Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Η Ελλάδα των δύο χωρών

 Η ταυτότητά μου γράφει Υπηκοότητα Ελληνική αλλά δεν ξέρω σε ποια Ελλάδα ανήκω. Στην πουλημένη ή στην απούλητη; Δεν γνωρίζω πια. Κουστουμαρισμένους ηλίθιους μπακάληδες βλέπω να διαχειρίζονται ό,τι μου κληρονόμησαν σκοτωμένοι, προδομένοι, νικημένοι. Δεν κατάφερα να διαχειριστώ την κληρονομιά αλλά ούτε να την παραδώσω στους επόμενους. Δεν ξέρω από ποιο σύνορο εισέβαλλαν τα κατοχικά στρατεύματα του Ράιχ της ποταπότητας. Δεν μας έπιασαν στον ύπνο αλλά εδώ που τα λέμε ούτε ξύπνιοι ήμαστε.
Τώρα είναι συνηθισμένο να διαβάζεις εφημερίδες, να παρακολουθείς τα γεγονότα «να τρέχουν» στον γεωγραφικό χώρο που εθιμοτυπικά ακόμη να λέγεται Ελλάδα και να νιώθεις ότι αφορούν μία άλλη χώρα. Αποστασιοποιηθήκαμε και βλέπουμε τα δρώμενα σαν ιστορικό ντοκιμαντέρ ή τίποτε πια δε μας διαπερνά; Η Ελλάδα μέσα από πηχυαίους τίτλους, μεσότιτλους και αναλύσεις χωριατών. Κάποιοι, λένε, που «κυβερνάν» δεκαετίες αυτόν τον τόπο έχουν καιρό που ξεκίνησαν να χαρίζουν υπόγειο, εναέριο και επίγειο χώρο. Καρέ-καρέ παρακολουθούμε τις χειραψίες, τα δείπνα σαν να χαζεύουμε, τρώγοντας φιστίκια, μια χολιγουντιανή ταινία εποχής που ο φεουδάρχης δέχεται στο «φτωχικό» του τον βασιλέα να τον φιλέψει πραμάτεια με των δούλων τον ιδρώτα.
Από την άλλη βλέπω και αισθάνομαι μία άλλη Ελλάδα που δεν έχει εκατομμύρια πληθυσμό, που δεν στοιβάζεται και δεν εξαγοράζεται. Μία μειοψηφία, που μόνο και μόνο από πείσμα, αφήνει στην ταυτότητάς της το Υπηκοότητα Ελληνική και δεν το σβήνει με κόκκινο στυλό. Είναι αυτή που δεν πηγαίνει σε Μνημόσυνα Τιμής που τα Μετάλλια Ανδρείας τα έχει στην ψυχή της. Μία Ελλάδα που ντρέπεται τους νεκρούς της. Είναι μια χώρα από μόνη της. Άνευ συνόρων και άνευ πολιτικών εκπροσώπων. Έχει απομείνει χωρίς βοήθεια στα στενά αόρατων Θερμοπυλών και περιμένει τα στρατεύματα του Ράιχ να περάσουν από πάνω της. Θα περάσουν αυτό είναι σίγουρο. Πάντα περνούσαν....
Ανάμεσα σε δύο χώρες ταλαντεύομαι. Πληρώνω την πρώτη σαν τον ραγιά για να μου ταυτοποιήσει την υπηκοότητα. Αντέχω για χάρη της δεύτερης για να επιζήσει η ταυτότητά μου.

Simple Man

66 σχόλια :

  1. Ανώνυμος4/1/14 01:19

    ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ ΓΛΑΝΙΤΣΙΑΣ...ΑΜ ΠΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/1/14 11:09


    Δε συμφωνώ καθόλου με τη μιζέρια και την ταλάντευση για δυο ιθαγένειες.Εγώ έχω μια μονο ιθαγένεια την ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
    Βλέπω σφαιρικά τα πράγματα. Ποτέ δεν έλειψε η έξωθεν επιβουλή προς την πατρίδα μας με οποιοδήποτε τρόπο. Απλώς γίνεται πιο ασφικτική σήμερα με οικονομική "λαβή".
    Αυτή τη φορά όμως τους δώσαμε ασφαλώς και την αφορμή με τη δική μας ανευθυνη συμπεριφορά σαν κράτος, σαν κοινωνία. Θέλουμε δε θέλουμε να το παραδεχτούμε, έχομε μέρος της ευθύνης. Σαν αδύναμος κρίκος λοιπόν, πληρώνουμε το μέρος της ευθύνης που μας αναλογεί, και βάζομε στο εξής μυαλό και τα δυνατά μας να ανακτήσουμε με "το Ζορμπί μας" τη θέση που μας ανήκει. Δε γνωρίζω περίπτωση, που με κλάμα και μιζέρια, να λύθηκαν παρόμοια ή διαφορετικά προβλήματα που στο παρελθόν υπήρξαν στην πατρίδα μας(και ήσαν πολλά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο τίτλος, ο χαρακτηρισμός τους ταιριάζει γάντι, στους δικούς μας, για τους ξένους την δουλειά τους κάνουν...Όλοι αυτοί οι ηγέτες οι δικοί μας δεν λένε μια κουβέντα να αλατίζει... όπως την έλεγαν οι παππούδες στο χωριό...Αυτοί όλο σάχλες λένε...Και αφού αυτοί δεν την λένε την κουβέντα να αλατίζει, ας την πω εγώ, όπως τώρα την καταλαβαίνω: Αλληλεγγύη Λαέ μεταξύ μας, επιστροφή στην πρωτογενή παραγωγή για να ζήσει ο λαός. Αγάπη και τα μάτια μας δεκατέσσερα μη μας ρίξουν αυτοί σε μεγάλες αιματηρές συμφορές...Από την συμφορές αυτοί κερδίζουν... Από πού να πιαστείς, από που να κρατηθείς; Υπάρχει κλωνάρι, υπάρχει ρίζα να πιαστείς;… Απάγκιο να απαγκιάσεις;… Μας ρίξανε και είμαστε σε φουρτουνιασμένο ποτάμι...Λαέ πιάσου χέρι, χέρι να σωθείς!…. Μήπως υπάρχει κάτι άλλο και δεν το βλέπω; Αυτοί που λένε να ακουμπήσουμε επάνω τους, αυτοί εμόλεψαν και το άλας… Αυτοί μόλεψαν ακόμη και την μόλεψη…. Μας ρίξανε την λόβα… Και η μόλεψη, η λόβα, με τον Μεγάλο Αγιασμό,με την φωτιά του μόνο ξεμολεύει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4/1/14 13:04

    άδωνις γεωργιάδης
    "ποίηση"
    Η δικιά μου θεά, η Ευγενία,
    την καρδιά μου κρατεί στα τρυφερά της χέρια.
    Και μίαν ράβδον μαέστρου
    για να διευθύνει την μουσική του σύμπαντος μου
    ραπίζοντας με χάριν τον αέρα.

    άδωνις γεωργιάδης

    Στη χώρα αυτή
    κανείς δεν είναι άστεγος
    Κάτω από το γαλανό μας ουρανό
    στη σκιά της Ακρόπολης
    στον ψίθυρο της Ιστορίας,
    είτε μένουμε σε βίλα,
    είτε μένετε σε παγκάκι
    όλους μας σκέπει η Αθηνά η Παλλάδα
    κι η Παναγιά η γλυκυτάτη μητέρα μας

    παραμερίστε να περάσει ο ποιητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/1/14 13:38

    Συμφωνω απολυτα με τον γορτυνιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4/1/14 14:52

    Πεποίθησή μου είναι ότι όλοι αυτοί που φέρονται έτσι στην Έλλάδα δεν ειναι Έλληνες.. πως μπορεί κάποιος που αγαπάει τη χώρα του να την πληγώνει με αυτό τον τρόπο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος4/1/14 16:22

    ρε...... χεστε τους και παμε για κανα γουλι,δε βρισκουμε ακρη με δαυτους.gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος4/1/14 18:56

    280.000 ευρώ .. την μέρα θα πληρώνει ο σκληρά φορολογούμενος λαός κατά το διάστημα των έξι μηνών που θα έχει η χώρα μας την προεδρία της Ε.Ε

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΡΟΕΔΡΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος4/1/14 19:16

