Στα όρια των Νομών Αρκαδίας και Αχαΐας, περίκλειστα από
βουνά και με το δροσερό τραγούδι του ποταμού Λάδωνα να δίνει άλλη διάσταση στο
τοπίο, θα συναντήσουμε μερικά από τα πιο όμορφα και ιστορικά χωριά της
Αρκαδίας.
Ο τόπος μοιάζει να πολιορκείται ανατολικά από τους ορεινούς
όγκους του Δρακοβουνίου, δυτικά του Αφροδίσιου όρους και νότια των
Λαγκαδιώτικων βουνών. Πρόκειται για ένα από τα πιο τραχιά τοπία της αρκαδικής
γης, με αρχιτεκτονικό ωστόσο ενδιαφέρον, ήπιους ρυθμούς ζωής και τη νοσταλγική
ατμόσφαιρα των παραδοσιακών χωριών.
Οι πηγές του ποταμού Λάδωνα βρίσκονται σε ύψος 500 μ. στην τοποθεσία
Χελωνοσπηλιά, κοντά στα χωριά Παγκράτι και Λυκούρια. Ο Λάδωνας με μήκος 75 χλμ. μαζί με τον ποταμό
Ερύμανθο είναι οι δύο μεγάλοι παραπόταμοι του ποταμού Αλφειού.
Η ευκολότερη πρόσβαση στον Λάδωνα και στην τεχνητή λίμνη του γίνεται μέσω του δρόμου Τρίπολης – Πάτρας, τον γνωστό 111, που ελίσσεται στα όρια των Νομών Αχαΐας και Αρκαδίας. Ερχόμενοι από Νεστάνη, Λεβίδι θα περάσετε τη διασταύρωση για το χωριό Παγκράτι και θα στρίψετε αριστερά για Δάφνη - φράγμα Λάδωνα - Μουριά. Το χωριό Δάφνη με 600 μόνιμους κατοίκους έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σε πόλο έλξης επισκεπτών, καθώς μοιράζεται την ίδια γειτονιά με τον ποταμό Λάδωνα και την τεχνητή λίμνη. Το παλιό του όνομα είναι Στρέζοβα (μέχρι το 1928) και αναφέρεται στα φορολογικά έγγραφα των Φράγκων. Στην ευρύτερη περιοχή εντοπίζονται οι αρχαίες αρκαδικές πόλεις Νάσοι, Σκοτάνη και Πάος. Ανατολικά του χωριού διέρχεται ο ποταμός Λάδωνας, καθώς κυλά προς την τεχνητή λίμνη.
Στην εύκολα προσβάσιμη κοίτη του ποταμού έχουν δημιουργηθεί
εγκαταστάσεις για rafting, kanoe-kayak και ορεινή ποδηλασία. Από το χωριό Δάφνη
κατηφορίζοντας προς φράγμα Λάδωνα μετά το χωριό Πουρναριά θα δείτε μια ταμπέλα
προς γεφύρι Κυράς. Σε αυτό το σημείο αξίζει να παρεκκλίνετε λίγο από την πορεία
σας και ν' ακολουθήσετε τον χωματόδρομο ο οποίος μετά από 4 χιλιόμετρα καταλήγει
στο σημείο όπου ο Λάδωνας χύνεται στη λίμνη. Την εποχή αυτή και μέχρι τα τέλη
Ιανουαρίου που η στάθμη του νερού στις όχθες της τεχνητής λίμνης είναι αρκετά
χαμηλά, θα δείτε να αναδύεται από τον λασπωμένο βυθό το πεντάτοξο γεφύρι της
Κυράς που χρονολογείται τον 13ο αιώνα. Το μήκος του φτάνει τα 55 μέτρα και το πλάτος του
2,15 μέτρα.
Για αιώνες διευκόλυνε την επικοινωνία μεταξύ Βόρειας και Κεντρικής
Πελοποννήσου, ενώ επί φραγκοκρατίας συνέδεε τη Στρέζοβα (Δάφνη) με την Κερπινή.
Σήμερα πλάι στην παλιά γέφυρα υπάρχει μια νέα μεγάλη τσιμεντένια (χτίστηκε το
2002) που έχει αχρηστεύσει το παλαιότερο πορθμείο.
