Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Η κυβέρνηση αποφάσισε ό,τι διέταξε η τρόικα

«Ναι» αμέσως και άνευ όρων είπε το υπουργικό συμβούλιο Ενιαίο μισθολόγιο χωρίς «προσωπική διαφορά» • Διεύρυνση της εργασιακής εφεδρείας • Κατάργηση-εξπρές για φορείς του Δημοσίου • «Γκάζι» για ιδιωτικοποιήσεις • Επιτάχυνση και στο άνοιγμα των κλειστών
Την υλοποίηση διαρθρωτικών αλλαγών για τις οποίες η κυβέρνηση είχε δεσμευτεί έναντι της τρόικας, χωρίς όμως να τις φέρει εις πέρας, ανακοίνωσε ο υπουργός Οικονομικών, αμέσως μετά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου και υπό το «τελεσίγραφο» των Βρυξελλών για την καταβολή της 6ης δόσης του δανείου. Ο Ευάγγελος Βενιζέλος μίλησε για «οριστικές αποφάσεις», μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου χωρίς το εφεύρημα της «προσωπικής διαφοράς», η επιτάχυνση των διαδικασιών για την κατάργηση φορέων του Δημοσίου, το άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων και τις ιδιωτικοποιήσεις, καθώς και η διεύρυνση της εργασιακής εφεδρείας.
Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών, θα υπάρχει πλέον ένας μισθός για όλους του εργαζομένους του Δημοσίου, ο οποίος θα εξαρτάται αποκλειστικά από την προϋπηρεσία τους και όχι από το σε ποιον φορέα εργάζονται. Οι προσωπικές διαφορές στους μισθούς θα έχουν να κάνουν μόνο με τα πριμ παραγωγικότητας και κάποια μπόνους για την απόδοση που θα υπάρχουν.

Μέσα στο 2011, σύμφωνα με τον Ευ. Βενιζέλο, θα ολοκληρωθεί ακόμη η διεύρυνση εργασιακής εφεδρείας σε όλο το Δημόσιο. Τόνισε πως θα υπάρχει δυνατότητα για όσους ενταχθούν στη ρύθμιση να απασχολούνται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και μερικής απασχόλησης ενώ η αξιολογηση των υπαλλήλων θα γίνεται από εταιρείες που θα προσλαμβάνει το ΑΣΕΠ.

Ιδιωτικοποιήσεις "από αύριο"

Σχετικά με τις ιδιωτικοποιήσεις και επειδή πρέπει να βρεθούν 5 δισ. μέσα στο 2011 ο υπουργός Οικονομικών, τόνισε ότι από αύριο περνούν στο ταμείο αξιοποίησης οι νέες άδειες του ΟΠΑΠ, η επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του Ελ. Βενιζέλος, η ΔΕΠΑ, η συμμετοχή του Δημοσίου στα ΕΛΠΕ, η πρώτη ομάδα ακινήτων του Δημοσίου προς πώληση ή επανενοικίαση. Ο Ευ. Βενιζέλος τόνισε πως η ίδια διαδικασία θα ακολουθηθεί και για τα επόμενα προγράμματα ιδιωτικοποιήσεων.

Παράλληλα, στις προσεχείς εβδομάδες και ταυτόχρονα για όλους τους φορείς, τόνισε ότι προωθούνται όλες οι ΚΥΑ για την κατάργηση φορέων του Δημοσίου και ότι βαίνουν προς κλείσιμο και άλλοι φορείς πλην των 70 που ήταν ήδη γνωστοί.

Στα υπόλοιπα ζητήματα, αφησε ανοιχτό παράθυρο για ευνοϊκότερη φορολογική μεταχείριση των επιχειρήσεων που απασχολούν σημαντικό αριθμό προσωπικού και για τα κλειστά επαγγέλματα τόνισε πως: "Θα κλείσουμε κάθε κενό στο άνοιγμα τους χωρίς καμία καθυστέρηση".