    Αγαπητοί μήπως ήρθε η ώρα να λογαριαστούμε με τον καθρέπτη μας.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος4/1/14 19:24

    H Μιλένα (ως προσωπικότης) συγκαταλέγεται στη λίστα συνεργασίας με το Σύριζα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος4/1/14 20:23

    θα την βρουμε την ακρη .......gerolyke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το είπε και το έκανε Ο Σαμαράς !!
    Ο ανταποκριτής μας απο το χωριό με πληροφόρησε το πρωί οτι τοποθέτησαν κεραια wi fi για ίντερνετ στην οροφή του σχολείου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κουκος απο σφενταμακια4/1/14 20:57

    ολα ταχε η μαριορη..ο φερετζες της ελλειπε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος4/1/14 21:08


    Μετά τη φτώχεια υπάρχει η ΠΕΙΝΑ και το ΧΑΟΣ

    Το να έχει κάποιος υγιή καχυποψία δεν είναι κακό και μην προστρέξουν οι κλανιόλες του σάιτ να βρίσουν το καθίκι την αφεντιά μου ό,τι κινδυνολογώ. Τρανά παιδιά είστε και να κρίνετε ξέρετε και να απορρίψετε και να υιοθετήσετε. Πάντα ήθελα να προκαλώ με αιρετικές για κάποιους απόψεις που για μένα φαντάζουν σωστές και γι' αυτό τις παραθέτω μετά πάθους και θράσους αντάμα..

    Η πραγματικότητα πολλές φορές μας προσγειώνει, αλλά ας πάρουμε σαν δεδομένο (υπόθεση εργασίας) ότι ο Σύριζα θα έρθει πρώτο κόμμα, αφού αρκετοί πολίτες (δημοσκοπικά τουλάχιστον) έχουν πειστεί “να δοκιμάσουμε, τι έχουμε να χάσουμε, αφού σχεδόν χάσαμε τα πάντα” και μαζί με τους ΑΝΕΛ, ίσως και τη ΔΗΜΑΡ (αν μπει στη βουλή) και ίσως και με κάποιους από το ΠΑΣΟΚ (αν μπει κι αυτό στη βουλή) θα σχηματίσει την περίφημη αριστερή κυβέρνηση......

    1ο ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ. (το ήπιο, το καλό, το μετριοπαθές ευρωπαϊκού φέρεσθαι)

    Να ρίξει νερό στον επαναστατικό του οίστρο και να συμβιβαστεί με τους δανειστές χωρίς να ακυρώσει τις συμφωνίες της χώρας (ήδη έχουν υπαναχωρήσει από τα σκισίματα σε θέσεις αναδίπλωσης-τουρλού απόψεων) πετυχαίνοντας έτσι μαι καλύτερη συμφωνία με την τρόικα και ας σκούζει ο Λαφαζάνης (νωρίς θα είναι για αποχώρηση, δεν τον παίρνει να το κάνει αμέσως) Φυσικά η τρόικα θα υποχωρήσει χάριν του ευρώ και της ευρώπης κλπ κλπ

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Δηλαδή, χαϊβάνια μου, η Μέρκελ θα υποχωρήσει μπροστά στον Alexis λόγω της σκληρής του διαπραγμάτευσης για χάρη του ευρώ. Τότε γιατί να μην το κάνει με το Σα(χλα)μάρα και το σούμο Βαγγέλη και να τους ενισχύσει να παραμείνουν στην εξουσία αφού συνεργάζονται μια χαρά μαζί της, ακόμα να το κάνει τώρα και να διατηρηθούν στην εξουσία χωρίς να κινδυνέψει το πρόγραμμα και να πετύχει το σχέδιο της Γερμανίας (των μεταρρυθμίσεων και της λιτότητας)

    (Συνέχεια 1ου ενδεχόμενου)

    Μια συμβιβαστική κατάσταση θα σημάνει συνέχιση της λιτότητας έστω και ήπιας μορφής και της μεταρρυθμιστικής πολιτικής (προς νεοφιλελεύθερη μονεταριστική μεριά).

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Εκεί να δείτε κλάματα, αντρίκεια μοιριολόγια. Οι επιπτώσεις για τα βαρεμένα του σύριζα θα ήταν χαοτικές, λόγω της υπαναχώρησης από τις αγωνιστικές θέσεις απέναντι στους κατακτητές. Η κατάρρευση (πιστεύουν πολλοί) θα είναι θέμα ωρών, αλλά δεν θα είναι τόσο απλό. Τα πιθήκια της νεοναζιστικής παράταξης θα ενισχύονταν ακόμα περισσότερο, το διάστημα από την προκήρυξη των εκλογών μέχρι να γίνουν, μέχρι να σχηματιστεί κυβέρνηση και με το ΜΠΑΧΑΛΟ που θα ακολουθήσει θα αποδιαλύσει την ήδη διαλυμένη οικονομία που υπάρχει μόνο και μόνο επειδή την έχουν διασωληνώσει οι “ τρισκατάρατοι” ευρωπαίοι.

    (συνέχεια 1ου ενδεχόμενου)

    Ο Σύριζα δεν θα αφήσει να καταρρεύσει αβρόχοις ποσί, που λέμε στη Γλανιτσιά. Θα δημιουργήσει πολιτική οξύτητα με εξεταστικές επιτροπές (ψάχνοντας εξιλαστήρια θύματα) του τύπου ποιος φταίει για τη δεξιά πολιτική τους υπεύθυνους της καταστροφής, τους συνεργάτες και θα ακολουθήσει ένα είδος ΜΠΑΧΑΛΟΥ που δεν ταιριάζει σε δημοκρατίες αστικού ευρωπαϊκού τύπου
    Το χάος που θα ακολουθήσει δεν μπορώ ούτε εγώ ο διεστραμμένος νους να το περιγράψω...........


    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος4/1/14 21:15


    2ο ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ (πιο σκληρό και αγωνιστικό, αντάξιο των μαχητών του)

    Ο Σύριζα αρνείται να συμβιβαστεί. Με ένα νόμο θα ακυρώσει τα μνημόνια (μπορεί να να έχουν λήξει τότε, αλλά δεν έχει σημασία). Θα επιδιώξει ρήξη. Ας πούμε θα κηρύξει απεχθές το χρέος, θα κάνει στάση πληρωμών (το λέει και ο μπαρουφάκης εφτούνο μου φαίνεται), θα χαϊδέψει τ' αυτιά των μυαλοκαμένων συνεργατών του, θα προτείνει ίσως προσωρινή έξοδο από το ευρώ, θα κάνει εσωτερικό δανεισμό (ώρα Γλέζο) δηλ. ίσως δεσμεύσει υπέρ των επενδύσεων τις καταθέσεις άνω των 20.000 πχ και να πιστεύουν ότι θα τους βγει..


    ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Δηλαδή τα γεράκια της τρόικας θα χεστούν από το φόβο τους. Τότε γιατί σου δώσανε 230 δις και τώρα θα μας διευκολύνουν να αθετήσουμε τις υποχρεώσεις μας????? Τι θα πούνε στους ψηφοφόρους τους που όλο και πιο ευρωσκεπτικιστές γίνονται, πώς το ΔΝΤ θα γκρεμίσει και θα σκίσει το καταστατικό του (τι λένε γι' αυτό οι φίλες Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία κλπ). Η άτακτη χρεοκοπία που θα οδηγήσει????


    (συνέχεια 2ου ενδεχόμενου)

    Στη δραχμή θα ανακράζει ασθμένοντας ο Λαφαζάνης. Στη δραχμή θα ουρλιάζουν τα παπαγαλάικια των Μέσων Μαζικής Επιβολής που χρωστάνε εσωτερικά δάνεια, στη δραχμή θα φωνάζουν τα μίσθαρνα όργανα επιχειρηματιών που έχουν τα λεφτά τους όξω, στη δραχμή θα φωνάζει ο κατσανέβας, στη νέα δραχμή θα φωνάζει το ΕΠΑΜ, στη δραχμή και να φυτέψουμεν πατάτες.....να σωθούμε...