Επιστρέφοντας πίσω στον ασφάλτινο δρόμο θα προσεγγίσουμε το
ήσυχο χωριό Μουριά απ' όπου ακολουθώντας τις διασκεδαστικές στροφές περιμετρικά
για 8 χιλιόμετρα
με τις όχθες της λίμνης, θα καταλήξουμε στο φράγμα του Λάδωνα. Το θέαμα του
τσιμεντένιου φράγματος (μήκους 105 μέτρων και ύψους 57 μέτρων) και η τεχνητή
λίμνη (έκτασης 6.000 στρεμμάτων και χωρητικότητας νερού 49.000.000 κ.μ.), η
οποία από αυτό το σημείο φαίνεται σχεδόν ολόκληρη, σίγουρα εντυπωσιάζει. Η
κατασκευή του φράγματος στη θέση Πήδημα άρχισε το 1950 και ολοκληρώθηκε το 1955
από Ιταλούς στο πλαίσιο των πολεμικών αποζημιώσεων της Ιταλίας για τις
καταστροφές που υπέστη η χώρα μας στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Με τον Λάδωνα θα ανταμώσουμε πάλι κοντά στο χωριό Δήμητρα,
το οποίο προσεγγίζεται εύκολα από το φράγμα.
Ο δρόμος συνεχίζει νότια από το φράγμα με παρά πολλές
στροφές για το χωριό Βάχλια με τους δύο πετρόχτιστους συνοικισμούς του (Βάχλια
και Πέρα Βάχλια). Αμέσως μετά τη Βάχλια θα δείτε δεξιά σας τον ασφάλτινο αλλά
ανηφορικό δρόμο που οδηγεί μετά από 4,5 χλμ. στο φρουριακής μορφής μοναστήρι της
Αγίας Παρασκευής (17ος αι.) που έχει χαρακτηριστεί διατηρητέο. Η μονή αποτέλεσε
λόγω του δυσπρόσιτου σημείου, αλλά και της ισχυρής τειχοποιίας της κατά την
Επανάσταση του 1821 καταφύγιο του άμαχου πληθυσμού. Επιστρέφουμε στον κεντρικό
δρόμο και συνεχίζουμε εύκολα πια για το χωριό Δήμητρα (5 χλμ.).
Το χωριό Δήμητρα (υψομ. 700 ) χρωστά το όνομά του στο αρχαίο
ιερό της Ελευσίνιας Δήμητρας, υπολείμματα του οποίου έχουν ανιχνευτεί στην
περιοχή. Η παλιά ονομασία του χωριού ήταν Διβρίτσα που στα αρβανίτικα
μεταφράζεται ως «τόπος με πολλά νερά» (με το όνομα Διβρίτσα την ανέφερε και ο
Γάλλος περιηγητής Πουκεβίλ τον 18ο αι.). Οι κάτοικοι ασχολούνταν κυρίως με την
αμπελουργία και την ελαιοκαλλιέργεια και τα προϊόντά τους ήταν περιζήτητα στις
αγορές των μεγάλων πόλεων της Πελοποννήσου. Ο οικισμός, έτσι τουλάχιστον όπως
τον κοιτάς από τον δημόσιο δρόμο, εντυπωσιάζει με τη σφιχτή οικιστική του δομή
και τα καλοδιατηρημένα σπιτικά του.
Γύρω από τη νοικοκυρεμένη πλακόστρωτη πλατεία με την
εκκλησία του Αγίου Νικολάου, βρίσκονται τα ταβερνάκια και τα καφενεία, ενώ το
σκηνικό συμπληρώνει εδώ και εκατό χρόνια ένας θεόρατος πλάτανος. Ανάμεσα στα
πολλά καλοδιατηρημένα πέτρινα κτίρια ξεχωρίζει αυτό του Παρασκευόπουλου που
ήταν κατοικία του παλιού δημάρχου Χριστόπουλου. Περπατώντας από την πλατεία 10
λεπτά με τα πόδια, στην τοποθεσία που οι ντόπιοι αποκαλούν Παλαιόπολη,
διακρίνονται υπολείμματα αρχαίου κτίσματος και μια θεόρατη λαξευμένη πέτρα που
αποκαλείται «Αγία Τράπεζα».
Η απόσταση ανάμεσα στη Δήμητρα και στην Κοντοβάζαινα δεν
είναι μεγαλύτερη από 5
χιλιόμετρα. Χωρισμένη καθώς είναι σε δύο γειτονιές, η
Κοντοβάζαινα προσφέρεται για περιπλάνηση στα στενά σοκάκια της. Αναζητήστε τον
μητροπολιτικό ναό του Αγ. Νικολάου, κτίσμα του 1826, τους παλιούς νερόμυλους
που κρύβονται ερειπωμένοι πια στο ποτάμι που κυλά ανάμεσα στις δύο γειτονιές,
αλλά και τη Χλιά Βρύση με το γάργαρο νερό, κτίσμα του 1895.
