Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΣΟΛΩΝΑ

Aβαδαίος



12 σχόλια :

κουκος είπε...

Με το φωνογραφο της θειτσας και με στραβη βελονα στο τερμα και δεμενο να το ακουει ολο το εικοδιτετραωρο αβαδαιε!!!!!!!!!!!!!!!

Αβ. ξαναλέει. είπε...

Ρε πού πήγα και το βρήκα ο κερατάς, μέσα στα εκαταμμύρια άσματα της ελληνικκής "ασματολογίας" !!!

Αβ. μετά σεβασμού είπε...

Πώς φαίνεσαι και συ, Κούκε, ότι είσαι... παλαιότερος εμού !

Αβ.κριτικός ποίησης είπε...

Άκου, Σόλων, το τι βάθος έχει ο κατωτέρω ...καβαφικός στίχος του ανωτέρω άσματος :
"ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΝΑ ΛΙΩΝΩ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΤΕΡΙΩΝΩ"

Αβ. κάργα σολωνικός είπε...

Αμ ο άλλος στίχος ; Άκου τι λέει ο έτερος στίχος :

"ΤΕΤΟΙΑ ΦΥΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ
ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΟΧΤΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗ ΤΗ ΔΩ"

Αβ. επιμένει ενοχλητικά είπε...

Κατάλαβες, Σόλων ;
Αυτό που ίσως δεν κατάλαβες ακόμα , είναι: τι στο διάβολο σου βρίσκουμε και σ΄αγαπάμε ;

Αβ. τέλος. είπε...

Και με τον καλό μου αυτό λόγο μου περί αγάπης, πάω για φαΐ λίαν
Α Ν Α Π Α Μ Ε Ν Ο Σ...

Ανώνυμος είπε...

XΨ και ΡΕΝΤΕΖΕΛΑ έχετε αφήσει τον Αβ και αλωνίζει
Νις

Αβ. είπε...

Αλωνίζω ; Έτσι γίνεται το αλώνισμα ; Το καλό αλώνι, θέλει κέφι, καλαμπούρι, χαβά και προπαντός καλούς βαλμάδες. Και οι βαλμάδες με τα ωραία άλογα φύγανε, τους ... πλάκωσε το τραίνο του αδυσώπητου χρόνου. Γι αυτο και πολλάκις πιάνω εαυτόν να μονολογεί:
--Αγαπούλααα... Μόκο, χουχούλα !

κουκος είπε...

αβαδαιε μην κολωνεις,κατι εχει απομεινει για τσιμπημα! αλλα κατεβα και προς τα νιατα λιγο!ο.......παλαιοτερος σου κουκος!

Αβ. είπε...

Άσε, Κούκε, έχω μείνει παρασάγκας πίσω. Τα μόνα νιάτα που ξέρω αυτή τη στιγμή στο χωριό είναι ο Πουλακίδας, ο Στέλιος και ο Πανάγος κάπως. Τί το νεότερο, φερ επείν, έχουμε να να πούμε με τον κ. Πουλακίδα ; Άντε να τον ρωτήσω μια φορά "τι κάνει η φοράδα σου, Θανάση ;". Αλλά τη δευτερη φορά, τι να τον ρωτήσω; Για το ωραίο γλυκοξιδάτο κρασί που έφτιανχνε ; Χιλιοειπωμένα πράματα. Έχω μπει ήδη στην εφεδρεία και το μόνο που χρειάζομαι τώρα είναι να μου το πει προσωπικώς η Μέρκελ για να το εμπεδώσω. Είμαι ευρωπαΐστής.

Ντορης είπε...

Ευτιχος που ιπαρχι και ο σολονας.