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Μα ο Alexis έχει πει ότι είναι καταστροφή η δραχμή. Ραγδαία υποτίμηση, έκρηξη πληθωρισμού, απώλεια καταθέσεων, δραματική μείωση εισοδημάτων, αδυναμία εισαγωγών τροφίμων, πετρελαίου, φαρμάκων, μηχανημάτων κλπ κλπ Εκεί να δεις ΜΠΑΧΑΛΟς (κατά μακαρίτη Πίκουλα).......1 με 2 εκατομμύρια (που δεν έχουν να χάσουν τίποτα) άνεργοι δεν θα τους νοιάζε. Οι υπόλοιποι έχουν να χάσουν και θα χάσουν πολλά. Η βίαιη ανακατανομή πλούτου θα κάνει τα χαράτσια, τους φόρους και τα μνημόνια χάδια μπροστά σ' αυτό που θ' ακολουθήσει. Τα γεράκια θα σ' αφήσουν σε άτακτη χρεοκοπία (προς παραδειγματισμόν, προτεσταντικού ιδεώδους). Η ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΟΣ .........

    Τότε ο Σύριζα θα καταρρεύσει, η οικονομία θα έχει καταβαραθρωθεί. Δεν ξέρω που η ακροδεξιά θα σταθεί (σε επιρροή) αλλά κάποια λαμόγια από εμάς που αναζητούμε αλλού κορύτο (λόγω λαϊκισμού και επειδή θίχτηκε κάπως το βαλάντιό μας ) θα παρακαλάμε ασμένως την επάνοδο στην τωρινή κατάσταση....φευ!!!!


    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

    Και με το μετριοπαθές σενάριο (που αρκετές φωνές εντός του Σύριζα καλλιεργούν) και με το σκληρό σενάριο, οι αγωνισταράδες μας θα έχουν πρόβλημα, η χώρα θα αναστατωθεί, το μπάχαλο είναι βέβαιο, η διάλυση του σύριζα εις τα εξ ων συνετέθει είναι δεδομένη, το ρίσκο έχει ορατή την ΠΕΙΝΑ και το ΧΑΟΣ θα αποκτήσει κυριολεκτικά την έννοιά του σε τούτη την ταλαίπωρη τη χώρα.

    Δε θα μιλήσω για εμφύλιους, για αραβικές “άνοιξες” που δεν αποκλείεται κάποιοι να έχουν σχεδιάσει, δε θα φοβήσω και δε θα τρομοκρατήσω κανέναν. Να σκεφτείτε ΑΠΛΑ θέλω, ρεαλιστικά και κοινωνικά.

    Άλλωστε αν θέλετε να βρίσετε μη βρίζετε εμένα. Δεν είναι δικά μου αυτά. Του Παντελή Καψή είναι . Εγώ τα διασκεύασα λίγο (γλανιστί) για να σας μυγιάσω....

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!




    Θα κάνουμε λοιπόν το άλμα στην αβεβαιότητα; Μέχρι σήμερα στις κρίσιμες στιγμές η χώρα έχει κάνει τις σωστές επιλογές. Κι όσο βελτιώνονται οι συνθήκες στην οικονομία τόσο η πολιτική της κυβέρνησης θα γίνεται πιο πειστική. Είναι άλλωστε εντυπωσιακό ότι όλο αυτό τον καιρό, παρά τα οριακά κέρδη, ο ΣΥΡΙΖΑ ουσιαστικά βρίσκεται δημοσκοπικά καθηλωμένος. Το πιο δύσκολο ερώτημα είναι αν ο χώρος της κεντροαριστεράς θα καταφέρει να ανασυγκροτηθεί. Και αν οι δυνάμεις που σήμερα εκ των πραγμάτων υπερασπίζονται την ευρωπαϊκή προοπτική μπορεί να ανακτήσουν την αναγκαία μεταρρυθμιστική δυναμική παρουσιάζοντας ένα ρεαλιστικό αλλά και κοινωνικά δίκαιο σχέδιο ανασυγκρότησης για τη μετά το Μνημόνιο εποχή.

    Έτσι κλείνει ο Παντελής το πόνημά του. Το αφήνω αυτούσιο (άλλωστε δικό του είναι)

    Καλή είναι και η άλλη άποψη πέραν της δικής μας τύφλας.......άλλωστε θα την βρείτε εσείς την άκρη..χαχαχαχαχα αρχίζουμε και ροζουλίζουμε γεράκο?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος4/1/14 21:30

    Πάντως κάποιοι σας τα γράψανε και σας τα είπανε.

    Μετά να μην τηραγόσαστε σα μαστουρωμένα γελάδια ή να μην κάθεστε σαν τα γουρούνια που κλάνουν και δεν έχετε τι να πείτε.

    Τότε ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΟΣ..βατοκρυμμένα.

    (ετούτα είναι μπίτι δικά μου, καταδικά μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος4/1/14 21:40

    Θα πω και τούτο το τελευταίο.

    Μου περνάει από το μυαλό (λες νάναι κατοχικό-εμφυλιοπολεμικό σύνδρομο) μήπως καμιά φορά, επί κυβερνήσεως αγωνιστών (που τώρα τους ματσουκώνω αγρίως) γκουγκλάρει ο χαφιές του χωριού και τους τα δόσει και με βρούνε και με ρίξουνε στα σκυλιά όπως στη Βόρεια Κορέα....τσ τσ τσ τσ!!!!! ανατριχίλα και μ' έχει φάει και σκυλί όταν ήμουνα μικρός.....

    Πραγματικά μου περνάει από το μυαλό....Είναι σοβαρό λες γέρο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος4/1/14 21:55

    που βρισκεις την ορεξη δεν καταλαβαινουν τιποτα αυτοι, νομισζουν οτι θα συνεχισουν τα ιδια με το συριζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος4/1/14 22:04

    ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΣΘΕΝΗΣ
    (δεν ειναι βρισια αυτο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος4/1/14 22:16

    Και πού οφείλεται η ασθένεια, γιατρέ μου, δεν μας το εξηγείς.....να το γράψει και η αυγούλα στον παντελάκο (γιατί να χρεωθώ εγώ άλλωστε τζιάπα την αρρώστια που διέγνωσες ....)

    Αμα δεν έχεις κάτι να πεις μην.......

    ρε μπας και είσαι η γνωστή κλανιόλα με τα πολλά ονόματα και σου δίνω και αξία απαντώντας σου???? Δε θα το συγχωρέσω ποτέ στον εαυτό μου αυτό...

    ρε ντεεεεεε, ρε ντεεεεεεε ΜΠΑΜ!!!!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο ΓΝΗΣΙΟΣ ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΧΨ4/1/14 22:24

    ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ ΕΡΜΕ...ΣΚΥΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΑΡΑΓΚΟΠΟΥΛΑ ΣΤΗ ΜΠΑΛΙΖΟΥ ΣΑΡΑΝΤΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΟΥΡΛΟ ΔΕ ΣΕ ΕΙΧΑ........ΛΙΓΟ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΟΥ.......ΤΟΥΡΛΟΥ..ΣΑΛΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΦ ΠΟΥ ΛΕΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος4/1/14 22:25

    ΠΑΝΤΩΣ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΠΑΛΙ ΤΖΑΠΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ...ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΤΕΜΨΥΧΩΣΗ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΛΑΕΙ ΟΥΛΑ.....ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο ΓΝΗΣΙΟΣ ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΧΨ4/1/14 22:28

    ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ 10.Ο4 ΝΤΟΚΤΟΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΧΟΧΟΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος4/1/14 22:28

    Η ΝΔ θα έχει την τύχη του ΠΑΣΟΚ και αυτό τα επιτελεία του 4ου Ράιχ το γνωρίζουν. Ετοιμάζονται, λοιπόν, για το αύριο. Για την ακρίβεια για το μεθαύριο.

    Το αύριο είναι γνωστό: Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ…

    Το μεθαύριο είναι που τους απασχολεί και τους προκαλεί αγωνία και τρόμο...