Ακολουθώντας ασφάλτινο δρόμο μπορείτε να ανεβείτε έως το
διάσελο του Αφροδίσιου όρους. Εδώ βρίσκεται το καλοστεκούμενο εκκλησάκι του
Αγίου Πέτρου και όλογυρά του κείτονται διάσπαρτα κομμάτια από τους λίγους
πέτρινους κίονες που απέμειναν και τμήματα των αρχαίων τειχισμάτων του ιερού
της Ερυκίνης Αφροδίτης του 7ου π.Χ. αι. Σύμφωνα με την αρχαία παράδοση, το ιερό
αυτό επικοινωνούσε με το ιερό της αρχαίας Ψωφίδας στο οποίο ανήκε και άκμασε ως
μαντείο στα κλασικά χρόνια. Μετά το ιερό της Αφροδίτης ο δρόμος πάντα
ασφάλτινος κατηφορίζει μέσα από πυκνό δρυοδάσος για να σμίξει με τον γνωστό
οδικό άξονα 111 που συνδέει την Τρίπολη με την Πάτρα.
Το χωριό Δήμητρα (υψομ. 700 ) χρωστά το όνομά του στο αρχαίο
ιερό της Ελευσίνιας Δήμητρας, υπολείμματα του οποίου έχουν ανιχνευτεί στην
περιοχή. Η παλιά ονομασία του χωριού ήταν Διβρίτσα που στα αρβανίτικα μεταφράζεται
ως «τόπος με πολλά νερά» (με το όνομα Διβρίτσα την ανέφερε και ο Γάλλος
περιηγητής Πουκεβίλ τον 18ο αι.). Οι κάτοικοι ασχολούνταν κυρίως με την
αμπελουργία και την ελαιοκαλλιέργεια και τα προϊόντά τους ήταν περιζήτητα στις
αγορές των μεγάλων πόλεων της Πελοποννήσου. Ο οικισμός, έτσι τουλάχιστον όπως
τον κοιτάς από τον δημόσιο δρόμο, εντυπωσιάζει με τη σφιχτή οικιστική του δομή
και τα καλοδιατηρημένα σπιτικά του.
Γύρω από τη νοικοκυρεμένη πλακόστρωτη πλατεία με την
εκκλησία του Αγίου Νικολάου, βρίσκονται τα ταβερνάκια και τα καφενεία, ενώ το
σκηνικό συμπληρώνει εδώ και εκατό χρόνια ένας θεόρατος πλάτανος. Ανάμεσα στα
πολλά καλοδιατηρημένα πέτρινα κτίρια ξεχωρίζει αυτό του Παρασκευόπουλου που
ήταν κατοικία του παλιού δημάρχου Χριστόπουλου. Περπατώντας από την πλατεία 10
λεπτά με τα πόδια, στην τοποθεσία που οι ντόπιοι αποκαλούν Παλαιόπολη,
διακρίνονται υπολείμματα αρχαίου κτίσματος και μια θεόρατη λαξευμένη πέτρα που
αποκαλείται «Αγία Τράπεζα».
Η κατασκευή του φράγματος στον Λάδωνα στη θέση Πήδημα άρχισε
το 1950 και ολοκληρώθηκε το 1955.
Η απόσταση ανάμεσα στη Δήμητρα και στην Κοντοβάζαινα δεν
είναι μεγαλύτερη από 5
χιλιόμετρα. Χωρισμένη καθώς είναι σε δύο γειτονιές, η
Κοντοβάζαινα προσφέρεται για περιπλάνηση στα στενά σοκάκια της. Αναζητήστε τον
μητροπολιτικό ναό του Αγ. Νικολάου, κτίσμα του 1826, τους παλιούς νερόμυλους
που κρύβονται ερειπωμένοι πια στο ποτάμι που κυλά ανάμεσα στις δύο γειτονιές,
αλλά και τη Χλιά Βρύση με το γάργαρο νερό, κτίσμα του 1895.