πηγή

51 σχόλια :

  1. Ανώνυμος6/9/11 23:13

    φερτε νερο απο την απανου βρυση στη λιασκοβα ....ειναι χωνευτικο gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/9/11 23:26

    Είμαστε ακόμη στη αρχή. Σε λίγο θα πλενόμαστε με αλισίβα
    Ασβος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ7/9/11 00:09

    ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ.ΑΡΝΙΕΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΚΟΜΩΔΗΣΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΝΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΩ ΝΑ ΥΠΟΜΕΙΝΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ.ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος7/9/11 15:55

    Ας αρχίσει....ο χορός.

    1η βεβαιωμένη παρατήρηση.

    Το 85% των ελευθεροεπαγγελματιών(γιατροί δικηγόροι, κατασκευαστές, λαϊκατζήδες, φορτηγατζήδες, ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, χτίστες , καφετέριες, ταβέρνες κλπ κλπ)

    σε αγαστή συνεργασία με τον επίορκο δημόσιο υπάλληλο (εφοριακό,πολεοδόμο,τελωνιακό, αστυνόμο, γιατρό ΕΣΥ, κλπ κλπ)

    κατακρεούργησαν τα έσοδα.

    Φοροαποφεύγουν, φοροκλέβουν, εισφοροδιαφεύγουν, δασμοαποφεύγουν.

    Πλήρωσε τώρα εσύ μισθωτέ (του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα) και συ συνταξιούχε, γιατί σε ξέρουν τι παίρνεις.

    Αυτή η απλή αλήθεια είναι δίπλα μας, φως φανάρι.

    Και η αποθέωση του θράσους είναι να φωνάζουν ¨φέρτε πίσω τα κλεμμένα¨ και οι αθεόφοβοι δεν έχουν πληρώσει ένα ευρώ φόρο.....

    Ας αφήσουμε τους μεγαλοεργολάβους, τους τραπεζίτες , τους βιομήχανους και τους μεγαλοαπατεώνες. Μ΄αυτή τη διαπίστωση ούλοι συμφωνούμε νομίζω.


    Το είχα ξαναγράψει παλιά και σηκώθηκε θύελα διαμαρτυριών, μέχρι και ύβρεων.

    Η αλήθεια όμως είναι αυτή, σκληρή, αδυσώπητη και ουρλιάζει......

    Αν δεν αρχίσουν να πληρώνουν όλοι αυτό που πρέπει, τότε .....ο Μπογιόπουλος βρήκε τον φταίχτη...(βλέπε το πρόσφατο βιβλίο του ¨ο καπιταλισμός φταίει βλάκα¨

    Μου τι δίνουν αυτοί οι απίθανοι τύποι που κυβερνάνε, που δεν κάνουν τίποτα για να διορθώσουν πράγματα που βγάζουν μάτι(συντάξεις μαϊμούδες, συντάξεις σε πολύ νέους, αποδοχές ψεύτικες, υπηρεσίες στους δήμους με γερό φαγοπότι κλπ κλπ) και που να πάρει η οργή ο κοσμάκης θα τους πει και μπράβο, αλλά κοιτάνε να σώσουνε την ελλαδίτσα με το σκουπιδιάρη, το δασκαλάκο, τον υπαλληλάκο και τον εργάτη.

    (ο χώρίς ψευδώνυμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος7/9/11 20:23

    κατι ψιχαλα τρωγαμε ρεεε...τα μπουκουνια τα φαγαν αλλοι μην τσιμπας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος7/9/11 21:02

    Για τα μπουκούνια (μεγαλοκατασκευαστές τραπεζίτες, βιομήχανοι κλπ) συμφωνούμε είπαμε όλοι, αλλά δεν είναι ψίχουλα όταν το 85 % των ελευθεροεπαγγελματιών (χιλιάδες είναι) δεν έχει φορολογηθεί ποτέ!!!!!

    Δεν τσιμπάω, αλλά να βλέπεις το διπλανό σου με σπίτια, αυτοκίνητα, εξοχικά και να μην έχει πληρώσει μία και από πάνω να βρίζει το Σόλωνα πχ ότι είναι χαραμοφάης, πάει πολύ.