    Από εδώ απορρέουν και οι διάφορες εναγώνιες κινήσεις είτε περί «κεντροαριστεράς», είτε περί «κεντροδεξιάς», είτε περί «λαϊκής δεξιάς»…

    Η πολιτική ρευστότητα της σαπίλας θα πάρει εκρηκτικές διαστάσεις στο μέλλον…

    Θα καθαρίσει ΜΟΝΟ όταν μπει ο λαός σε ΚΙΝΗΣΗ, σε αγωνιστική κίνηση και ΟΡΓΑΝΩΣΗ της ΟΡΓΗΣ του στο δρόμο…

    Τότε μόνο καθαρίζει η κόπρος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος4/1/14 22:30

    ΥΓ και ο κόσμος θα βγει στους δρό ους ,να είστε σίγουροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος4/1/14 22:47

    ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΣΟΥΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος4/1/14 22:56

    20 ΣΤΑ 26 ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟΥ ΧΨ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ..ΑΣΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΑΘΩΣ ΚΟΥΓΚΛΑΡΩ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟ UNITED KINTOM.............................KAI DE MPOREIS NA LES XAFIE OPOION KOYGKLAREI..PAEI AYTO TELEIOSE...TORA YPARXEI EPISHMH HLEKTRONIKH DIAKYBERNHSH AGIOY PETROY KAI ANOTERON DYNAMEON.....EYLOGHSON SOTHRAKH PAIDI MOY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος4/1/14 22:57

    ΟΧΙ ..από την οργάνωση γύρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος4/1/14 23:02

    Ομολογία ΣΟΚ από Τσόμσκι: το μέλλον της Ελλάδος προδιαγεγραμμένο ανεξαρτήτως εκλογών!
    “Οι εκλογές δεν παίζουν πια σχεδόν κανένα ρόλο.”
    καλή νύχτα σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος4/1/14 23:27

    Δέν υπάρχει κόσμος να βγεί στούς δρόμους τέτοια αποχαύλωση που μας εχουνε κάνει.Εδώ1500000 άνεργοι και δέν φαίνονται πουθενά,ολοι στηνόμαστε στοχαζοκούτι γιά να βλέπουμε το Σα[χλα]μαρα να κάνει τα σπαστικά του καί το παχύδερμο να διαμαρτύρεται γιά κείνα που τούς έβανε στή σειρά [γιά να μας σώσουνε]ψηφίχανε. ως πότε νομίζουνε οτι θα μας κοροιδέύουνε.Αλλά τι να περιμένει κανείς από ενα λαό πού έχει ακόμα γιά κυβερνήτες εκείνους πού τα κλέψανε όλα Κάποτε λέγανε καλό βόλι εκείνοι πού παλέυανε τώρα εμείς τιλέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος5/1/14 08:47

    Ποιός λαός να βγεί στους δρόμους? Αυτός που συνωστιζόταν στα βουλευτικά γραφεία για να βολευτεί στο Δημόσιο κατα παρέκκλιση κάθε έννοιας νομιμότητας και αξιοκρατίας?
    Για το λαό που έκλεβε αυτό το έρμο κράτος όσο και όπως μπορόσε?
    Για το λαό που ακόμα και τώρα μυαλό δεν έβαλε και αντί να κάνει την αυτοκριτική του και να σκύψει το κεφάλι απο ντροπή για το έγκλημα που έκανε εναντίον της πατρίδας και εναντίον κυρίως των ίδιων του των παιδιών πιστεύει τον "νέο Ανδρέα" που θέλει να ξαναστήσει σοβιετικό κράτος?
    Ο δρόμος για τον παράδεισο λένε ότι περνάει μέσα απο την κόλαση.
    Αν δεν αλλάξουμε μυαλά και νοοτροπία αυτά που περνάμε τώρα θα είναι πολυτέλεια μπροστά σε αυτά που θα έρθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος5/1/14 09:42

    Η κλανιόλα ενεφανίσθει.......πολλαπλώς.

    Το παρήγορο είναι ότι πολλοί αρχίζουν την αυτοκριτική (σα λαός) και ίσως υπάρχει ελπίδα......

    Πάντως σας ενημερώνω ότι με Alexis, Πάνο και πιθήκια η κατάσταση θα είναι ΚΟΛΑΣΗ......Μην πείτε ότι δεν σας τάγραψα.....

    Οι ροζουλί αποχρώσεις δε φέρνουν λύση, απεναντίας μπερδεύουν περισσότερο το ήδη μυαλοκαμένο-βαρεμένο-στοκαρισμένο μυαλό μας.

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος5/1/14 10:11

    ΟΤΑΝ ΦΘΑΝΟΥΜΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΣΠΙΤΙΑ
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΗΣΤΙΚΟΥΣ ΟΙ ΧΟΡΤΑΤΟΙ .
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ ΟΙ ΥΓΙΕΙΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ (ΟΧΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ )
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΑΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΑΚΛΗΡΟΙ.
    ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ .
    ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΟΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ.
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ .
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΙ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ.
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ.
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ .
    ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΙΑ .ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος5/1/14 10:29

    9.42 ΕΧΕΙΣ ΧΡΥΣΟ ΣΤΟΜΑ...ΧΟΧΟΧΟΧΟ..ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΛΑΝΙΤΣΙΩΤΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ....ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΙΧΕΣ ΡΙΞΕΙ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ....ΔΙΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕ Θ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος5/1/14 11:58

    καψη εννοεις εκεινον που εκλεισε την ερτ??εκεινον που θα απαλασε το λαο απο το χαρατσι για την ερτ?εκεινον που δεν μπορουσε να δωσει την αποζημιωση στους εργαζομενους επειδη ειχανε καταληψη,και τωρα που τα ματ ελευθερωσαν την κρατικη περιουσια!!!!! κανει τον κινεζο και τους δουλευει[τους στελνει σε δικηγορους]εννοεις εκεινον τον παλιο ακρατο σοσιαλιστη και νυν ελευθερωαγοριτη???αν εννοεις αυτον,απορω πως ενα τοσο ασχολουμενο με την πολιτικη μυαλο σαν εσενα καθεσαι και διαβαζεις τετοιους τυπους????δοκιμασμενους και για μενα αποτυχημενους τελος παντων . για αυτο σου λεου...παμε για γουλια ..εστω για φαρμακουλιθρες!!!!!!!!!την καλημερα μου σε ολους. gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος5/1/14 12:22

    ΓΕΡΟΛΥΚΕ ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΣ....ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΟΡΕΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος5/1/14 12:44

    Πλέον, οι περισσότεροι Έλληνες, λόγω τεράστιας ανεργίας ξεπουλούν χρυσαφικά ή ακίνητα για να ζήσουν, ενώ μέσω νομιμοφανών κρατικών κατασχέσεων ομολόγων και καταθέσεων, ή φέσια σε εφορία, χρεοκοπημένα ασφαλιστικά ταμεία, ή τράπεζες, θα απολέσουν όλα τα οικονομικά στηρίγματα τους στον τόπο τους, όπου όταν όλα πια θα είναι ‘ιδιωτικοποιημένα’ (σε πολυεθνικές, όχι σε απλούς πολίτες, αυτό είναι αποικία χρέους), οι πολίτες θα ανήκουν σε μια από τις παρακάτω τρεις κύριες κατηγορίες πληβείων:
    -Στους άνεργους, γέρους, συνταξιούχους και άλλους οικονομικά ανήμπορους, που θα πεθαίνουν στο δρόμο είτε από πείνα, ή άρρωστοι εκτός κάποιου νοσοκομείου,
    -Στους εργαζόμενους, που όμως θα ανταγωνίζονται, για ένα κομμάτι ψωμί, εργαζόμενους από κάθε σημείο του πλανήτη (από ντόπιους μέχρι νέο-εισαγόμενους Ινδούς και Κινέζους) μέσα στις εδώ ‘Ειδικές Οικονομικές Ζώνες’, όπου τα νέα αφεντικά τους θα έχουν απόλυτα δικαιώματα επί νόμων και εργαζομένων, και
    -Στους μεταναστεύοντες, ίσως την πλέον επιθυμητή στα νέα αφεντικά κυβερνητική επιλογή, καθώς έτσι και εξορίζουν μαζικά ντόπιους και αποφεύγουν την αρνητική ψήφο των κύρια νεότερων πολιτών (ως μετανάστες πόσοι θα έρχονται να ψηφίσουν, όταν ούτε οι εδώ πολίτες πάνε;), αλλά και εξασφαλίζουν μόνιμη ροή εμβασμάτων για να εισπράττουν αυξανόμενους αποικιακούς φόρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος5/1/14 12:50

    Αυτές τις μέρες διεξάγεται η δίκη Μαντέλη !!Ακούει κανείς τίποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος5/1/14 12:59

    ΚΑΙ ΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΣ......ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΣ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος5/1/14 13:04

    εδω αθωωθηκανε οι τυποι που ρημαξανε τον τοπο[χρηματιστιριο, βεβια ο υπερτατος,σαν τον αγαμακο,εδειξε την δυσφορια του χαχαχαg]ο μαντελης ειναι....κρατον ποντικο μη σταξει η νουρα του.gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος5/1/14 14:03

    η πατροιμια του gerolykoy τα λεει ουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος5/1/14 14:56

    Να σε κάψω γιάννη να σ' αλείψω λάδι.