Ακολουθώντας ασφάλτινο δρόμο μπορείτε να ανεβείτε έως το
διάσελο του Αφροδίσιου όρους. Εδώ βρίσκεται το καλοστεκούμενο εκκλησάκι του
Αγίου Πέτρου και όλογυρά του κείτονται διάσπαρτα κομμάτια από τους λίγους
πέτρινους κίονες που απέμειναν και τμήματα των αρχαίων τειχισμάτων του ιερού
της Ερυκίνης Αφροδίτης του 7ου π.Χ. αι. Σύμφωνα με την αρχαία παράδοση, το ιερό
αυτό επικοινωνούσε με το ιερό της αρχαίας Ψωφίδας στο οποίο ανήκε και άκμασε ως
μαντείο στα κλασικά χρόνια. Μετά το ιερό της Αφροδίτης ο δρόμος πάντα
ασφάλτινος κατηφορίζει μέσα από πυκνό δρυοδάσος για να σμίξει με τον γνωστό
οδικό άξονα 111 που συνδέει την Τρίπολη με την Πάτρα.
Απο την εφημερίδα Εθνος
..... καλα η γλανιτσια και ο παλιοπυργος δε φαινοσαντε ολοκληρη κοκαλιαρα δεν την ειδε...και πιος μωρωνει τους παναγουλαιους, παει ναναι δαχτυλος πολιτικος ηηη εστω πρετεντερικος?????.......gerolykos
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΡΟΛΥΚΕ ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΣ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗ ΓΟΡΤΥΝΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτο το σπιτι ειναι διπλα στης κυρας το γεφυρι τινος ηταν; ξερει κανεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήο μυλος του παπακωτσιου..
ΑπάντησηΔιαγραφήνερα αφυρια πατριωτες εκεινη η χουνι απεναντι να ξερατε τι τροιχιους βγαζει..ολα καλα αλλα απο τοτε που πινιξανε το καμπο εγινανε καπινος ουλοι τωρα γυρισε ο τροχος ομως.κρατανε θερμοπυλες ο γιοβας,ο μπουρνας,ο βελιοτογιαννης,ο χρηστιας με τον αγγελη.καντε μια αναφορα το αξιζουνε,οχι να κατεβενεται το καλοκαιρι μονο το καλοκαιρι να περνεται τα λιβαδιατικα...ειναι καλυτερα τωρα ετσι? να ειναι μονο 4 νοματεοι? τα βλεπουτε τωρα τα λαθη?τα ρουσφετια του συγχωρεμενου..φυγανε απο την κοπρια και θελανε και δημοσοιο,μετα γινομαι κακος.οταν πνιγηκε ο καμπος βρεθηκανε καλοθελητες και τα πηρανε τοτε..προτοσταντουτως γλανιτσιωτες παντα..τα σκεφτομαι και μελαγχολω.. απο κουτρουλι
ΑπάντησηΔιαγραφήη κοκαλιαρα ερημωσε φιλε μου απο κουτρουλι,ο παλιορυργος μονο ο ντοκας εμεινε το μπουλιμετοι το ιδιο ερειπια παντου.βλαχοι δεν ροβολανε πια δεν σκει φιδι.να φτιαξουνε το δρομο τα τομαρια οι πολοιτικοι μας να φυγουνε με αξιοπρεπεια αυτοι που εμειναν εκει,και οχι μονο για αυτους βεβαια.να δουνε και αυτοι κατι εστω και τωρα..να γελασει λιγο το χειλακι τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι΄αυτό ρε πήρα 4χ4 τζιπάρα (σαν τρακτέρ) να παγαίνω σ' αυτούς τους δρόμους και να μην έχω ανάγκη κανένα κερατά. Όσο και να τα φορολογήσει εγώ έχω κάνει το κουμάντο μου και με την γκλίτσα θα κατεβαίνω και θα κορδώνομαι και θα αποπαίρνω όποιον γκρινιάζει και τώρα σύριζα δαγκωτό και βρισίδι σ' αυτούς που με διορίσανε. Τι διάολο τόσα χρόνια τους ψήφιζα, δεν ξεχρέωσα ακόμα???? Το αίμα θα μου πιούνε??? Πολιτικοί τοκογλύφοι γίνανε???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λιβαδιάτικα τώρα λέω να τα κάνω 2χ1, δηλαδή να πληρώνουν το χαράτσι και να μου δίνουν εμένα άλλο ένα. Καλό μου φαίνεται, όποιος έχει αντίρηση υπάρχουν και τα κουκουγέρια.