    πρόταση>

    Απ΄όλους αποδείξεις και παζάρι. Αν σου πει χωρίς απόδειξη λιγότερα θα του λες

    τα λιγότερα με απόδειξη, κι αν θες....πάρε με τηλέφωνο.


    Υ/Γ Και δεν είμαι κρυφοπασόκος όπως έγραψε ένας ...κακεντρεχής πατριώτης όταν είχαμε πιο παλιά παρόμοια συζήτηση, θα μπορούσε νάμαι καθαροπασόκος, άλλωστε τι σημασία έχει.

    Είπαμε τα γραφόμενα σχολιάζουμε και καυτηριάζουμε με ....λεβεντιά και όχι με κατινιές.


    Στο προκείμενο λοιπόν..

    (ο χωρίς ψευδώνυμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος7/9/11 21:53

    ρε ναι αλλα εχεις ψυχη να τον καταγγειλεις επωνυμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος7/9/11 23:34

    απ' ότι ξέρω η Γλανιτσιά δεν είχε χαφιέδες.

    Δε χρειάζεται καταγγελία, απλά δώσε απόδειξη γιατί δουλειά και ρευστό δεν έχει.

    απλά πραγματάκια.

    Φέρε αδερφέ την αποδειξούλα να δω τι σου χρωστάω να σε ξοφλήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος8/9/11 15:23

    ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΛΑΚΕ ΤΟΥ ΔΝΤ (ΥΠΟΥΡΓΙΣΚΟΥ ΚΛΑΨΑ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ. ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΦΤΑΙΧΤΕΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος8/9/11 18:40

    πατριωτη...εσυ που ξερεις τους φταιχτες..που εσυ δεν ανηκεις σε καμια κατηγορια απο αυτες που αναφερεις...και ζητας την τιμωρια τους...ρωτα κανα παλιο-γλανιτσιωτη να σου πει το μυθο.....ο χοντζιας-επιστατης..... αλλαξε ψευδωνυμο καντο ο ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΣ μετα πεσμας το ονομα σου να γελασουμε λιγουλι... δεν υπογραφω να μην το κανουμε αμερικαν μπαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος8/9/11 18:41

    συνεχεια απο πανω.......χαφιεδες στην γλανιτσια .....ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕ.χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος9/9/11 09:43

    Πόση στενοκεφαλιά χρειάζεται να μη βλέπεις ίσκιους γύρω σου, αλλά αυτά που γκαρίζουν????

    Θες να είμαι και 'γω μέσα σε μια κατηγορία και μάλιστα μεγαλολαμόγιο???

    Μόνον τότε θα δεις την αλήθεια????

    Ρε πατριωτάκι είναι αλήθεια ότι η φοροδιαφυγή κλπ έχει γίνει εθνικό σπορ, ναι ή όχι???

    Αυτό κρίνε και όχι ...τ΄απωθημένα σου...(άκου θα γελάσεις άμα μάθεις τ' ονομά μου...)

    Ναι και ΄γω μέσα είμαι λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να συνεχιστεί????

    Αν όμως δεν είμαι και είμαι ένα απλό υπαλληλάκι του δήμου κωλοπετινίτσας και δεν κλέβω τότε κάνε τουμπεκί και ....προσκύνα τον είλωτα....μεγάλε κριτή εσύ που πάντα θες να ξέρεις ποιος είναι, λες και ξέρουμε τη χάρη σου με τόσα ψευδώνυμα που κατά καιρούς αλλάζεις.

    Γράψε σχόλιο για το περιεχόμενο των γραφομένων και άσε τα πρόσωπα. Αν διαφωνείς με τα γραφόμενα και θες να απαντήσεις, πέσε σ' αυτό διαφωνώ γι' αυτό και γί' αυτό και έτσι γίνεται συζήτηση.

    Όσο για το αμερικαν μπαρ, είναι γι' αυτούς που δεν έχουν επιχειρήματα, αλλά μόνο κατινιές.

