Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Η απώλεια της ιδιότητας του πολίτη

Το πόσο η δημοκρατία πάσχει εδώ και καιρό είναι γνωστό και αισθητό - αν και όχι στον ίδιο βαθμό από όλους - αλλά όλοι εξακολουθούν να αισθάνονται ότι είναι πολίτες που εκδηλώνουν τη βούλησή τους συμμετέχοντας στις εκλογές, στην κριτική της εξουσίας αλλά και στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους. Όμως το ερώτημα είναι αν έχουν απομείνει δικαιώματα που να μπορεί κανείς να διεκδικήσει, πλην εκείνων που ρυθμίζονται από το ιδιωτικό δίκαιο και αφορούν τις καθημερινές σχέσεις ιδιωτών και αυτό μόνον σε ορισμένο βαθμό, γιατί του νόμου πάντοτε διέφευγαν όσοι ιδιώτες διέθεταν μεγάλη ισχύ.

Το ερώτημα αυτό δεν συναρτάται μόνον με τη φύση του κράτους, η οποία διαμορφώνεται πλέον εκτός των γνωστών πλαισίων, όπως π.χ. εκτός του συστήματος κοινωνικής πρόνοιας που πλέον καταρρέει και αλλάζει ολότελα τη φύση του κράτους και το καθιστά περισσότερο εξουσία παρά έκφραση της συλλογικότητας.

Το ερώτημα σχετίζεται κυρίως - και ίσως μοναδικά - με το είδος του πολίτη  όπως εξελίχθηκε και όπως το «οραματίσθηκαν» οι άνθρωποι. Το είδος αυτό του πολίτη βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τους σκοπούς που ώθησαν και ωθούν σε κίνηση την ατομική και συλλογική ζωή της πλειονότητας. Αν αυτό φαίνεται στους πολλούς θεωρητικό και αόριστο, τότε γίνεται προφανές ότι ο άνθρωπος αυτοβούλως επέλεξε να μην κατανοεί, γιατί μόνον αόριστο δεν είναι και η εντύπωση αοριστίας οφείλεται αποκλειστικά στο ότι κανείς δεν θέλει να αναλάβει τις ευθύνες του. 
Ποιες ήταν όμως η βασικότερες μέριμνες των ανθρώπων;

1) Η επιβίωση, πράγμα απόλυτα λογικό και αναγκαίο. Το τι αποτελεί όμως επιβίωση είναι ένα ζήτημα που απαιτεί βαθιά σκέψη, γιατί θα ήταν απάνθρωπο να είναι μόνον η σωματική επιβίωση μέσα σε αθλιότητα και εξάρτηση από τυχαίες φιλανθρωπίες ή, αντιθέτως, η ικανοποίηση φανταστικών αναγκών για πολυτέλεια και άλλες περιττότητες που και αυτές προσβάλλουν εξίσου την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Το μέτρο της επιβίωσης πρέπει να τίθεται από την εποχή και την βαθύτερη ανάγκη της ανθρώπινης συνείδησης. Σε κάθε περίπτωση η επιβίωση πρέπει να αφορά και το ανθρώπινο πνεύμα.

2) Η υλική και ψυχολογική άνεση, που έπονται της επιβίωσης, χωρίς να είναι απορριπτέες, ωστόσο αποτελούν το σημείο όπου αρχίζουν τα προβλήματα του ποια είναι τα όριά τους και τα κίνητρα, η ποιότητα και ο βαθμός έντασής τους.

3) Αν στο δεύτερο σημείο συμβεί στρέβλωση, τότε ακολουθεί ως αναγκαία συνέπεια αυτής της στρέβλωσης η επιδίωξη της «ελευθερίας» ως ανευθυνότητας, ως έλλειψης περιορισμού των επιθυμιών. Αυτό αποτελεί μία βασική στρέβλωση του πολιτισμού που μάλιστα δεν είναι πρόσφατη.

4) Αυτή η δήθεν ελευθερία καταλήγει – ανάλογα με την περίπτωση – είτε σε εφησυχασμό και αδράνεια ολότελα αδιάφορη για το κοινωνικό γίγνεσθαι είτε σε ευθεία εξουσιαστικότητα. Η εξουσιαστικότητα αποτελεί τον συμπληρωματικό πόλο της αδράνειας παρ’ όλο που και είναι και αυτή μία θεμελιώδης αδράνεια, αλλά μόνον της συνείδησης, που όμως ωθεί σε πυρετική δράση και μπορεί να πάρει πολλές μορφές από τις πιο αθώες φαινομενικά μέχρι τις καθαρά αντικοινωνικές.