(υπάρχουν και τέτοιοι πατριώτες και δίνουν και μαθήματα δημοκρατίας και κοινωνικής δικαιοσύνης)
Αλησμόνηκα το όνομά μου από την πρεμούρα μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήχψ
χψ γιατι αγριεψες μωρε?βαλτα τωρα τα κουκουγερια που ειναι ντοτος ο τοπος το καλοκαιρι εχει αφαλαριδα και οχια..τραβα και αμα περασεις απο την ασφακα γραψεμου..
ΑπάντησηΔιαγραφή10.30
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ' έπιασες γλέπω.....αλλά είπα σαν καλός λαϊκός τώρα δημοκράτης να αποφασίσουν ή δίνουν λιβαδιάτικα ή κουκουγέρια. Είδες πόσο δημοκράτης είμαι????
Τώρα όσο αφορά τη λίμνη, έχω γράψει την άποψή μου και σκιάζουμαι ότι πάλε μέσα θα πέσω, δυστυχώς.....
Και όταν πινήγανε (πνίγανε) τον κάμπο είχανε τάξει διορισμούς στη ΔΕΗ, αλλά οι κατσουλαίοι διοριστήκανε λόγω αποσκίτη.
Η γη δεν παράγεται. Άμα την καταστρέφεις θα το βρεις μπροστά σου και δυστυχώς είναι η ρημαϊλες, όπως είναι ο τόπος μας και τόσοι άλλοι τόποι.
Ρουμάνια, δε σκεί το φίδι. Άγριεψε ο τόπος. Σ' εμάς μόνο οι αναμνήσεις είναι ζεστές και φιλικές, ο τόπος αφιλόξενος.....
Όποιος θέλει να σκιαχτεί τη σιωτπή δεν έχει παρά να ξεκινήσει από τη γλανιτσιά να πάει στο γιοφύρι...Ούτε στραβή κίσσα δεν πετάει, ούτε κούκος δε λαλεί.....
Παλιοπυργήσιε, Βαγγέλη, Μαρίνη, Κώτσιο ή όποιου άλλου του βγαίνει ας μας διηγηθεί ιστορίες που θάθελε να πει.... το χάλασμα της λίμνης.......ή όποιο άλλο χάλασμα...
Η ζωή δε σταματάει όμως, γι' αυτό μη σκιαζόσαστε ρε!!!
χψ
χψ
Το πρωι ενας αγροτης ειπε οτι τη γη την εχουν αστοι και οι αγροτες τη νοικιαζουν απο αυτους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤσιφλικαδες και στη γλανιτσια βλεπεις. τι να πει κανεις....
Οσο και να καυτηριαζεις με το σκληρο χιουμορ σου χψ και πολλες φορες ενοχλητικο αλλα σωστο υπαρχουν τετοιοι ακομα και στη μυγδαλια.
φτωχέ μπαμπίσκο...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πατριώτης μας, που η γυναίκα του είναι στη λίστα Λαγκάρντ, απείλησε ότι θα κάνει αγωγή σε όποιον δημοσιοποιήσει περαιτέρω στοιχεία (παραβίαση προσωπικών δεδομένων κλπ κλπ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι νομιμόφρονες βουλευτές μας δεν θέλουν να πάρουν αντίγραφο της λίστας.
Γκλαφούνα τώρα λιμοτάγαρο........
ωραίοι τόποι!γερμανικοί οσονούπω.
ΑπάντησηΔιαγραφήκουτουνέε όχι μόνο το σπόρο θα πλήρώνεις, αλλά θα σε έχουνε και ζεγμένο.
*
Στις μεγάλες καταιγίδες, μερικές φορές, οι βόθροι υπερχειλίζουν και μπαίνουν τα λύματα στα σπίτια μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπως έτσι συμβαίνει και με τα πιθήκια!
Κώστας Γαβράς
Απέλυσαν έγκυο από ξενοδοχείο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνιδιοκτήτης του ξενοδοχείου είναι ο Γ. Ρέτσος, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Ξενοδόχων
οχι θα σου πληρώνω εγώ τα γαμησιάτικα! α κουτουναίε
τους τον εχω κορδωσει και τηραω κατα τη μοροχωβα τωρα ειναι και ψηλα εδω στο κουτουνι βλεπω τα καμποχωρια.εριξα γελια με τον12.25 στο τελος...καλο.περιμενω να στραβωσω καμια φασα να βγαλω το φαι μου.απο κουτουνι
ΑπάντησηΔιαγραφήας τον σκαλτσουλωνε ρε φιλε..δε το ξερε? κοψαμε καπιστριανα ξεφυγε το πραμα.κουφιε που εισαι χαθηκες?ζεις ρε μαυρε?γραψε να νοστιμεψει ο τοπος.νις εφρυξες με τοις μπανταμοβαρες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα κατάλαβες τον ανήθικο ιδιώτη????