    Λοιπόν πατριωτάκι κουλ και αν θες γράψε τη φρασούλα σου που διαφωνείς, διαφορετικά άσε τις ψευτομαγκιές ελλείψει αντιλόγου.

    Όσο αν είμαι παλιός, είμαι σίγουρα τρανύτερος.....


    Αυτά που σου έγραψα, τα εντάσω μέσα στο δημιουργικό διάλογο, γιατί πιστεύω άμα ηρεμήσεις να σε διδάξουν κάτι από έναν ασήμαντο γέρο.

    Όσο αφορά για το αν υπογράψεις ή όχι. Υπόγραψες λεβέντη μου φαρδιά πλατιά με τα γραφόμενά σου, γιατί αυτά μας χαρακτηρίζουν και όχι τα υπερφίαλα ψευδώνυμα και τα μεγαλοπρεπή παρατσούκλια που μόνοι μας αρεσκόμαστε να δίνουμε σα νάρκισοι στον εαυτό μας......

    Με πατριωτική αγάπη.

    (ο χωρίς ψευδώνυμο)

    Υ/Γ πάντως εγώ τσίμπησα, αν αυτός ήταν ο σκοπός σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος9/9/11 15:31

    όποτε αποφασίζεις να ....ζυγιστείς γιατί βγαίνεις ελλειποβαρής????? (ωσεί φελλός)ή φταίνε τα ....πούπουλα.

    Είμαι τομάρι τελικά....αλλά,

    το απαξιωτικό "τρίχες" το παίρνω σαν σχόλιο, είδες πόσο καλοπροαίρετος είμαι???

    Είναι κι' αυτό μια κρίση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος9/9/11 16:35

    αιντε παλι......gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος9/9/11 18:23

    ρε Σολωνα μπορεις να τους μονιασεις?
    πκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος9/9/11 19:41

    ΡΕ ΓΕΡΟΛΥΚΕ ΓΙΑ ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ. ΘΑΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.

    ΣΟΛΩΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ?

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΣΑΝΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ.

    ΚΑΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος9/9/11 22:56

    Αμάν θα χαλάσει ο καιρός, διακρίνω μια δυό φωνούλες να συμφωνούν μαζί μου, κάπως.

    Αλήθεια Γερόλυκε τόχω μαράζι, ενώ ξέρω ότι κάπου συμφωνείς (λόγω ιδεολογίας) δε σου βγαίνει να το πεις......ή κάνω λάθος???


    Άσε με να το νομίζω, αν είναι όχι μην το γράφεις, γιατί τότε θα γίνεις....κακιούλης (με την καλή έννοια)

    (ο χωρίς ψευδώνυμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος10/9/11 10:32

    ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθον βαλετω.....και δεν συμφωνω ΠΟΤΕ με γνωμες τηλεορασικες....λες και ακουω καποιον πολιτικο ......ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΤΑΙΝΕ...gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος10/9/11 10:39

    8.23 σαν τι ψιχαλα,το μισθο σου η τιποτα αλλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ10/9/11 11:56

    ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΞΗ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΛΑΟ,ΠΟΥ ΑΝΙΧΝΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΟΧΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ.ΠΕΦΤΟΥΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΠΕΜΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΕΣ ΝΑ ΘΟΛΩΣΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΙΟ.ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΚΟΥΣ ΓΕΡΟΛΥΚΕ ΚΑΙ ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΤΙΜΙΑ ΑΥΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος10/9/11 14:19

    οπως τοπες πεμτοφαλλαγγιτη...............gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος10/9/11 21:34

    ΤΣ ΤΣ ΤΣ ΤΣ

    ΤΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΕ ΜΟΥ, ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΝ ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟ ΛΑΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος10/9/11 22:13

    αναλυτες δουλευαν και στη λημαν μπραδερς και ειδες τι εγινε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος10/9/11 22:24

    ΣΑΝ ΤΟ ΡΕΝΤΕΖΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΡΟΛΥΚΟ??? ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ?? ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΔΗΛΑΔΗ....

    ΤΕΛΙΚΑ ΣΟΛΩΝΑ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΣΧΟΛΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος10/9/11 23:05

    Κάποιος κάνει εμένα και δημιουργεί σύγχυση.

    Άμα κάνουμε τέτοια, τότε πάει, μπερδευτήκαμε για τα καλά.

    Εγώ τους κλέφτες φοροφυγάδες έβρισα, γιατί θίχτηκαν τα τίμια αυτιά?????

    (ο χωρίς ψευδώνυμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος11/9/11 01:27

    10.24 ΔΗΛ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ11/9/11 08:11

    ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΛΕΝΕ ΚΑΠΩΣ,ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος11/9/11 22:20

    ΑΠΟ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟΧΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΑΔΙΚΕΙΤΕ.

    ΤΩΡΑ ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΡΑΨΕ ΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος11/9/11 22:32

    ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΠΑΝΕΥΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ.ΚΑΚΟ ΜΠΛΕΞΙΜΟ ΕΙΣΑΙ.ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος11/9/11 22:42

    10.32

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ ΄Η Ο ΑΠΟΚΑΤΟΥ ΤΟΥ

    ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΛΑΘΟς

    ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΔΕ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟΥ ΝΙς ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΗΡΑΤΕ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος12/9/11 09:47

    ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΝΤΕ ΟΠΩΣ ΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΞΕΡΟΥΜΕ. ΟΛΟΥΣ ΚΑΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ.ΚΟΤΑ ΕΙΣΑΙ.ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΡΥΦΤΟΥΛΙ ΤΡΟΓΥΡΩ ΤΟΥΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ ΘΑΓΙΝΕΙ.ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟ ΝΙΣ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ.ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ είπε12/9/11 15:58

    Θα παρακαλούσα και γω με τη σειρά μου, αν θέλετε να συνεχίσουμε, έστω και λίγο σκληρά, να μην υποδύεται ο ένας τον άλλον, γιατί κάποιος πατριώτης, ανώνυμος, γράφει σχόλια και νομίζουν ότι τα γράφω εγώ.

    Εγώ δήλωσα ότι πάντα θα γράφω και θα υπογράφω σαν (ο χωρίς ψευδώνυμο).

    Αλλά για να καταλάβεις την ασχετοσύνη κάποιων που επιμένουν στο όνομα τούτο το σχόλιο θα το στείλω σαν π.χ ρεντεζέλας.

    τώρα ποια θα είναι η σωστή υπογραφή?????

    Επειδή το σπορ το γνωρίζω αρκούντως καλά, συνεχίστε καλοπροαίρετα και σχολιάστε απόψεις, μη στρέφεστε βρίζοντας άγνωστους, αλλά κρίνεται γραφόμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος12/9/11 16:15

    ρεντεζέλα είσαι μεγάλο τσακάλι.....gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος12/9/11 16:29

    Το αποπάνω σχόλιο των 4.15 τόγραψα εγώ (ο χωρίς ψευδώνυμο) με τόνους γιατί ο γερόλυκος δε βάζει τόνους με ένα σκοπό.

    Να μάθει ο φίλος μου ο Ρεντεζέλας ότι το διαβολοκούτι τούτο ότι θες κάνει και γραμματοσειρές αλλάζει (εδώ είναι ίδιες) και ονόματα αλλάζει και ....χάνει το σκυλί τον αφέντη του.

    Γι' αυτό φίλε Ρεντεζέλα, φίλε γερόλυκε (και ας μην ασχολείσαι μαζί μου) εγώ σας είπα ότι πάντα θα υπογράφω (ο χωρίς ψευδώνυμο).

    Ξέρετε γιατί????