Αυτά τα κίνητρα είναι θεμελιώδη κίνητρα που διαμόρφωσαν την καθημερινότητα, τις ανάγκες, τη διασκέδαση, τις σχέσεις και τον λεγόμενο «πολίτη».  Αλλά σαν κίνητρα είναι πολύ φτωχά και σε κάθε περίπτωση δυναμιτίζουν τη συλλογικότητα, γιατί δείχνουν ότι αυτή διαμορφώθηκε ως μια τυχαιότητα βασισμένη σε αλληλοσυγκρουόμενες επιθυμίες και ιδιοτέλειες και, επομένως, υποσκάπτουν και την εύρυθμη πολιτεία που όλοι ψευδώς ισχυρίζονται ότι επιθυμούν.

Στην πραγματικότητα οι κεντρικοί πόλοι της ανθρώπινης ζωής και συνείδησης είναι: η ασφάλεια, η συλλογικότητα και η ελευθερία. Η μεν ασφάλεια (ζωική, ψυχολογική και πνευματική) όπως γίνεται ακόμη αντιληπτή εμπεριέχει μία παθητικότητα και στατικότητα που αρνείται το νέο, ενώ πασχίζει να αποκτήσει και να διατηρήσει αλώβητα τα σύνορα του εαυτού, η δε ελευθερία όντας περισσότερο ενεργητική εκφράζει αναπόφευκτα τη θέληση ή ένα κακέκτυπό της και γι’ αυτό είναι για μας η πλέον πολύπλοκη και δυσεξιχνίαστη έννοια. Στην ουσία η ελευθερία εκπληρώνει και την ασφάλεια, αλλά οι άνθρωποι λόγω φόβου προτιμούν να αποκόψουν την ασφάλεια από την ελευθερία και λόγω αλαζονείας να αποκόψουν την ελευθερία από την ευθύνη, η οποία ευθύνη είναι συνάρτηση του γεγονότος της συλλογικότητας. Όμως ο πολίτης είναι το άτομο στη σχέση του με τη συλλογικότητα και, επομένως, χωρίς αντίληψη ευθύνης ο πολίτης είναι μόνον άτομο και η συλλογικότητα εξαφανίζεται συμπαρασύροντας και το κράτος και κάθε κοινωνική οργάνωση.

Είναι φανερό ότι αυτές οι ανάγκες και προοπτικές έχουν διαστρεβλωθεί τόσο πολύ που δεν μπορεί να λειτουργήσει η ιδιότητα του πολίτη. Η θεμελιώδης προϋπόθεση της δημοκρατίας είναι η ύπαρξη πολίτη ως υποκειμενικού θεμελίου της και, συνεπώς, χωρίς την ύπαρξή του ούτε η δημοκρατία έχει κανένα λόγο ύπαρξης.

Ιωάννα Μουτσοπούλου

-(solon.org.gr)

19 σχόλια :

  1. Ανώνυμος28/4/15 10:49

    Κυβερνητικός εκπρόσωπος:
    "είμαστε κοντά σε συμφωνία που θα αναπτερώνει την κοινωνία και την οικονομία"

    (φτεράάάάά......)

    Πρωθυπουργός:
    Παραπλανηθήκαμε. Δεν πήραμε γραπτές δεσμεύσεις τον φλεβάρη.

    (είδες η δημιουργική ασάφεια...)

    Αντιγερμανισμός:
    Το τελευταίο άλλοθι των διεφθαρμένων και των ανοήτων

    (κάτι σαν το "τη δραχμή τη θέλουν τα λαμόγια και οι ηλίθιοι")

    Τίτλος πηχιαίος εφημερίδας:
    "στα χέρια του Αλέξη η τύχη της Μέρκελ, σε περίπτωση ρήξης θα καταρρεύσουν το ευρώ και η Γερανία"

    (τέτοια παραμύθα την ρουφούν πολλά χαϊβάνια..)

    Θαυμαστής της Μέρκελ ο Alexis
    (σα να λέμε μερκελιστής..)

    Χατζηνικολάου στην συνέντευξη.
    (ούτε η Σβίγγου έτσι, τέτοιες πάσες ούτε το γραφείο του σύριζα)

    Κοντονής:
    Τα μάζεψε για το αυτοδιοίκητο του ποδοσφαίρου.
    (λέμε και καμιά μ@@@@@ία να περνά η ώρα)

    ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ κατά την ταπεινή μου (αιμοβόρικη και φανατική) άποψη.