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσον καιρό που σου τον καταχέριαζα και με έβριζες δεν σκεφτόσουνα την έγκυο......
Ρε, είναι γραμμένο από την ιστορία και πάει τέλειωσε. ΜΠΑΜ!!!!
Ο ΑΝΗΘΙΚΟΣ ΙΔΙΩΤΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΟΡΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΦΤΑΣΑΝΕ Σ' ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
Εσύ τώρα περγέλα τις αποδειξούλες και τις προτασούλες που σου ΄γραφα μαζί με τα βαρεμένα τα μυαλοκαμένα και τους κολλημένους στόκους.
Το παιχνιδάκι που στήνουν θα σου το γράψω πιο κάτω......Αυτό με το περιουσιολόγιο, την διευρυμένη φορολογική βάση, τις εγχώριες καταθέσεις κλπ και πρόσεξε θα πρωτοστατήσει ο Αλέξης!!!!!
(τουλάχιστον μην αμφισβητείτε τη σατανική μου σκέψη που σχεδόν σε όλα σας είχα προειδοποιήσει και ενώ ούτε τα φανταζόσαστε τώρα σχεδόν τα αναμασάτε)
πχ. Σχεδόν όλος ο πολιτικός κόσμος (ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ ΣΥΡΙΖΑ) έχει προσχωρήσει στον αστερισμό του μνημονίου. (εφαρμογή ή αναδιαπραγμάτευση, τρίχες κατσαρές δηλαδή)
Σας έγραφα για ΔΙΚΑΙΑ ΜΕΤΡΑ και τότε ξορκίζατε τα μέτρα λες και δεν έπρεπε να παρθούν. (τώρα όλοι μιλάτε για χαράτσια και ότι δεν πληρώνουν οι φοροφυγάδες)
Σας έγραφα για φοροκλέφτες, φοροαποφυγάδες, εισφοροδιαφεύγοντες κλπ και μόνο ες ες δεν με είπατε. Τώρα σας κάτι παλιόγιδες αναχαράζετε φοροδιαφυγή και φοροδιαφυγή και φοροδιαφυγή.
Σας έλεγα ότι απαιτώ από τους παλιούς μου συντρόφους προτάσεις και βαφτίστηκα μερκελιστής.
Σας είπα να αγνοείτε τα πιθήκια και μου αράδιαζαν κείμενα φασιστικών μπλόγκ περί 95% καθαρού DNA οι έλληνες.
Ξέρετε πολύ καλά ότι στα περισσότερα συμφωνείτε μαζί μου, αλλά δε χωνεύετε να το παραδεχτείτε.
Δεν πειράζει, φτύνομαι μοναχός μου να μην ματιαστώ!!!
ΑΛΛΑ ΑΠΟ 'ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, όποτε γράφω, ΘΑ ΜΕ ΕΡΜΗΝΕΥΕΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ....Οι αγράμματοι να μην παίρνουν μέρος....
Και το χειρότερο που διαπίστωσα τόσον καιρό, ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!!!! χάσατε και την τελευταία ικμάδα γλανιτσιώτικου καυστικού χιούμορ.
Επειδή κάποιοι θα μπερδέψουν τα χάπια και μπορεί να πάρουν και το .....μπλε!!!! θ΄αρχίσουν νταβραρισμένα το γνωστό χούι τους....
(ξέρετε ποιος είμαι)
εγω ειμαι απο χωριο και αγραματος ποιος εισαι ρε ματι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσένα αφορούσε το χειρότερο...που έχεις χάσει το καυστικό γλανιτσιώτικο χιούμορ...Αυτό είναι το χειρότερο που έχεις πάθει, γι' αυτό ρωτάς 2.03. Πιστεύω τώρα να κατάλαβες, όσο αγράμματος και να είσαι....δεν παύεις να είσαι γλανιτσιώτης και δεν δικιολογείσαι....δυό φορές τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφή1.46
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή μπορείς από το κουτούνι (πού διάολο είναι φτούνο??) και κυνηγάς φάσες, σίγουρα έχεις 4G της COSMOTE αφού μπορείς και γράφεις. Τι να σου απαντήσουν τα λιμά??? Εσύ είσαι αγκαλιά με την τεχνολογία και εμείς με τα σαϊσματα και τις μπαντανίες από το κρύο....