    Επειδή σέβομαι απεριόριστα το μπλογκ του Νις και μόνον κακοπροαίρετος προσωπικά εναντίον του θα το απαξίωνε. Για σκεφτείτε να έγραφε κάποιος σαν (ο χωρίς ψευδώνυμο), σαν γερόλυκος, σαν ρεντεζέλας κλπ κλπ. Κάποια στιγμή δε θα ξέραμε ποιος γράφει τι, έστω και με ψευδώνυμο>

    Τότε ο Γιώργης θα αναγκαζότανε να μην αναρτά σχόλια και το ιστολόγιό του θάταν σα μουνουχισμένο γουρούνι από το μακαρίτη το Νικολή του Μπρή.

    Εγώ απόψεις γράφω, δεν έβρισα κανέναν σας, πως θα μπορούσα άλλωστε, μόνο σκληρά μερικές φορές χαρακτήριζα τα γραφόμενά σας. Αν θέλετε σχολιάστε τα γραφόμενα, αλλά β΄ενικό σπάνια να χρησιμοποιείτε γιατί τότε μπαίνουμε σε άλλο επίπεδο και εγώ πιστέψτε με δε θέλω.

    Εγραψα και ξαναέγραψα μη χαρακτηρίζετε τον γράφοντα, αλλά τα γραφόμενα.

    Πάντως αν οι περισσότεροι γλανιτσιώτες είχαν δυνατότητα χρήσης του ιστολογίου, αρκετοί θα συμφωνούσαν μαζί μου, (δεν είναι εγωϊστικό).

    Τώρα αν ο Νις (που πιστεύω ενας μπλοκερ δε θα το κάνει ποτε) μου ζητήσει να σταματήσω, ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΜΕΣΩΣ. (όχι σε σχόλιο, αλλά σε ανάρτηση απλή)

    Πιστεύω ότι έχω τη λεβεντιά του φονιά και αν μ' ακουγε ο Σωτηράκης του παππά θα σας έλεγε...¨τραβάτε ξύστε τον κ...σας τώρα¨

    (ο χωρίς ψευδώνυμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ12/9/11 16:44

    Ο ΦΟΝΙΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΒΕΝΤΙΑ.ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΤΑΧΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕΣ. ΕΣΕΝΑ Σ ΑΓΑΠΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΛΑΝΙΤΣΙΩΤΗΣ ΑΠΟ ΠΑΤΕΡΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΚΑΠΟΤΕ.ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΣΑΙ.ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΗ ΓΛΑΝΙΤΣΙΑ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΖΕΙΣ .ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΗΝ.ΑΛΛΙΩΣ ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.ΤΕΛΟΣ.ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΛΕΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ12/9/11 16:51

    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΑΣ.ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΧΑΡΙΣΑΝ ΟΥΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΑΝ ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ ΚΑΤΑΓΩΓΕΣ.ΦΤΥΣΑΜΕ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΛΑΝΙΤΣΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος12/9/11 17:12

    εχεις εντρυφησει πανω στην υποθεση γερολυκος .δεν βαζω τονο γιατι ΔΕΝ ξερω πως μπαινουν.εχεις δικιο για το σχολιο 4.15 δεν το γραψα εγω...σχολιαζουμε παντα το τι και πως λες τιποτα αλλο ..gerolykos....ο γνησιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ12/9/11 17:45

    Ο ΓΕΡΟΛΥΚΟΣ ΔΕ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ.ΚΑΙ ΓΩ ΑΠΟΡΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΠΕΚΟΥΛΑΡΕΙ ΕΤΣΙ.ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ.ΛΕΣ ΝΑ ΠΗΔΑΓΑ ΑΠ ΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ.ΕΓΩ ΕΔΩ ΥΠΟΦΕΡΩ.ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΝΗΣΙΕ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΓΕΡΟΛΥΚΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος12/9/11 19:55

    ΣΕ λιγο ,δυστυχως, θα χρειαζομαστε ο ενας γλανιτσιωτης τον αλλον ....ξερετε για καμια τρακα..οποτε ας αραξουμε ολοι και καλο ειναι να μαθουμε τα συνορα απο τα κορφοβουνια του χωριου....αααα και που ειναι ο ΣΟΛΩΝ...εδω μεσα χρειαζομαστε .....κουρτ βαλτχαιμ . εδω εκπεμπει ο gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος12/9/11 21:24