    Ασυναρτησίες, ιδεοληψίες, ανακολουθίες, τερατολογίες, εθνικολαϊκισμοί, λεβεντομαλακίες, συγχύσεις, ερασιτεχνισμοί,κουτοπονηριές, αλλαζονία της άγνοιας και του αλάθητου, αυταρχισμοί,

    χαλαρότητα του "έλα μωρέ και τι έγινε",

    καλλιέργεια διχασμού (εμέις οι πατριώτες, εσείς οι προδότες),

    ανιστόρητα καραγκιοζιλίκια, παρανοϊκές απόψεις,

    μεγαλοαϊδεατισμός του ανίκανου με ασύντακτες και ασύστολες θεωρητικούρες,

    γνωστοποίηση της θολούρας με προκλητικό τρόπο και κάποιοι δακρυρροόντες εργατολόγοι παθαίνουν βέρτικο άμα αποπειραθούν την αποσαφήνηση,

    μυαλοκαμένες συνωμοσιολαγνίες και υπερπροβολή του τίποτα,

    δήθεν μου τάχα μου αντισυμβατικοί ενώ είναι σκέτα αναχρονιστικοί,

    τρομάρα τους νομίζουν ότι έχουν στρατηγική επιλογή ενώ πρόκειται περί ασάφειας και έλλειψης επαφής με την πραγματικότητα,

    περνιούνται ως ενδελεχείς επιστημονικής άποψης, ενώ η μπαρουφολογία, η αρλουπολογία και η ασχετοσύνη ταιριάζει,

    Θράσος και αναίδεια να μιλούν για λαϊκή πλειοψηφία για ένα τυχάρπαστο 36% και για μια ετερόκλητη συμμαχία,

    ψευδολογία και γύμνια

    Εξάντλησα όλη μου την "καλολογική" ατζέντα για να χαρακτηρίσω πολιτικά την διακυβέρνησή τους.

    Μια απορία μόνο έχω, εγώ που έγραφα μην τολμήσουν πριν με ρωτήσουν (και επιμένω σ' αυτό και το θέλω)

    Τι θα ζητάς από το δημοψήφισμα και ποια η θέση σου?????

    Εκτός και αν νομίζουν ότι το πλασάρισμα των λαχουρί πουκάμισων του γιά(ν)ης δεν σόκαρε αρκετά τα ακρονεοφιλελεύθερα καθίκια της ευρώπης με τις εμμονικές, κι αυτά, μονεταριστικές τους αντιλήψεις και θα τους στείλουμε τώρα τα κίτρινα παντελόνια του ευκλείδη, μπας και τα ....σοκάρουμε, αφού με την έξοδό μας από το ευρώ σίγουρα θα σοκαριστούν από την καταστροφή που θα πάθουμε......

    Επαναλαμβάνω ότι ο μεγαλύτερος εχθρός τους είναι ο ίδιος ο ευατός τους.

    Τα λυπάμαι, βοηθάτε τα να κάνουν την κωλοτούμπα, γιατί τι να το κάνω όταν θα τα κυνηγάτε, αφού θα μας έχει πάρει ο διάβολος και θα μας σηκώσει...

    Υ/Γ Μην ταυτίζεστε στους παραπάνω χαρακτηρισμούς, δεν αφορά εσάς, αφορά πολιτικούς χαρακτηρισμούς για πράξεις και παραλήψεις του συνονθυλεύματος,

    όπως και δεν απαντώ και δεν ασχολούμαι με οποιαδήποτε υβριστική συμπεριφορά σας στο άγνωστο πρόσωπό μου. Σας αγνοώ πολιτικά και γράφω πρώτα και κύρια για μένα και μετά για τους περισσότερους από σας που συμφωνείτε μαζί μου και ειδικά για όποιον νέο με τιμά και με διαβάζει.

    Λιψοφυρασμένος δεν είμαι και τιμή περιποιώ που αφιερώνω αρκετή φαιά ουσία, γι' αυτό.....δοξάστε με και να με ευγνομονείτε που σας....ξυμάω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος28/4/15 11:04

    Το Υ/Γ στο παραπάνω σχόλιο τόγραψα για να μην μπερδεύεται ο "θεσμικός" υβριστής του μπλόγκ μας και πέφτουν στο "βρώμικο" στόμα του και αγνοί πατριώτες που τολμούν να διαφωνήσουν έστω και λίγο μαζί του ή δεν δοξάσουν υπερηφάνως και εθνικολαϊκιστικώς την αξιοπρεπή κυβέρνηση.