χψ
γεια σου φιλε μου χψ.στον αγιο δοδωρο ισια ντουφεκι περα απανου απο τη καβουλια ψηλα.παψε τωρα μη λες τετοια σου λεω...θα τοις καρμαλισω στα καρβουνα το βραδυ με μια μποτσα κρασι και μετα κουκουλωμα..για δε λες το ονομα ματι?σκιαζεσαι η κανεις το μουρλο?
ΑπάντησηΔιαγραφήRE MEGALE TI OYLO GLAFOYNAS THN OREJH SOY EXOYME?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΖΙΠΑΤΕ ΛΕΦΤΟΠΟΥΛΕ ΝΑ ΤΗΡΑΣ ΜΗΝ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΤΟ ΚΛΙΤΣΟΡΑΒΔΟ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΠΙΑΣΕ ΑΡΑΔΑ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΑΥΓΟ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ Η ΧΟΛΙΣΤΕΡΙΝΗ ΣΟΥ,ΑΛΛΙΩΣ ΚΡΥΨΟΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΚΑΒΑ ΣΤΟΥ ΚΟΥΤΟΥΝΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήOXI STO MPRONTOLO KRYPSOY H STOY MPARDALA
ΑπάντησηΔιαγραφήθέλοντας να λύσω την απορία του φίλου μας του κούκου και να άρω πάσα παρεξήγηση το συγκεκριμένο χάλασμα είναι ο μύλος του Συμεού. Βρίσκεται στον πάλαι ποτέ κάμπο της Ρουπακίνας ,που λίγο απείχε από της Κυράς το γιοφύρι .Τον αγόρασε ο Κατσιόγιαννης ,παππούς του γιατρού μας Γιάννη Σταθόπουλου. Σήμερα ο σκελετός του στέκεται ακόμη όρθιος σε πείσμα του πανδαμάτορα χρόνου να μας θυμίζει τις μεγάλες του δόξες !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος πατριώτης θέλει περισσότερα στοιχεία ας ανατρέξει στο δημοσιευμένο στην ιστοσελίδα μας κείμενο του Μαρίνη με τον τίτλο : " Απ' το κομμένο γιοφύρι ως του Ντελεέρη " Μήπως ήρθε καιρός να αναζητήσουμε τις ρίζες μας και τις καταβολές μας και να μην αλωνόμαστε στα μικροπολιτικά ,αλλά στα ουσιώδη ;
Ξαναρωτάω ,μήπως επέστη η ώρα;
ευχαριστω απο πανω! στα πολιτικα τα παμε χαλια ας μιλησουμε για τα πυρνοφυλλα και τα κοτσυφια.........
ΑπάντησηΔιαγραφήEXEIS DIKIO GEROLYKE.....DHLADH TA OIKOPEDA POU SKEPTOMOUNA NA POULHSW .......PANE XAMENA ???
ΑπάντησηΔιαγραφήκρατει κανα προσηλιο....... ετσι να μαζευουμε τιποτα απιδια ζουλες...gerolykos
ΑπάντησηΔιαγραφήAX POIOS KSEREI AN THA MPORESOUME POTE NA KSANAPAME EKEI .....
ΑπάντησηΔιαγραφήPERPATHSAME APO THS KYRAS TO GIOFYRI PRIN 10XRONIA ALLA HTAN DYSKOLA O DROMOS SXEDON DEN FAINOTAN.....APO TA POURNARIA....
θα ξαναπας.....σιγουρα.gerolykos
ΑπάντησηΔιαγραφήGEROLYKE ME TH FRASH SOU "APIDIA ZOULES " ME METEFERES STH PAIDIKH MOU HLHKIA ..... TI NA SOU PW ME EKANES NA DAKRYSW ..... NA EISAI KALA !
ΑπάντησηΔιαγραφήεσυ σκας...που εχεις παραθαλασσια οικοπεδα....κανονισε summer vacation με παραμονη στην κοκαλλιαρα...αντε να σε δουμε.gerolykos
ΑπάντησηΔιαγραφή