Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Είμαι καλά, γιατρέ μου;

Διαβάζω τον «Κουκουλοφόρο» και νομίζω ότι γίναμε η 12η συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ. Διαβάζω τον παλαιό διευθυντή και νομίζω ότι... ρέουμε ακόμα στον παλαιόν ρουν της Λιάσκοσβας από κεφαλόβρυσο ως τα μποστάνια κάτωθεν του αλευρόμυλου. Διαβάζω την ξενιτεμένη Πογιώ και μου ΄ρχονται δάκρυα στα μάτια (όποιος δεν γεύτηκε τα ξένα!). Είμαι καλά, γιατρέ μου, ή να φωνάξω κάνα γιατρό; «Να επιδιώξεις μια δεκάλεπτη συνομιλία με τον Σόλωνα», μου συνέστησε ο ιατρός. « Όχι, δεν θα χειροτερεύσεις- είναι το μόνο φάρμακο στην περίπτωσή σου».
Αβαδαίος 2.12.10

2 σχόλια :

  1. Ανώνυμος2/12/10 19:19

    ...Και θεραπευτικές ιδιότητες ο Σόλωνας!!!
    Έχει να ειπει κανείς τώρα κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/12/10 19:16

    οταν.....σκαει.... μυτη στο χωριο ...ομορφαινει η αγορα ρε παιδι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.