    Όταν βρίζαμε ούλοι μας την ερτ και τους ρουσφετολόγους παχυλά αμοιβόμενους εργαζόμενους κλπ κλπ ......τώρα σε έπιασε ο πόνος για τους εργαζόμενους.....ρε ντεεεε, και στο γράφει ένας που είναι κρατιστής μέχρι το κόκκαλο που ακούει ιδιώτη και βγάζει σπυράκια που λαλάκωσε να βρίζει τα νεοφιλελεύθερα μονεταριστικά καθίκια ....

    Δυστυχώς γέρο μου μετατρέψαμε την όποια ελευθερία σε ασυδοσία, δεν προστατέψαμε το δημόσιο (απεναντίας το κατάκλεψαν οι πάντες), δεν δράσαμε σαν ΠΟΛΙΤΕΣ, αλλά σαν ιδιώτες, για το συφεροντούλι μας καρουλιάζαμε τα χέρια μας στα ρεμάλια που σήμερα βρίζουμε.....ΔΥΣΤΥΧΩΣ....Τα ξέρεις, έχεις καταλάβει τόσον καιρό τι γράφω, αλλά (χαχαχχαχα) δε χωνεύεις να το πεις......Όσο για το διάβασμα εγώ τα διαβάζω ούλα (όσα βλέπω τουλάχιστον).

    Σταμάτα να κάνεις το σχολιαστή και μάλιστα κατόπιν εορτής και γράψε καμιά ορμήνια συγκεκριμένη ή δώσε καμιά άποψη ρεαλιστική. Γράψε μια προβλεψούλα και θα καταλάβουμε το...χρησμό, τι διάολο έξυπνοι είμαστε, δεν είναι ούλοι ρεντεζέλες-κούκοι-αετοί κλπ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος5/1/14 15:37

    εξυπνακιας εισαι υβριστης ο εαυτουλης σου και αλλα τινα ....... χψ .......ΙΙ ξερολας πασοκας του βαγγελη κι απ αυτους που περιγραφεις οτι τζαπα τρωγανε....και προφανως αγραμματος σε καλοαμοιβομενη δημοσια δουλεια...αλλα που τολμας να τα πεις αυτα...τη μερκελοκατασταση πας να σωσεις γιατι νομιζεις πως σε βολευει βασικα ομως εχεις αρχισει να την πληρωνεις τη νυφη απο το βερολινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ5/1/14 16:25

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ ΧΨ.....ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΟ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ....ΑΚΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΒΥΡΩΝΑΣ...ΚΑΠΩΣ ΑΡΓΑ ΒΕΒΑΙΑ

    «Φοβεροί σεισμοί ρημάζουνε το παν…»

    Μπολιβάρ, Νίκου Εγγονόπουλου.

    Του Βύρωνα Γ. Πολύδωρα
    Έπραξα το καθήκον μου. Όπως σε όλη μου τη ζωή. Άκουσα τη φωνή της συνειδήσεώς μου. Και έσπασα τον διλημματικό φραγμό που μου ʼστηναν: «Ή ψηφίζεις δουλικά και σώζεις (ποιούς και τί;) και σώζεσαι ή καταψηφίζεις ελεύθερα και καταστρέφεις (ποιούς και τί;) και καταστρέφεσαι». Όταν τσαλαπατά κανείς τον φράχτη που κάποιοι δόλιοι, ύπουλα και καταχθόνια, του έστησαν και περνά πέρα, τότε είναι ελεύθερος. Όταν η δήθεν λογική πουλιέται σοφιστικά και δικολαβικά στους ισχυρούς της ημέρας – ορθότερα μάλλον της νύχτας – τότε δεν είναι λογική. Είναι παλλακίδα των κοτζαμπάσηδων και των βαρόνων. Είναι ζυγός στον σβέρκο του κολίγου, για να τον κρατεί σκυφτό. Αυτή τη λογική την αρνούμαι. Και καταφεύγω στην «ιερή τρέλλα». «Να βρω τα σκαλοπάτια που παν στη Λευτεριά», όπως λέει και ο ήρωας Ευαγόρας Παλληκαρίδης.
    Όσο για τα «παπαγαλάκια» που με χτυπούν επικαίρως από την πρώτη ώρα (Πρετεντέρης, πρωθιερέας που έδωσε το σήμα και τον τόνο από τον θρόνο του MEGA πριν καλά-καλά τελειώσω την ομιλία μου στη Βουλή, λέγοντας: «ιστορία του; ποιά ιστορία έχει αυτός; τη μόνη ιστορία που έχει είναι ότι διόρισε την κόρη του στη Βουλή» και δείχνοντας έτσι την ανησυχία του, ενώ θα έπρεπε να ήταν ήσυχος και ανακουφισμένος, γιατί το κομματικό και ευρύτερα ψευδοελίτικο κατεστημένο που δρα ως εγκληματική οργάνωση είχε επί τέλους απαλλαγεί από έναν αιρετικό, από ένα γρέζι ατσαλένιο που χαλάει το ρουλεμάν της αιώνιας διαπλοκής, των τζακιών, της οικογενειοκρατίας – όχι φυσικά με διορισμό μιας μετακλητής θυγατέρας – αλλά με τις εταιρείες, κατά προτίμηση διαφημιστικές, αεριτζίδικες, offshore και ΜΚΟ, καθώς και των διευθυντικών τραπεζιτικών στελεχών, που δίνουν δάνεια στους δικούς τους, σε εαυτούς και αλλήλους ή των golden boys και των κολλεγιοσπουδαγμένων παιδιών τα οποία συγκροτούν τους νεωτερικούς «γενίτσαρους» μιας μυστήριας οργάνωσης και ανθελληνικής ελίτας, που άλλοτε αναπολεί το κυβερνητικό ιδεώδες του Οθωμανισμού και άλλοτε του Ευρωπαϊκού προτεσταντικού τραπεζιτισμού). Καημένη Ελλάς! Όσον αφορά, λοιπόν, τα «παπαγαλάκια», μια λέξη μόνον. Όταν, ό μη γένοιτο, «φοβεροί» οικονομικο-πολιτικοί «σεισμοί θα ρημάζουνε το παν» και οι καταστροφές θα είναι κατάδηλες και σαρωτικές, τότε, εκείνα τα μίσθαρνα και προστηθέντα όργανα δεν θα έχουν ούτε αφεντικά να τα προστατεύσουν ούτε θα βρίσκουν τρύπα να κρυφτούν από τη λαϊκή οργή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος5/1/14 16:27

    " Όταν, ό μη γένοιτο, «φοβεροί» οικονομικο-πολιτικοί «σεισμοί θα ρημάζουνε το παν» και οι καταστροφές θα είναι κατάδηλες και σαρωτικές, τότε, εκείνα τα μίσθαρνα και προστηθέντα όργανα δεν θα έχουν ούτε αφεντικά να τα προστατεύσουν ούτε θα βρίσκουν τρύπα να κρυφτούν από τη λαϊκή οργή!"
    ΒΥΡΩΝ ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος5/1/14 17:16

    για να υπαρξει οργανωμενη κοινωνια χρειαζεται ...λαος και η ηγεσια του αλληλενδετα.το ενα κοματι κρινει το αλλο και διορθονοντας λαθη προχορουν, στην χωρα μας αστα καλυτερα.εγω λοιπον κρινω το ταραφι της εξουσιας γιατι ανηκω στον απλο λαο, εσυ κρινεις τον λαο γιατι ανηκεις στην εξουσια.κατσε αταραχος λοιπον με δαυτους και ασε τις φιλοσοφιες του γερου.ο καθενας εφ ω εταχθει.gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος5/1/14 17:38

    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ...ΚΑΠΟΥ ΜΑΣΑΕΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΙ ΤΗ ΓΛΑΝΙΤΣΙΑ....ΣΚΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΒΟΛΕΜΜΑ..ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ.ΠΟΛΥ ΓΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ,ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΟΩ ΑΠ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος5/1/14 22:13

    Ρε έχεις να προτείνεις τίποτα???