    Απ' όξω απ' όξω και αλάργα απαντάτε, Για την ουσία τίποτα, άλλα έγραψα, άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε, απαντήσατε. Τέλως πάντων πάντα έγραφα (ο χωρίς ψευδώνυμο), αλλά όταν ένας πατριώτης (ίσως ο αετός, εξαφανίστηκε ρε παιδάκι μου κιόλας) αφήνιασε κάποτε με σχόλια με διαφορετικά ονόματα, συνεχόμενο υβρεολόγιο, με μπέρδευε με έναν παλιοπυργίσιο με γκρίκλις, με κάποιον άλλο κλπ εσείς δε βρήκατε κάτι να πείτε σ' αυτόν, αλλά κολλήσατε σε μένα.

    Καλά ο γερόλυκος, σα γέρος, χόλιασε με το ξενέρωτος, εσύ ρεντεζέλα βρήκες αφορμή τον κλείτορα, αλλά βιάστηκες κατά τη γνώμη μου, γι' αυτό σούγραψα ότι μπερδεύτηκες.

    Σίγουρα τα γραφόμενα πολλές φορές τσακίζουν κόκκαλα, αλλά ρε ρεντεζέλα, σαν έλληνας, βαρέθηκα να αγωνίζομαι και να δίνω πιστοποιητικά σε κάθε αλυχτούντα άδωνη ότι είμαι έλληνας, άλλωστε τι αισθάνεται κανένας είναι η ουσία.

    Άλλωστε εγώ προτιμώ τη σημαία μου να την κρατάει ένα αλβανάκι γεννημένο εδώ πχ σαν τον Τσενάϊ, παρά κάτι γουρουνοκεφαλές της χρυσής αυγής.

    προτιμώ να σκεπάσει ένα λόρδο βύρωνα η σημαία μας, παρά έναν αρχικλέφτη και αρχιλαμόγιο δήθεν έλληνα και εθνικό ευεργέτη, αστό που τον κηδεύουν δημοσία δαπάνη και όλοι γνωρίζουμε ότι δεν το άξιζε....

    Αν με προσοχή διαβάσεις τι έγραψα, δε νομίζω ότι διαφωνείς, αλλά αυτό είναι δικό σου θέμα.

    Ναι ο φονιάς έχει λεβεντιά, γιατί λέει εγώ τόκανα και όχι ο ...δολοφόνος. Παροιμία είναι και μεταφορική έννοια έχει.

    Και πάλι δεν έπαθε κανένας τίποτα διαβάζοντας και άλλες απόψεις, ίσα ίσα γίνεται πιο ισχυρός στα επιχειρήματά του γι' αυτά που πρεσβεύει.

    Πάντως μπορείτε να με χαρακτηρίσετε όπως θέλετε και να προσθέσετε τους χαρακτηρισμούς σας σ' αυτούς της κας Ιωάννας ΠολυδΩΡΟΥ της οποίας όπως έγραψα δεν απαντώ λόγω αγωγής και καταγωγής....

    (ο χωρίς ψευδώνυμο)


    Υ/Γ. Επειδή ξέρω ότι ψαχνόσαστε ποιος είμαι, σε βεβαιώνω ότι όχι μόνο την ξέρω τη Γλανιτσιά, αλλά και την επισκέπτομαι τακτικότερα από εσάς και δεν είναι για παραπλάνηση αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος12/9/11 21:55

    Και κάτι που το λησμόνηκα.

    Το καλύβι στ' αρδούνια και στο βαρταλώνι πόσα τετραγωνικά έναι, παιδάκο, να το ειπώ στο Βαγγέλα των εκονομικών να υπολογίσει το φόρο, γιατί ο μάστορας που μούφτιαξε την αρμάτα δε μπόρεσε ο κακομοίρης τόσα χρόνια να πλερώσει, ενώ εγώ έχω δυό καλύβια και το σπίτι στο χωριό με το κατώι μαζί.