    Εγώ έχω αποδείξει ότι το περιφρονώ ότι και να πει ότι και να γράψει

    Και το ότι, έμεσα, ασχολήθηκα με δαύτο είναι γιατί έχει επανειλημένα βρίσει πατριώτες, προφανώς νομίζοντας ότι είμαι εγώ......για τους πατριώτες το σχόλιό μου και φυσικά ούτε κατά διάνοια ν' ασχοληθώ, όπως και δεν το κάνω εδώ και 3 χρόνια....και ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος28/4/15 11:07

    Και ειδικά όταν μπερδεύονται και "σοβαροί" .....γέροντες και απολογητικώ τω τρόπω,....σχολιογραφούν......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος28/4/15 11:15

    Καλώς τον Τζήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/4/15 11:54

    Πω πω ξυνίλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος28/4/15 11:55


    Του λέγω, οχτρούς αν τους έκαμα, δεν λυπώμαι, ότι κακό κανενού δεν έκαμα δια το νιτερέσιον μου. Όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ᾿νεργήσω κι᾿ ό,τι θέλουν ας μου κάμουν.

    ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/4/15 13:45

    για το κομποδεμα που εχεις στην τραπεζα ανησυχεις και κανεις ετσι και οχι για τηη πατριαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος28/4/15 14:37

    ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ.ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ..ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙΣΤΕΙ.ΑΛΛΑ Η ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΑΠΛΩΣ ΔΕ Σ ΑΦΗΝΩ ΕΙΤΕ ΝΑ ΧΑΛΙΟΥΡΑΣ ΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΑΖΩΣΑΝ.....ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΤΗΣ ΜΥΓΔΑΛΙΑΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΤΟ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΧΑΡΟ ΝΑ Σ ΑΦΗΝΑΜΕ ΜΟΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος28/4/15 17:53

    ΣΕ ΚΟΒΩ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΑΓΚΑΛΟ ΑΔΩΝΙ ΑΓΚΑΛΙΑ,ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΧΩΡΑ,ΔΕΙΞΤΕ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΕΦΤΟΥΝ...........ΤΟΥ ΚΡΙΑΡΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος28/4/15 18:53

    Με τοσες βλακειες ειναι να μην σε εμπνεουν να βρισκεις λεξεις που να ταιριαζουν στην ανυπαρξια τους.

    ζεματα χψ και λιγα λες καλο τους κανεις να μη νομιζουν οτι ο λαος συμφωνει μαζι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος28/4/15 22:15

    ζεματα τον αβανταδορο...αμα εχεις ..ζεματιστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος28/4/15 23:32

    Γιαννης κερναει Γιαννης πινει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος29/4/15 13:45

    Και καλά τα ξένα ΜΜΕ να ασχολούνται με την περσόνα στα εξάρχεια, εμείς εδώ πόσο γελοίοι μπορεί να είμαστε να ασχολιόμαστε μαζί τους με τα τόσα και τόσα που έχουμε και που μας περιμένουν μ' αυτούς που μπλέξαμε.....

    Αλλά δεν αντέχω τον πειρασμό να μην ξεβρακώσω κάτι ζουδάκια με το εξής.

    Όταν κάποιοι ελληναράδες γιαουρτώνανε τον πάγκαλο με την γυναίκα του στην ταβέρνα ή τον φασιστάκο ακροδεξιό με την γυναίκα του επίσης πολλοί επικρότησαν την ενέργεια αυτή και δεν την καταδίκασαν.....το ευχαριστιόντουσαν κιόλας!!!!

    τώρα που έγινε κάποιο παρόμοιο (αν και υπάρχει διαφορά μεταξύ εξαρχείων και νίκαιας ή μαρκόπουλου) με τον "κλόουν" υπουργό, βγάλανε καντήλες και αφρούς οι αριστεράντζες της τεμπέλας.....

    Βλέπεις η γυναίκα του φασιστάκου δεν είναι από τζάκι όπως η γυναίκα του υπουργάκου.......

    Η εξήγηση είναι ότι συχνωτίστηκαν με τα πιθήκια στην πάνω και στην κάτω πλατεία και υιοθέτησαν πρακτικές τους......

