκρατίας δεν μπορεί να στρέφεται με οποιονδήποτε τρόπο εναντίον διαδηλωτών.

Όγδοο, οι Έλληνες έχουν τον εμφύλιο στην κουλτούρα τους. Από την αρχή της ύπαρξής τους. Θυμίζω ότι το πρώτο και ιερό βιβλίο των ελληνικών φύλων ήταν η Ιλιάδα. Η ιστορία του εμφύλιου μεταξύ δύο πολέμαρχων. Έτσι αρχίζει και αυτό πραγματεύεται μέχρι λήξης του εμφύλιου με κλασικό ελληνικό δραματικό τρόπο!

Όπως έγραψα και στον πρόλογο, την ώρα που εξελισσόταν η Επανάσταση του ’21, οι Μπέηδες της Μάνης Τζαννετάκης και Μαυρομιχάλης πολεμούσαν και σκοτώνονταν μεταξύ τους για τον έλεγχο της γραμμής του Ταινάρου! Θυσίαζαν όπλα, σφαίρες και πολεμιστές για το μπεηλίκι! Κι αυτή είναι μια ασφαλέστατη μαρτυρία σε ένα μόνο τόπο της χώρας. Γιατί το ίδιο συνέβαινε σε όλη τη χώρα! Και δεν σταμάτησε ποτέ!

Το ίδιο κλίμα καλλιεργείται και σήμερα με φρασεολογία του χειρότερου καταγωγιού, κυρίως από στελέχη της κυβέρνησης και από το παρακράτος της. Κι αυτό είναι το επικίνδυνο. Γιατί η κυβέρνηση δίνει στους πολίτες τον τόνο και το πρότυπο για το πώς να συμπεριφέρονται και ποια είναι τα όριά τους. Δεν τον δίνουν οι διάφορες οργανώσεις που αντιτίθενται στο συλλαλητήριο ή οι πολίτες που βρίζουν. Αυτή είναι η δημοκρατική κουλτούρα τους, αυτό κάνουν. Και το κάνουν, γιατί έτσι τους έχουν γαλουχήσει οι κυβερνήσεις με τη δική τους αντιδημοκρατική κουλτούρα. Δε φταίνε οι πολίτες.

Τέλος, εγώ διαφωνώ με τις ακρότητες και τις αμορφωσιές που εκφράστηκαν στη Θεσσαλονίκη ή θα εκφραστούν στη συγκέντρωση της Κυριακής από διάφορους κληρικούς και πολίτες. Και με ανατριχιάζει η συμμετοχή της Χρυσής Αυγής και των άλλων ακραίων γκρουπούσκουλων. Αλλά, σέβομαι και τιμώ τον Μίκη και τον καθηγητή Κασιμάτη, από τους λίγους με το Γλέζο που κρατάνε εδώ και τουλάχιστον 8 χρόνια ψηλά τη σημαία της τόσο σπάνιας συνέπειας. Και σέβομαι και όλους τους δημοκρατικούς πολίτες που θα παραβρεθούν. Και θεωρώ ντροπή για έναν λαό να έχει για μπροστάρηδες υπερασπιστές της ιστορίας του και της αξιοπρέπειάς του απέναντι σε ληστές δανειστές και σε φασίστες εθνικιστές γείτονες, τρείς 90χρονους! Τέτοια φτώχεια από κει και κάτω!

Και παρόλο που διαφωνώ, θα υπερασπιστώ το δικαίωμα όλων αυτών των ανθρώπων να διαδηλώσουν. Γιατί δεν έκανε 50.000 χρόνια το δίποδο μέχρι να εξημερωθεί, για να το εξαγριώσουν πάλι μερικά τετράποδα ανάμεσά του.


Κάθε εκφοβισμός, βιαιότητα, απειλή ευνοεί και θα ευνοήσει μόνο τα φασιστικά στοιχεία μέσα και έξω από τη διαδήλωση. Ας το σκεφτούν οι θερμοκέφαλοι και οι ανεγκέφαλοι μέσα κι έξω από την κυβέρνηση.
Γιωργος Παπαδοπουλος Τετραδης

15 σχόλια :

  1. Ανώνυμος2/2/18 23:46

    εξαιρετικος ο αρθογραφος!!!!!..το αρθρο του διδασκαλια για το συνταγματικο δικαιωμα του συνερχεσθαι!!..ευγε !!!αυτη ειναι δημοσιογραφια!!..οχι ο προπηλακισμος του αντιπαλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/2/18 01:01

    Να πάμε στο συλλαλητήριο της Κυριακής 4 Φεβρουαρίου 2018

    ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ Για να δηλώσουμε ξεκάθαρα ότι, δεν αναγνωρίζουμε στα βόρεια σύνορα της κατεχόμενης πατρίδας μας κανένα Νατοϊκό προτεκτοράτο, πολύ περισσότερο όταν η ονομασία του περιέχει τον όρο «Μακεδονία» ή παράγωγό του.

    ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ για να φωνάξουμε ότι, τα κρατίδια που δημιουργήθηκαν με τη βίαιη και παράνομη επίθεση στη Γιουγκοσλαβία, είναι προϊόντα διαμελισμού κυρίαρχου κράτους με ξένη επέμβαση και ως τέτοια ΔΕΝ πρέπει να αναγνωριστούν, ασχέτως της ονομασίας τους. Διότι έτσι αποδεχόμαστε το «δικαίωμα» των ιμπεριαλιστών να επεμβαίνουν και να διαμελίζουν ενιαία, κυρίαρχα κράτη, δημιουργώντας κράτη-μαριονέτες των δικών τους συμφερόντων.

    ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ για να καταστήσουμε σαφές ότι, ΔΕΝ επιτρέπουμε να «τακτοποιούνται» τα εθνικά μας ζητήματα, από κυβερνήσεις-συνεργάτες των δυνάμεων κατοχής, οι οποίες παραδίνουν τα κυριαρχικά μας δικαιώματα και συναινούν, επί της ουσίας, στην κατάργηση της ίδιας της κρατικής μας υπόστασης. Δεν θα επιτρέψουμε αυτό που συνέβη στη Γιουγκοσλαβία να συμβεί και στην Ελλάδα!

    ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ για να υπογραμμίσουμε ότι, δεν ξεχνάμε πως κυβέρνηση και «αντιπολίτευση» κάνουν και σε αυτό το ζήτημα ότι έκαναν χρόνια τώρα: υπογράφουν, ψηφίζουν και υλοποιούν κάθε εντολή των «θεσμών», των «αξιολογητών», της Ε.Ε., του ΝΑΤΟ. Εκτελούν καθημερινά το λαό και τα δικαιώματά του. Εκποιούν την δημόσια περιουσία κι εκπλειστηριάζουν την ιδιωτική. Αυξάνουν τα χαράτσια, και ρημάζουν μισθούς, συντάξεις, εισοδήματα… ζωές!

    8 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΧΗΣ, 8 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΥ, έφεραν το λαό μας στα πρόθυρα του εξανδραποδισμού και την Ελλάδα μας στο χείλος της καταστροφής. Βαρεθήκαμε να τρώμε σφαλιάρες από «συμμάχους» κι «εταίρους»! Να υποστηρίζουν κάθε ανιστόρητο «νταή» της περιοχής, να υποθάλπουν κάθε «σουλτανικό φετφά»!

    ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ! Πρέπει ΤΩΡΑ, να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας!

    Με αφορμή την ονομασία των Σκοπίων, να αναδείξουμε το πατριωτικό συναίσθημα και τη μαχητικότητα του λαού στην υπεράσπιση της εθνικής μας κυριαρχίας! Να απομονώσουμε τους πατριδοκάπηλους που επιδιώκουν τον αποπροσανατολισμό και τον διχασμό του λαού!

    Η προάσπιση της Πατρίδας δεν είναι υπόθεση ενός συλλαλητηρίου! Δεν εξαντλείται στη Μακεδονία! Αφορά και τη Θράκη, και το Αιγαίο… Αφορά μια ενιαία, αδιαίρετη, ελεύθερη και δημοκρατική Ελλάδα, που δεν θα θυσιάζεται στις επιταγές και τα συμφέροντα της ΕΕ, των «θεσμών», του ΝΑΤΟ».

    Είναι αγώνας, διαρκής και καθημερινός! Αγώνας, πριν και πάνω από όλα, ενάντια στο καθεστώς κατοχής και τους δωσίλογους που το υπηρετούν! Είναι αγώνας ενάντια στην υποδούλωση της χώρας μας στις αγορές και το Ευρώ! Είναι, οφείλει να είναι, ανένδοτος, παλλαϊκός, αγώνας για την απελευθέρωση της χώρας μας από τα δεσμά του χρέους της Ε.Ε. και του ΔΝΤ. Αγώνας, για να γίνει ο λαός νοικοκύρης στον τόπο μας!

