Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Εκτακτα μέτρα στο Σάο Πάουλο, κλειστό το μετρό Συντάγματος!



Πριν ξεκινήσω την πρώτη ανταπόκριση από τη Βραζιλία, θα ήθελα να πω δυο λόγια. Οπως διαπιστώνετε από τον τίτλο, άλλαξε η σελίδα και έγινε «Πάμε Λουκέτο-Πάμε Μουντιάλ».
Η διεύθυνση της εφημερίδας δεν λογάριασε κανένα έξοδο και έστειλε δύο απεσταλμένους στη Βραζιλία. Τον Πάμε Λουκέτο και τον νεότατο αλλά εξαιρετικό αθλητικό-πολιτικό συντάκτη Λάκη Λαλάκη, που κάθε μέρα θα σας έχουν μια σελίδα πράγμα, συν τις έκτακτες ανταποκρίσεις από το φοβερό σάιτ efsyn.gr.

Βάλτε την απεσταλμένη Βασιλική Παπαντωνοπούλου από το αθλητικό τμήμα, με την οποία παίζουμε πρέφα τώρα, συν τις 12 υπέροχες σελίδες που θα έχουμε κάθε μέρα, μεγάλος χαμός!

Ξεκινάω με μία είδηση που δεν την έχει βέβαια κανένας άλλος. Ξέρουμε όλοι τα αυστηρότατα μέτρα. Το Σάο Πάουλο, όπου απόψε στις 11 μ.μ. θα γίνει η πρεμιέρα με το παιχνίδι Βραζιλία – Κροατία, μοιάζει με κατεχόμενη πόλη από διαδηλωτές. Φωνάζουν ότι το Μουντιάλ τούς μάρανε, ενώ πεθαίνουν από την πείνα και υψώνουν χιλιάδες πλακάτ ότι θα γίνουν σαν την Ελλάδα μετά τους Ολυμπιακούς του 2004.
Γι' αυτό οι Βραζιλιάνοι απευθύνθηκαν στη χώρα μας που έχει την τεχνογνωσία στο ξύλο στις διαδηλώσεις και ζήτησαν βοήθεια. Επεσαν βέβαια πάνω στον ανασχηματισμό, γι' αυτό τα μέτρα που αποφασίστηκαν θα είναι σε συνεργασία με τον Βασίλη Κικίλια.

Θα είναι κλειστό το μετρό εδώ στο Σάο Πάουλο, αλλά και το μετρό του Συντάγματος στην Αθήνα.

Στάλθηκε και στήθηκε έξω από το στάδιο «Κορίνθιανς» ο γνωστός φράχτης που μπαίνει στις διαδηλώσεις στη Βουλή.

Στάλθηκαν 12.000 τόνοι ληγμένα δακρυγόνα από την εποχή Δένδια.

Θα γίνει αυστηρότατος έλεγχος στο αεροδρόμιο του Σάο Πάουλο, γιατί υπάρχουν έγκυρες πληροφορίες ότι θα έρθουν καθαρίστριες από το υπ. Οικονομικών, θα στήσουν σκηνές και θα δημιουργήσουν εκτεταμένα επεισόδια με τα βραζιλιάνικα ΜΑΤ.

Ενα μόνο δεν έχω δει…

Κάθομαι σούρουπο στην περίφημη και ατέλειωτη πλαζ Κοπακαμπάνα και σκέφτομαι:

Εχω δει την Εθνική μας να τρώει 10-0 γκολ στην Αμερική

Εχω δει την Εθνική μας να σηκώνει το τιμημένο και γαμημένο στην Πορτογαλία.

Εχω δει τον Γιωργάκη πρωθυπουργό.

Εχω δει τον Παπαδήμο πρωθυπουργό.

Εχω δει τον Σαμαρά να κάνει βόλτα με τη Μέρκελ χέρι χέρι.

Εχω δει τον Βενιζέλο να λέει ότι έχει το στικάκι Λαγκάρντ στο συρτάρι του γραφείου του.

Εχω δει τον Τσίπρα να μιλάει αγγλικά.

Εχω δει ασθενή με σκωληκοειδίτιδα να του τη βγάζουν με το τσεκούρι του Βορίδη.

Εχω δει την Αντζελα Γκερέκου ντυμένη και όχι γυμνή σε ορκωμοσία της κυβέρνησης.

Εχω δει τον Γιακουμάτο να βάφει τις βλεφαρίδες του σαν τον Κουλούρη.

Εχω δει χιλιάδες κόσμο να ψάχνει στους κάδους για φαγητό.

Εχω δει εκατομμύρια άνεργους σε μια μικρή χώρα και αυτό να το ονομάζουν ανάπτυξη.

Εχω δει τόσο λίγους ανθρώπους να περνάνε τόσο πολλούς για μαλάκες.


Εχω δει τα πάντα. Ενα μόνο δεν έχω δει. Την Εθνική μας στη Βραζιλία να σηκώνει την κούπα. Πάμε ρε Εθνικάραααααααααα!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.