Κυριακή 3 Απριλίου 2011

@ Ένα γράμμα από μακριά χωρίς τον ταχυδρόμο

Αγαπητέ φίλε και συμπατριώτη.
(Εγώ είμαι από Βαλτεσινίκο. Mα από Μάνα Γλανιτσιώτισα.) Είμαι της μακαρίτισσας της Βασίλως του Μητρόγιαννη/Κωνσταντινοπούλου. Έτσι, το μισό μου Σόι είναι εκεί στη Γλανιτσιά,την οποία επισκέπτομαι τακτικά όταν είμαι στη Πατρίδα. (το περασμένο καλοκαίρι ήμουν εκεί). Έχω φύγει μικρός από το χωρίο. Ήμουν μόνο 13' Τώρα είμαι 69'. Έκανα πρώτα μια στάση στην Αθήνα (10 χρόνια) Και μετά πέρασα κι'έγώ τον Ατλαντικό 'εγκαταστάθηκα εδώ στο Μόντρεαλ (Καναδά) Δεν πέρασα άσχημα φίλε μου εδώ. Κι'ακομα καλά περνάω.... Μακάρι όλος ο κόσμος έτσι.!!!!Τώρα βέβαια είμαι συνταξιούχος. Και βρήκα τον τρόπο να περνάω την ώρα μου ευχάριστα. Ας είναι καλά η τεχνολογία.!!!. Έτσι βρήκα και σένα στην Ιστοσελίδα της Μυγδαλιάς. Δεν ξέρω αν μένεις στο Χωρίο. Εκείνο που έχω να πω -και γι αυτό σου γράφω-είναι ότι κάνεις πολύ καλή δουλειά. Μακάρι να το έκαναν και οι Βαλτεσινιώτες αυτό. Σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.!!!! Εγώ είμαι τακτικός επισκέπτης της "Σελίδας" σου.... Αυτά για τώρα φίλε μου,ελπίζω να τα ξανά πούμε στο εγγύς μέλλον.
Με πατριωτικούς Χαιρετισμούς.
Κώστας Καπετάνιος (Μόντρεαλ.)

5 σχόλια :

  1. Διαμαντης4/4/11 00:04

    Γεια σου Κωστα!Να εισαι παντα γερος και μερακλης οπως σε γνωρισα!Κρατας με υπερηφανια την Ελληνικοτητα σου και τηνΑρκαδικη σου καταγωγη στο μακρινο Καναδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/4/11 14:58

    μηπως να γινοσουν ανταποκριτης απο καναδα για τους κοντοχωριανους.καλα να περνατε.gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κωστας Καπετανιος (Μοντρεαλ)4/4/11 20:22

    Ευχαριστώ φίλε Διαμαντή για τα καλά σου λογία.!!! Και σένα φίλε Γερόλυκε που με θέλεις “Ανταποκριτή” Γιατί Όχι.???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/4/11 08:36

    Ναι θα θέλαμε να μαθαίνουμε για τους Έλληνες της ομογένειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5/4/11 13:36

    να -----υπαρξουν----- και απο αλλες χωρες του κοσμου -----ανταποκριτες----ΓΙΩΤΑ !!!!!!!!!!!!!!Gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.