    Θέλει άντερα να βγεις από τη λεοντή του ιδιώτη και να φερθείς σαν ΠΟΛΙΤΗΣ.

    Αυτόν τον λαό, που ανήκεις και εγώ κατά καιρούς τον κουτουπώνω, είναι καίρια υπεύθυνος (ο λαός) είτε γιατί ανάδειξε, είτε γιατί εξέλεξε, είτε γιατί ανέχτηκε, είτε γιατί συνεργάστηκε, είτε γιατί συμβάδισε, είτε γιατί αγνόησε, είτε γιατί αδιαφόρησε, είτε γιατί δημιούργησε αυτό το πολιτικό σύστημα, σάρκα από τη σάρκα του......

    Τι θα πει ηγεσία???? Τι λέξη και τι έννοια είναι αυτή στη σημερινή πολύπλοκη, πολυδαίδαλη, πολυπολιτισμική, χαοτική κοινωνία του 21ου αιώνα???

    Δεν υπάρχουν πλέον ηγεσίες αγαπητέ μου ειμή μόνον συλλογικότητες, οργανωμένες, θες κεφαλαιοκρατικές, θες πολιτικές, θες συνεργατικές, θες συνεταιριστικές, θες πολιτιστικές, θες πάσης φύσεως κοινωνικές, μα πρώτα απ' όλα προέχει η συλλογικότητα των ΠΟΛΙΤΩΝ, των συνυπεύθυνων πολιτών που με παρησία, σκέψη και απλοικότητα εκλέγουν τους εκπροσώπους τους......άκου ηγεσία.....από γραπτό ....αριστερού....

    Ξυπνάτε πατριώτες η ζωή ανατρέπει τα κράτη έθνη του μιλίταρι, ανατρέπει φυλές και σόγια. Ζούμε σε ένα παγκόσμιο χωριό και οι επιπτώσεις είναι κοινές. Μια φυλή υπάρχει, η ανθρώπινη με πολλές κατηγορίες ανθρώπων....Εγώ θέλω να ανήκω στην συλλογικότητα των ΠΟΛΙΤΩΝ.....Άκου ηγεσία.....δεν το χωράει ο νους μου.....σήμερα να μιλάμε για ηγεσίες.......Ποια ρεεεεεεε σαν του πανάρα, σαν του Alexis, σαν του Σα(χλα)μάρα, σαν του σούμο, σαν του πιθηκαλώπιδα, σαν της ομαδούλας του βαθύ δημοσίου, σαν .....του Βύρωνα.....χαχαχαχαχαχα, ή θα βρεθούνε φασιστοειδή που θα μιλήσουν για εθνοσωτήρες καραβανάδες κλπ κλπ....

    Γίνεται ΠΟΛΙΤΕΣ πρώτα, πιστέψτε στη συνεργασία και τη συνευθύνη και δεν θα χρειαστεί η αλληλεγγύη που τσαμπουνάτε, δήθεν ανθρωπιστές και καλοί νοικοκυραίοι.....Άκου ηγεσίες....με τάραξες βραδιάτικα.....

    Δεκτή κάθε ηλίθια απάντηση, αλλά νάναι ....απάντηση και όχι σχολιασμός.....ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΡΕΕΕΕΕΕ, χορτάσαμε από διαπιστώσεις και βρισιές του τύπου " ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΕΚΤΌΣ ΑΠ' ΑΥΤΌΝ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ"

    Άκου τι λέμε οι περισσότεροι.

    (*) Ξέρεις εγώ διορίστηκα με διαγωνισμό

    (*) Ξέρεις εγώ δούλεψα 35 ολόκληρα χρόνια και πλήρωνα εισφορές

    (*) Ξέρεις όλο το πολιτικό σύστημα είναι σάπιο

    (*) Ξέρεις τι εισφορές πλήρωσα εγώ ρεεεε????

    (*) Ξέρεις μας πίνουν το αίμα οι μεγαλοκαρχαρίες

    (*) Ξέρεις εγώ δεν έκλεψα το τοσούλι

    (*) Ξέρεις εγώ πήρα την προαγωγή με την αξία μου

    (*) Ξέρεις πόσες ώρες δούλευα???

    (*) Ξέρεις, ξέρεις, ξέρεις


    ΞΕΡΑΔΙΑ ΜΑΣ ξέρουμε......Την τύφλα μας γαμώτο μου.....

    Αράξτε, νεόπλουτοι, φοβισμένα ζουδάκια, κακομοιριασμένα ανθρωπάκια, ψευτόμαγκες και αγωνισταράδες του γλυκού νερού στο τζιακάκι σας (αλήθεια σβήστε το ρημάδι το τζιάκι ρε αφού καίει και το καλοριφέρ σου, δε μιλάω γι' αυτόύς που δεν έχουν πετρέλαιο, αλλά για τις λιγδωμένες πατσιές μας γαμώ το μου πάλε και πάλε).

    Δεν έχουμε τα άντερα ούτε για μια καθιστική διαμαρτυρία 1-2 ημερών αλλά κάποιων εκατοντάδων χιλιάδων όχι με άρνηση (όχι το ένα, όχι το άλλο, όχι εκείνο τύπου παπαδάκη, αυτιά, μυλωνάκη) αλλά να παρθούν ΔΙΚΑΙΑ ΜΕΤΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕ, σαν υπεύθυνοι πολίτες.....

    Αλλά τι να χάνω τα λόγια μου τζιάπα, όταν περιμένετε τον Alexis να σας επαναφέρει στην κατάσταση που μας έφερε εδώ.......

    Σας βαράω καμπάνες, σας βρίζω, σας ουρλιάζω (ακούστε με έστω και για λίγο) ό,τι ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ φέρνει ΠΕΙΝΑ και ΧΑΟΣ που είναι εφιαλτικά χειρότερο από το τώρα που μπροστά στο τζιάκι μας βρωμοσαβουρώνουμε βρίζοντας και απειλώντας.....ανεμόμυλους.....

    Πού είσαι ρε περήφανε λαέεεεεεε?????

    Πού είσαι, γαμώ τι μου, να ιδώ τους αγώνες σου??????

    Αλλά ξέχασα......δεν έχει ηγεσία.......Μπράβο αριστερή σκέψη......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος5/1/14 23:16


    Αλλά 10.13 νομίζω και τα δικά σου λεγόμενα είναι μια θεωρητική διαμαρτυρία με αγανάκτηση μεγάλη βέβαια.Θα σου ήμουν πόλύ υποχρεωμένος αν έφερνες και ένα παράδειγμα ξεσηκωμού των πολιτών κάποιας χώρας, που έφερε τελικά δκαιοσύνη και ισονομία στο λαό.
    Είναι κολακευτικό να πάρει "ο λαός τις τύχες του στα χέρια του"
    Αλλά οι ηγεσίες οδηγούν τους λαούς και στην ανάληψη της εξουσίας και στην παραπέρα καλή της χρήση. Μη τις εξορκίζουμε λοιπόν και ζητάμε από το λαό να δρασει "μπουλουκηδόν" Αυτό δε γίνεται και μη γράφεις ως να έχεις το αλάθητο, παρ΄ότι έχεις ως φαίνεται βασιμες ανησυχίες. Και προ πάντων έχομε πολλή και δύσκολη πορεία ακόμη και συγκράτησε το φιλότιμο πάθος σου, για να αντέξεις και τα δυσκολότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 50!!!!!!
    Φτου και βγαίνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος6/1/14 08:59

    Σκούζουν όλοι για το 25 ευρω. Μέχρι και την κυβερνητική συνοχή απειλεί. Για τα φακελάκια με τα 500 ευρα στους γιατρούς δεν άνοιγε μύτη. Έτσι είναι. Μόνο για το κράτος να μην συνεισφέρουμε.Φτηνοί στα πίτουρα και ακριβοί στις κότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ6/1/14 09:24

    10.13 Η ΧΨ Η ......ΙΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ; ΔΕ ΔΙΑΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος6/1/14 09:34

    απαντα στον 11.16 και σωνει μην κανεις αλλες προτασεις. καλημερα και καλη φωτιση χρονιαρα μερα gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ6/1/14 11:35

    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΕΥΝΗΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ
    Θεωρείτε πως όλα τα μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής/ διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις κατανεμήθηκαν ομοιόμορφα μεταξύ των πολιτών; Παρακαλώ εξηγήστε.