    Αθήνα, 30 Ιανουαρίου 2018

    Η Πολιτική Γραμματεία του Ε.ΠΑ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/2/18 09:36

    Οι καλές εκδρομές φτάνουν από σήμερα, για Mall, Κιάμο, Αντύπα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος3/2/18 09:45

    κατσε στη θρακα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος3/2/18 09:52

    Δεν ξέρω τι θα γίνει μετά την αποκοπή σου, ώ γιδοξούριον, από τον εθνολαϊκισμό και τη λεβεντομαλακία που σου καλλιέργησαν και σου καλλιεργούν, αλλά είμαι σίγουρος ότι το "τσιτάρι" για λίγο θα το κουβαλάς ακόμα και θα καμώνεσαι τον ταλαιπωρημένο από γέννα!!!!!!

    (σαν παλιός κουμουνιστής (τώρα δεν είμαι), εξασκημένος στη συνομωσιολογία, δε μαρτυράω ακριβώς το τσιτάρι, δεν χαφιεδίζω όπως κάτι αριστεράτζες...)

    Όταν θα σου αποκοπεί το τσιτάρι, και θα γίνει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, να ιδώ ποια δικιολογία θα βρεις για να μην ασχολιέσαι με τα απαραίτητα και να βρίσκεις παρηγοριά στα περιττά......

    Η ζωή θα σε προσγειώσει πολύ, μα πάρα πολύ ανώαλα και θα σου πρέπει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος3/2/18 09:59

    Φυσικά και θα κάτσω στη θράκα μου να χαζεύω ωσεί περιηγητής τις μάζες που έχουν αναγάγει την επιτυχημένη κλεψιά σε αντικείμενο θαυμασμού....

    Υ/Γ μικρά μικρά σκαμπιλάκια θα σου δίνω, να συνέλθεις από τον οίστρο της εθνικοφροσύνης σου, μην γίνεις και πολύ ελληνάρας και εξαφανίσεις και την ανατολική μεσόγειο ολάκερη από τη φόρα σου...

    Υ/Γ και να έχουν υπόψη τους κάποιοι ό,τι η πατρίδα είναι σοβαρό πράγμα για να την αφήσουμε έρμαιο του κάθε τυχάρπαστου πατριδοκάπηλου και του κάθε γελοίου εθνολαϊκιστή, καθώς επίσης και του κάθε καραγκιόζη οπορτουνιστή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3/2/18 10:15

    Και επειδή το τσιτάρι οσωνούπω θα κοπεί (με το ζόρι σε βάλανε τα καθίκια οι ευρωπαίοι),

    ίσως τότε "καθαρίσεις" σα λαός που

    (με καταπληκτική οφείλω να ομολογήσω μαεστρία)

    την αγάπη σου για ελευθερία την μετέτρεψες σε περιφρόνηση για τους νόμους και σε κάθε νόμιμη αρχή....

    Όταν θα σου αποκοπεί το τσιτάρι,

    τότε ο κοντόφθαλμος πατριωτισμός σου, που σου έχει γίνει εγωισμός, θα αποκοπεί από το χαρακτήρα σου και ίσως ξεθολώσει το βαρεμένο σου μυαλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος3/2/18 10:20

    Και όταν, ώ ανθρωπίσκο, θα σου αποκοπεί το τσιτάρι και θα πέσει...

    και θα είσαι σαν τις υπόλοιπες γίδες στο μπουλούκι και θα καλλιεργήσεις την ομαδικότητα,

    τότε ίσως σταματήσεις να θεωρείς παλικαροσύνη την παραβίαση των νόμων

    ή στην καλύτερη περίπτωση

    να μην τους παραβιάζεις, αλλά να τους παρακάμπτεις, ωσεί άλλος φαναριώτης, δηλαδή να το παίζεις και νόμιμος από πάνου.......

    αλλά που θα πάει, θ' αποκοπεί το ρημάδι το τσιτάρι και θα γίνεις σαν τις άλλες γίδες στο μπουλούκι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3/2/18 10:25

    Και άκου, ζουδάκι,

    μην καμώνεσαι ότι αγαπάς με πάθος την ελευθερία, την ισότητα, την πατρίδα γιατί,

    είσαι φθονερός, εγωιστής, απείθαρχος και όχι ιδιαίτερα ενσυνείδητος!!!

    Και επειδή πιστεύεις ότι δεν έχεις την παραμικρή υποχρέωση και έκανες σημαία σου το δεν πληρώνω, γιατί δεν χρωστάς, η ιστορία έχει διδάξει, ώ αγράμματον ντουβάριον, ότι οι μάζες υπακούουν μόνο στη "βία" δηλαδή την υποχρεοτικότητα των νόμων της συνύπαρξης και της συνεργασίας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος3/2/18 10:33

    Και ξέχνα την τακτική όπου το εμπορικό σου (πράγματι) πνεύμα δεν το χρησιμοποίησες ορθώς, αλλά το οδήγησες σε ατραπούς που αγγίζουν την απατεωνιά......

