Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Ανακοινώθηκαν τα τιμολόγια της ΔΕΗ...

Με βάση τα τιμολόγια αυτά, σημειώνει η ΔΕΗ:
Η μεσοσταθμική αύξηση των τιμολογίων στη Χαμηλή Τάση ανήλθε στο 9,2%.
Παραμένει αμετάβλητο το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο.
Παραμένουν αμετάβλητα τα τιμολόγια των πολυτέκνων.
Οι λογαριασμοί ρεύματος για τους οικιακούς πελάτες κλιμακώνονται από 9,0% έως ... και 12,1%, με τις αυξήσεις να είναι μεγαλύτερες για τους πελάτες με τις μεγαλύτερες καταναλώσεις. Σε αυτή την κατηγορία πελατών οι λογαριασμοί εκείνων με καταναλώσεις άνω των 3.000 kWh διαμορφώνονται κατά 54% υψηλότερα έναντι των οικιακών με τις χαμηλότερες καταναλώσεις ρεύματος.

4 σχόλια :

  1. Ανώνυμος6/1/12 13:25

    Απεγνωσμένου προς εξουσίαν επιστολής το ανάγνωσμα


    "Κάποτε έκτιζα ένα όνειρο τη μέρα.
    Τώρα η στράτα μου δεν πάει παραπέρα!"

    Πως μπορείς να χαρακτηρίσεις τους ληστές που σου κούρσεψαν τα όνειρα;
    Αυτούς που σε ταπείνωσαν, σε εξευτέλισαν και σε πέταξαν στον κάδο της αναξιοπρέπειας;
    Πως να συγχωρέσεις αυτούς που σε αναγκάζουν να μην ανοίγεις την πόρτα στον παπά, που ήρθε να αγιάσει το σπιτικό σου, γιατί δεν έχεις να του δώσεις 1 ευρώ;
    Πως να δικαιολογήσεις την αδυναμία να δώσεις στο παιδί σου τα εισιτήρια να πάει στη σχολή του(από τον Κορυδαλλό στη Μεταμόρφωση)και να μη σε πιάσουν τα κλάματα;
    Πως να πληρώσεις τα χαράτσια 15 μήνες άνεργος και με τη γυναίκα σου στην ανεργία κι αυτή;
    Κ.Παπαδήμο, κ. Παπανδρέου, κ. Σαμαρά, κ. Κουτρουμάνη, "κάποτε κοίταγα τον ήλιο μεσ' στα μάτια.
    τώρα τον ήλιο μου τον κάνατε κομμάτια".
    Στα 54 μου χρόνια με γονατίσατε. Στυγνοί εγκληματίες μου σκοτώσατε το δικαίωμα στην ελπίδα.
    Και ρε πούστη μου όχι! Δεν τα έφαγα μαζί σας όπως είπε ο τιτάνας της πολιτικής σκέψης!
    Δούλεψα σκληρά, όπως οι περισσότεροι συμπατριώτες μου για να μεγαλώσω με αξιοπρέπεια τα παιδιά μου.
    Υπηρέτησα 28 μήνες ως έφεδρος αξιωματικός την πατρίδα, τους 14 στην παραμεθόριο, και για αυτή την υπηρεσία μου ζητάτε να πληρώσω(αν και όταν) τα ένσημα για σύνταξη!
    Σε 10 χρόνια από τώρα, που θα έχω τα χρόνια για τη σύνταξη των 400 ευρώ, το πιθανότερο δεν θα είμαι εδώ, γιατί δεν είμαι αφελής να πιστέψω πως θα αντέξω μέχρι τότε!
    Μια λύση θα ήταν η βία! Όμως ευτυχώς για σας, πάει καιρός που έπαψα να παριστάνω τον ήρωα.
    Προδόθηκα πολλές φορές από τα ψέματά σας.
    Εμπιστεύτηκα την τύχη της χώρας και των παιδιών μου στα χέρια σας, και σεις αυτή την εμπιστοσύνη την εκμεταλευτήκατε προς το συμφέρον σας.
    Πιθανόν αυτή η κραυγή μου δεν θα φτάσει ποτέ στα αυτιά σας. Έχετε να ασχοληθείτε με τη σωτηρία των τραπεζιτών που σας ανέδειξαν και σας συντηρούν!
    Με απείλητε με πτώχευση! Πως θα γυρίσω 50 χρόνια πίσω! Μα εκεί ζω εγώ και άλλα 3-4 εκατομμύρια Ελλήνων ήδη! Και αύριο θα είναι το σύνολο της κοινωνίας ούτως ή άλλως!
    Τι να χάσουμε ακόμα, θλιβεροί σαλτιμπάγκοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/1/12 15:52

    ρε πατριωτη μην γινεσαι μπιτι..δε βλες που ανακαλυψανε ουλοι οι πολιτικοι τις αδικιες και μας υποσχονται διωρθοση???? ας τους δωσουμε μια ευκαιρια ακομα........και αμα δε μας κλεισουν και μεσα στον κορυδαλλο να μου τρουπησεις την μυτη....gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/1/12 17:34

    χρονια πολλα,αμα θελτε καντε ακομα τους καθως πρεπει πατριωτες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/1/12 20:38

    τι καθεσαι και γραφεις κατεβατο ολοκληρο?
    ενα φτου σας εφτανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.