    «Όλες οι κοινωνικές ομάδες επηρεάστηκαν άμεσα ή έμμεσα από τα μέτρα, όμως ο αντίκτυπος σίγουρα δεν ήταν ομοιόμορφος ούτε εξίσου επώδυνος. Οι μισθωτοί του δημοσίου τομέα και οι συνταξιούχοι επηρεάστηκαν κυρίως από τα μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής με τη μείωση μισθών και συντάξεων. Οι μειώσεις ήταν αναλογικά μεγαλύτερες στο πάνω μέρος των κατανομών των μισθωτών και, κυρίως, των συνταξιούχων. Οι απασχολούμενοι του ιδιωτικού τομέα επηρεάστηκαν κυρίως από τις συνέπειες της κρίσης (σημαντική μείωση της ζήτησης που οδήγησε σε κλείσιμο επιχειρήσεων, απολύσεις και χαμηλότερους μισθούς). Υπολογίζεται ότι το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών μειώθηκε κατά περισσότερο από 35% σε πραγματικούς όρους κατά τη διάρκεια των προγράμματος. Ωστόσο η Κυβέρνηση επιδιώκει, στο μέτρο του δυνατού, την προστασία των πλέον ευάλωτων κοινωνικών ομάδων του πληθυσμού με στοχευμένα μέτρα. Ενδεικτικά αναφέρονται η παροχή επιδόματος θέρμανσης με γεωγραφικά και εισοδηματικά κριτήρια, η υιοθέτηση οικογενειακού επιδόματος με εισοδηματικά κριτήρια, η προστασία των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, η προβλεπόμενη εισαγωγή συστήματος ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος και η εισαγωγή επιδόματος για τους μακροχρόνια ανέργους με εισοδηματικά κριτήρια. Αναφορικά με τα μέτρα διαρθρωτικού χαρακτήρα, από τη φύση τους δεν επηρέασαν ομοιόμορφα τις διάφορες κοινωνικές ομάδες».

    Παρακαλούμε περιγράψετε την ποιότητα συνεργασίας μεταξύ των αρχών σας και των οργανισμών που αποτελούν την Τρόικα.

    «Η συνεργασία μπορεί να χαρακτηριστεί σε γενικές γραμμές αποτελεσματική, χωρίς βεβαίως να έχουν λείψει οι επιμέρους διαφωνίες και οι διαφορετικές προσεγγίσεις σε μια σειρά ζητημάτων που άπτονται του Προγράμματος, όπως είναι λογικό σε μία διαδικασία διαπραγμάτευσης».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ ΒΕΒΑΙΩΣ6/1/14 11:39

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΚΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ ΕΝΙΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΟΙΚΑΣ
    Πόσες περιπτώσεις παραβίασης της εθνικής νομοθεσίας που αμφισβητούν τη νομιμότητα των αποφάσεων που απορρέουν από το Μνημόνιο γνωρίζετε στη χώρα σας;

    «Η Ελλάδα επέλεξε να εισάγει τα μέτρα, που προβλέπονται στο Μνημόνιο, στην εσωτερική έννομη τάξη της, με τυπικούς νόμους που ψηφίζονται στη Βουλή. Κατά συνέπεια, στην πλειονότητά τους, τα μέτρα του Μνημονίου έχουν αμφισβητηθεί μόνο εμμέσως ενώπιον των Εθνικών Δικαστηρίων (αλλά και του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων), μέσω της προσβολής των εθνικών διατάξεων που τα καθιστούν κανόνες δικαίου, για αντίθεσή τους προς τις διατάξεις του Ελληνικού Συντάγματος ή και της Ευρωπαϊκής Συμβάσεως για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.»

    »Ειδικότερα:

    α) Οι διατάξεις των νόμων 3833/2010 και 3845/2010, με τις οποίες επιβλήθηκαν περικοπές στις αποδοχές του δημοσίου τομέα, περικοπές στα επιδόματα δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, έκτακτες εισφορές στα εισοδήματα φυσικών και νομικών προσώπων και αύξηση φορολογικών συντελεστών, και εμμέσως στις συντάξεις του δημόσιου τομέα, προσβλήθηκαν ενώπιον του Συμβουλίου Επικρατείας και του Ελεγκτικού Συνεδρίου, και εκδόθηκαν οι υπ’ αριθμ. 668/2012 και 2689/2013 αποφάσεις, της Ολομέλειας του ΣτΕ και του ΙΙ Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου αντίστοιχα, με τις οποίες απορρίφθηκαν οι λόγοι προσβολής. Ομοίως, απορρίφθηκαν από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου οι σχετικές προσφυγές υπ’ αριθμ.57665/2012 και 57657/2012 (Κουφάκη & ΑΔΕΔΥ κατά Ελλάδας).

    β) Οι διατάξεις του ν.4024/2012, με τις οποίες θεσπιζόταν (εφάπαξ) σύστημα προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα, κρίθηκαν αντίθετες προς το Σύνταγμα με την απόφαση 3354/2013 της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας. Όσοι εργαζόμενοι προσέφυγαν στη δικαιοσύνη δικαιώθηκαν και επέστρεψαν στο δημόσιο τομέα.

    γ) Οι διατάξεις του ν.4024/2012 και του ν.4093/2012, με τις οποίες επέρχονται μειώσεις στα γενικά και ειδικά μισθολόγια των δημοσίων υπαλλήλων και λειτουργών, και εμμέσως στις συντάξεις των συνταξιούχων δημοσίων υπαλλήλων και λειτουργών, προσβλήθηκαν ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας και του Ελεγκτικού Συνεδρίου, και αναμένεται απόφαση από το Συμβούλιο Επικρατείας και συζήτηση από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Ειδικότερα σε ότι αφορά το νέο μειωμένο μισθολόγιο των δικαστικών λειτουργών, το οποίο προβλεπόταν στο μνημόνιο, κρίθηκε ότι αντιβαίνει στις διατάξεις του Ελληνικού Συντάγματος που αφορούν την ανεξαρτησία της δικαστικής λειτουργίας και τον καθορισμό αποδοχών αναλόγων προς το λειτούργημα, με αμετάκλητη απόφαση του αρμόδιου δικαστηρίου.

    δ) Οι διατάξεις του ν.4050/2012 για την εισαγωγή στα Ελληνικά ομόλογα κανόνων συλλογικής δράσης (CAC’s) για την υλοποίηση του προγράμματος συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα στην απομείωση του δημόσιου χρέους (PSI), προσβλήθηκαν ενώπιον του Συμβουλίου Επικρατείας και αναμένεται απόφαση.

    ε) Αποφάσεις της Διυπουργικής Επιτροπής για την αποκρατικοποίηση δημοσίων επιχειρήσεων έχουν προσβληθεί ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας και αναμένεται απόφαση.

    στ) Διατάξεις του ν.4046/2012.και πράξεις του υπουργικού συμβουλίου, με τις οποίες μειώθηκαν οι κατώτατοι μισθοί και τα ημερομίσθια στον ιδιωτικό τομέα και ρυθμίστηκαν θέματα ισχύος συλλογικών συμβάσεων εργασίας και διαιτησίας, έχουν προσβληθεί ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας και αναμένεται απόφαση».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ6/1/14 11:43

    ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΔΩΣΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΗΜΑΓΜΕΝΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΜΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ...ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΑΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος6/1/14 15:39

    11.16

    θα σου απαντούσα, αλλά μετά την προτροπή του γεράκου ούτε καν που θα διανοούμουν να μην απαντήσω....(εκείνος μόνο δεν απαντάει, γιατί άραγε???......)

    Λοιπόν δε μιλάω για μπουλουκηδόν όταν σου λέω για 1 εκατομμύριο λαό στο σύνταγμα με καθιστική διαμαρτυρία 1-2 μέρες εναντίον ας πούμε του 25ευρου, του χαρατσιού και ότι άλλο θες. Κάτι σαν Γκάντι ας πούμε. Ή αν θες για τη λίστα Λαγκάρντ ή εναντίον της τρόικας.