    Το τσιτάρι θα πέσει και είναι το τελευταίο που πέφτει και παύει η ασυλία......θα γίνεις σαν τους άλλους λαούς.....δεν θα κυοφορείς όπως νομίζεις τον...μεσία και σταμάτα να βαυκαλίζεσαι, ώ πελματάκι, ότι είσαι ο περιούσιος λαός και ο αφαλός της γης........ξύμα γίδι, γιατί μετά θα είναι πολύ αργά...


    ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.....ξεχαρμάνιασα (μάζευα ούλες τις μέρες με τις τόσες μαλακίες που άκουγα και ακούω....καλά που δε με βάρεσε κανα εγκεφαλικό.......)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος3/2/18 13:44

    τελικα πηρανε την μπουκια μεσα απο το στομα του καμενου και του τσιπρα....μα ηταν δυνατο να αφησουν αυτους τους ασχετους να κανουν παιχνιδι και να μας κοροιδευουν στα μουτρα μας ακομα.....τερμα μαγκες και δρομο γρηγορα....αρκετα σας ανεχτηκαμε να παιζετε με την πατριδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος3/2/18 14:04

    τι τοθελες και συ το τσιταρι,....τωρα αν εγραφε και την ετυμολογια ο δασκαλος εστω κι αν δεν ειναι λεξικορουφιανος ν αποκαλυψη τη σημασια και καλως σας παιδευει, καλα θα εκανε..αν δεν τη βρει θα την κανω εγω κι ας με ξευτυλισουν μετα οι φιλολόγοι της..ρεμαλια να ρωτησετε το μπρουκλογιαννη το μαγκοθαναση τον βαγγογιωρη ακομα και το στελιο θα σας πει τι ειναιτο τσιταρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος3/2/18 20:13

    αυριο θα δημοσιευσω φωτογραφιες του κεφαλαια με την περικεφαλαια και την ασπιδα......ειναι ο δικος μας ελληναρας..ο επαναστατης του κατζακη......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος3/2/18 23:04

    συνθημα τσιταρι...δασκαλε εγραψε ο τυπος του Καζακη..ρε δε θες..θου κυριε φυλακην τω στοματι μου..και πως θα ξερουμε πως αυτος με την περικεφαλαια και το βουκεφαλα ειναι ο δικος μας..ολες οι περικεφαλαιες ειναι απροσωπες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος4/2/18 01:07

    Δημοσκόπηση: Ηχηρό «Όχι» από το 71,5% στη χρήση του όρου Μακεδονία
    03/02/201822:2115
    Εκτύπωση
    Δημοσκόπηση: Ηχηρό «Όχι» από το 71,5% στη χρήση του όρου Μακεδονία
    123
    SHARES
    Share to Facebook
    FacebookShare to WhatsApp
    WhatsAppShare to Facebook Messenger
    Facebook MessengerShare to Twitter
    TwitterShare to Pinterest
    Pinterest
    Σε ποσοστό 56%, οι πολίτες εκτιμούν πως οι χειρισμοί του Αλέξη Τσίπρα είναι σε λάθος κατεύθυνση δείχνει η έρευνα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
    Την αντίθεσή της στη χρήση του όρου «Μακεδονία» στην ονομασία της πΓΔΜ, εκφράζει η πλειοψηφία των πολιτών, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ΠΑΜΑΚ) για το ΕΛΙΑΜΕΠ.


    Πιο αναλυτικά, το 71,5% δεν αποδέχεται τη χρήση του όρου «Μακεδονία», την ώρα που το 22,5% λέει «ναι» σε σύνθετη ονομασία και το 6% δεν απαντά.

    Παράλληλα, οι πολίτες εκτιμούν πως οι χειρισμοί του Αλέξη Τσίπρα είναι σε λάθος κατεύθυνση, σε ποσοστό 56% [σε σωστή 26,5%], ενώ αντίστοιχα το 54% κρίνει αρνητικά τη στάση του Κ. Μητσοτάκη και το 21,5% θετικά.
    Το 47% θεωρεί πως είναι λάθος οι κινήσεις του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Κοτζιά, ενώ το 26% σωστές, ενώ το 51% κρίνει αρνητικά τις τοποθετήσεις του Πάνου Καμμένου και το 26,5% θετικά. Το 41% κρίνει αρνητικά τη στάση του αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου και το 34,5% θετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.