    Τέλος πάντων θέλει άντερα να έχεις σταθερές απόψεις και να τις υιοθετείς σε κάθε περίπτωση και για τον οποιδήποτε, ακόμα και για το νούμερο που "προκλητικά" πήγε στα εξάρχεια (και καλά έκανε) άσχετα αν πήγε εκεί για να προκληθεί σούσουρο, γιατί έπεσε η "δημοτικότητά του"......μην ξεράσω .....

    Σε λίγο το φαινόμενο αυτό, δυστυχώς, φοβάμαι ότι θα εξαπλωθεί αν τολμήσουν ρήξη με τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας και προσανατολιστούν κατά αλβανία χότζα ή βόρεια κορέα μεριά.....εκεί να δεις σκηνές και......."συζητήσεις"......δε θα βρίσκουν τρούπα να κρυφτούν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος29/4/15 14:53

    Tην απαντηση θα την βρεις εδω
    http://www.koutipandoras.gr/article/139342/therio-kai-o-gianis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος29/4/15 15:51

    ΕΜ ΜΕΤΑ ΔΕ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΣΤΗ ΛΕΩ.ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΜΠΑΖΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΑΖΩΣΕΣ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ.ΑΠΛΩΣ ΤΟ 4,5% ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΙΑΣ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ27% ΤΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ..ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ.ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗ ΧΑΡΗ.ΕΙΣΤΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΠΑΨΕ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ..ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος29/4/15 20:18

    Οι αριστεράντζες της τεμπέλας είναι ίσως ο χαρακτηρισμός ...ταμάμ.....

    (διαδόστε το ελεύθερα)

    (θα γράψει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος29/4/15 20:44

    ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΟΣ...ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΨΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΩΣ ΓΙΝΑΝΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΕΣΠΡΕΣΣΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος29/4/15 21:47

    Ο απερίσκεπτος ψευτόμαγκας.

    Θα μπορούσε νάναι ο τίτλος ενός γεγονότος πιθανού να εξελιγχθεί χθες βράδυ με τον "κλόουν" της πολιτικής και εξηγούμαι.

    Κατ' αρχήν το αυτονόητο είναι να πηγαίνει ο καθένας όπου γουστάρει και όπως γουστάρει και δεν μπορεί κανείς να το απαγορέψει.

    Όμως το να ξεκινάς και να πηγαίνεις στα εξάρχεια, σε μια περιοχή που για χρόνια και χρόνια δημιουργούνται επισόδια από κάποιους που θέλουν να ονομάζονται (κακώς και καταχρηστικώς για μένα) αναρχικοί, για να φας με παρέα και είσαι ο υπουργός οικονομικών, το λιγότερο που μπορεί να σου καταλογήσω είναι τα παρακάτω.

    Προκαλείς για δική σου προβολή και δημοσιότητα.

    Αν οι κάγκουρες που σε κουτούπωσαν προχωρούσαν σε χειροδικία και σου σπάγανε τη μούρη, τι θα γινότανε σήμερα????

    Δε διανοήθηκες ότι θάπαιζες πρώτη είδηση σε παγκόσμια κλιμακα???

    (εδώ παίζεις με την όποια μπαρουφολογία αμολάς, όχι με το να σου σπάσουνε τη μούρη)

    Και καλά όλοι θα καταδικάζαμε και θα αφορίζαμε το αντιδημοκρατικό και τραμπούκικο γεγονός, αλλά το κακό που θα προκαλιόταν στην χώρα από δημοσιεύματα του τύπου "η ελλάδα σε εξέγερση, η αθήνα σε τρομοκρατικές ενέργεις κλπ" δε σε προβληατίζει "πολιτικό νούμερο" τι κακό θα προξενούσε η απερίσκεπτη ενέργειά σου στον τουρισμό και γενικά στη χώρα?????

    Και φυσικά από τα πιθηκοειδή κάγκουρες δεν έχω απαίτηση....

    Απαίτηση έχω από το κράτος δικαίου να τα μπουζουριάσει εφόσον και αν κάνουν παράνομες ενέργειες του κοινού ποινικού δικαίου και απαίτηση έχω από σένα "υπουργίσκο" να είσαι πιο προσεκτικός σε επιλογές που μπορεί να βλάψουν και εμένα...

    (ο αιρετικός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος29/4/15 21:50

    να μου συγχωράτε τα όποια λάθη ορθογραφικά και συντακτικά, αλλά ο θυμός μερικές φορές με ....τυφλώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.