    Είναι κάτι σαν άμεση δημοκρατία. Μαζική και συγκεκριμένη. Τα μαχητική κλπ είναι των γιδοξουριών που παίζανε μια ζωή το παιχνίδι του συστήματος. Εκατομμύρια ΠΟΛΙΤΕΣ που απαιτούν ένα δύο συγκεκριμμένα.

    Σου επαναλαμβάνω ότι λέμε για εκπροσώπους και όχι για ηγέτες. Βγάζω καντήλες άμα ακούω να λένε για ηγεσίες και τα τοιαύτα τη σήμερον....

    Το αλάθητο ποιος τόχει που θα τόχω εγώ. Τουλάχιστον εγώ διάολε λέω την αρλούμπα μου, προτείνω κάτι το ηλίθιο, το βλακώδες. Αυτό ζητάω από σοφούς να προτείνουν και αυτοί κάτι, όχι διαπιστωσούλες και ξυπναδούλες. Μπουχτήσαμε από δαύτα. Ας μου πει κάποιος όχι τι να μην κάνω (μην ψηφίζεις το σούμο, το φώτη, το σα(χλα)μάρα τον τον ) Να μου πει ψήφισε τον τάδε γι' αυτό και γι' αυτό το λόγο. Ρεαλιστικά πράματα και να πατάς στη γη. Και να κατακρίνει πρακτικές και ενέργεις όχι ιδέες.

    Περιμένεις και εσύ τα χειρότερα βλέπω. Γι' αυτό γκαρίζω τόσον καιρό ό,τι η πείνα και το χάος είναι χειρότερα από την τωρινή κατάσταση. Άποψή μου (με βέβαιη την πεποίθηση) ότι Alexis κυβέρνηση με σανέλ και τινές τυχάρπαστους και από την άλλη πιθήκια αλληκτούντα θα έρθει το ΜΠΑΧΑΛΟ (που αυτό νομίζω είναι το χειρότερο που και εσύ περιμένεις, μόνο που τότε θάναι αργά και θα με τηράς σα μαστουρωμένη γελάδα)

    Γιατί πατριώτες μου......

    ΑΛΛΟ ΕΣΕΙΣ και άλλο οι ιδέες σας.

    Με τις πρακτικές συλλογικοτήτων (γιατρών, δικηγόρων, ελευθεροεπαγγελματιών, φαρμακοβιομηχανιών, τραπεζιτών, ομαδούλων και ομαδάρων). Τη συλλογικότητα της ευθύνης, της κοινωνικής συνευθύνης, των πολιτών και ουχί των ιδιωτών κλπ

    Γεράκο, μαράζι τόχω ν' ακούσω μια προτασούλα....ΜΙΑ και ας πάει και το παλιάμπελο. Τα ροζουλί τσιτάτα δεν είναι για τις μέρες μας.

    Λοιπόν 11.16 με όλο το σεβασμό σου απάντησα όπως μπόρεσα. Άμα ο καθένας μας κάνει την αυτοκριτική του θα βρει το δρόμο της η κοινωνία. Αιθεροβάμωνα πες με, ονειροπόλο ότι θες πες με, μόνο λαμόγιο να ουρλιάζω γιατί έχασα το μαχτό από τον κορύτο μη με πεις. Εγώ νοικοκύρης με δανεικά, που ζητάω να γίνουν αγύριστα, δεν έγινα και δε θα αφρίζω να γίνω.....



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος6/1/14 17:26

    ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΤΑ ΠΗΡΕΣ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΤΡΙΑΚΟΝΤΑΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΕΞΗΚΟΝΤΑΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ...Η ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος6/1/14 18:39

    ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝΑΒΑΣΚΑΘΕΙΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΟΠΑΙΔΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 60!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    φτου και τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος6/1/14 22:23

    ΝΙΣ ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Θα ειπώ στον Άνθιμο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος7/1/14 17:04


    Βλέποντας τελευταία μια "τσινιά" του ΠΑΣΟΚ, μπορεί να διορθώσει το 25ευρω ή κάπως και το χαράτσι. Θα λοιπόμουν το λαό να αναστατώνεται για πενταροδεκάρες! Άλλο η ΤΡΟΪΚΑ! Βγάζουμε όλοι σπυθούρια στο άκουσμά της, αλλά η απραγία μας δείχνει αποδοχή, δυστυχώς.
    "Κάτι σαν τον Γκάντι..."Μα αυτό υπονοούσα κι εγώ με τη λέξη ηγεσία. Να προσχωρήσω με την προϋπόθεση: όταν λες εκπροσώπους του λαού, δεν εννοείς κάποιους Φωτόπουλους,κλπ, γιατί τότε βγάζω εγώ σπυράκια.
    Και βέβαια δεν έχεις το αλάθητο.Έχεις όμως ιδέες, πάθος, φίλε μου,θάρρος και γράφεις πολλά, και ανεπιτυχώς σε αντιμετωπίζουν μερικοί.Ζητάς από εμάς να σου ειπούμε τι να ψηφίσεις
    (τρόπος του λέγειν)
    Δύο απαντήσεις: Οι φανατικοί θα ειπούν ευθέως: Ψήφισε ΤΣΙΠΡΑ πχ ή ΣΑΜΑΡΑ ή.... Σοβαρή δικαιολογία μην περιμένεις. Είπαμε φανατικοί.
    Οι πιο ψύχραιμοι όμως δεν έχουν απάντηση, και δε θα έχουν μέχρι την παραμονή των εκλογών, μπορεί και μετά. Μη ζητάς λοιπόν ουτοπίες.
    Δεν είμαι, φίλε σίγουρος για τα χειρότερα. Αλλά, αν έρθουν θα μεγαλώσει η εθνλκή μου δυστυχία. Και δε θα σε τηράω "σα μαστουρωμένη γελάδα" (πιπέρι)
    Αλλά τότε θα σφίξουμε περισσότερο τα χέρια, θα ενώσουμε τις καρδιές μας, θα παλέψουμε, όπως κι άλλοτε με χέρια και με δόντια,να μείνουμε γατζωμένοι στον τόπο μας,διάολε,θα σβήσει η Ελλάδα!!.
    "Αιθεροβάμονα πες με,ονειροπόλο, ότι θες πες με."Ολιγόψυχος όμως δε θα γίνω.Νίκησα το1941, δε θα με νικήσει το 2014!
    Πάντα βέβαια με τον προσήκοντα σεβασμό. Έτσι μαλακά, μαλακά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΝΑΓΙΑ7/1/14 18:26

    ΑΥΤΑ ΤΑΧΩ ΠΕΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ.ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΑΖΙΚΩΝ ΓΚΑΝΤΙΚΩΝ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΝΔΟΙ, ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΗΓΗΘΕΙΣ..ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ.ΩΣΤΟΣΟ ΣΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΟΤΙ ΟΥΤΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΟΥΤΕ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ....Η ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ , ΚΑΙ Η ΨΗΦΟΣ ΨΗΦΟΣ...ΜΑΥΡΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤ ΑΡΧΗ ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕ Η ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΣΤΙΣ ΤΡΟΥΠΕΣ ..ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΧΗ ΧΩΡΙΣ ΛΕΥΚΑ.....ΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΥΦΑΜΕΛΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ......ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ...ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΡΙΨΕΙΣ ΠΑΛΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΠΙΟΡΚΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕ ΑΓΑΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ....ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ..ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ Θ ΑΓΙΑΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος9/1/14 00:05


    ΑΡΑ, ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΥΓΟ. ΥΠΗΡΧΕ, ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΠΑΛΙΑ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ, Ή ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ "ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ". ΕΙΠΑΜΕ: ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΙ ΒΟΥΡ...
    ΤΥΦΛΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΤΑ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ; ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΨΕ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ..
    "ΤΟ ΔΙς ΕΞΑΜΑΡΤΕΊΝ" ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
    ΠΡΟΣΕΞΟΜΕ. ΜΗ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΜΗΠΩΣ ΞΑΝΑΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΛΟΥΜΠΑ.
    (Εδώ τέλος....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ9/1/14 01:03

    ΧΟΧΟΧΟΧΟ ΨΗΦΙΣΑ ΤΣΙΠΡΑ.....ΤΩΡΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΖΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΝΙΚΗ...Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.