    Εγώ λοιπόν ο αδιάφθορος έχω τα καλύβια και πρέπει να πλερώσω.

    Γερόλυκε εγώ ο αναμάρτητος βάλω πρώτος τον λίθον.

    Εγώ προπαγανδίζω αυτό το αίσχος με τους φόρους.

    Τραβάτε βαράτε τον κ...σας, που θάλεγε και ο Σωτηράκης του παπά.

    Τηράγατε πως θα χαρακτηρίζατε εμένα και δε βλέπατε την κλοπή γύρω σας που συνεχίζεται αδιάληπτα.

    Σας έννοιαζε αν είμαι και ΄γω στο φαγοπότι και σας είπα, χάριν της συζήτησης, ότι είμαι μεγάλο λαμόγιο, αλλά κάνατε γαργάρα το ΘΕΜΑ ΠΕΡΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ.

    Με το θέμα έπρεπε να ασχολιόμαστε με απόψεις με ιδέες με διαφωνίες και όχι με μ.......

    (ο χωρίς ψευδώνυμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος12/9/11 23:50

    εχει ρευμα στα αρδουνια και στο βαρταλωνι????gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος13/9/11 00:01

    η γιαννα ,μαζι με αλλους,εχει δωσει πολλα στην υποθεση..λιασκοβα.εξ οφιτσιου λοιπον αυτοι οι ανθρωποι ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΑΣ και εχουν το δικαιωμα να κανουν υποδειξεις γιατι απλα ΞΕΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΑΣ.σεβασμο λοιπον σε μια παλια αγωνιστρια της λιασκοβας και προ ολων γυναικα..gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ13/9/11 00:06

    ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΥ ΠΕΤΑΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΗΛΩΤΕΣ ΠΑΛΙΟΚΑΛΥΒΕΣ.ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΕΙΑΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΑΤΣΟ ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΘΙΞΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΥΣ.ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΛΙΔΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΑΣΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΣΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΦΕΥΓΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΦΡΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΣΥΔΟΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΑΜΑ ΔΕ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΧΡΥΣΑΥΓΥΤΙΚΕΣ ΜΟΣΧΑΡΟΚΕΦΑΛΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΙΠΕΥΣΕ.ΞΕΡΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ.ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΟΥΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Η ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ.ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΚΙ ΑΠ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΚΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ.ΓΙΑΥΤΟ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.ΕΜΕΝΑ Η ΓΛΑΝΙΤΣΙΑ ΜΕ ΓΕΝΝΗΣΕ ΚΑΙ ΓΩ ΤΗ ΛΑΤΡΕΨΑ.ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ. Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΣ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ 4000 ΧΡΟΝΙΑ ΩΣ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ.ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΛΑΣ ΡΕΝΤΕΖΕΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΚΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ.ΚΑΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΑΛΒΑΝΑΚΙ ΩΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΣΥΝΤΑΓΝΑ ΠΕΖΟΝΑΥΤΩΝ .ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΔΕ ΑΞΙΟ ΑΥΤΗΣ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΓΙ ΑΥΤΗΝ.ΤΕΛΟΣ.ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΤΟΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ13/9/11 00:11

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΓΙΑΝΝΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΔΩΡΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΗ ΒΑΖΕΙ ΦΑΡΔΙΑ ΠΛΑΤΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΝΤΡΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΦΟΡΑΣ ΚΑΠΕΛΛΟ ΒΓΑΛΤΗΣ ΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος13/9/11 10:55

    Δεν παίζεσθε, σηκώνω ψηλά τα χέρια και παραδίνομαι.

    Καλά που τα βρήκατε όλα αυτά που γράφετε????

    Ρε σεις επικοινωνείτε ή είστε...μαστουρωμένοι από τα στούκας που ....φουμάρετε???

    (ο χωρίς ψευδώνυμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ13/9/11 11:05

    ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ! ΕΤΣΙ ΔΕ ΛΕΣ.ΚΑΙ ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ.ΕΣΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.