Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Καλημέρα σε όλους τους Γλανιτσιώτες

Θέλω ειλικρινά να σας συγχαρώ και να σας ευχαριστήσω για την απόκτηση ιστοσελίδας
Εγώ που βρίσκομαι τόσο μακριά από την Ελλάδα νοσταλγώ πάντα να διαβάζω κάτι σχετικό με το χωριό μας που είμαι τόσο δεμένη!! Ακόμη και στο γραφείο μου έχω μια πολύ μικρή φωτογραφία από ένα παλιό ημερολόγιο !!!!Εύχομαι κάποτε να μπορώ να έχω μια καλή πανοραμική φωτογραφία του χωριού μας !! Μου έρχονται δάκρυα στα μάτια όταν διαβάζω τις διαφορές ιστορίες του χωριού μας !!
Και πάλι σας ευχαριστώ που έτσι θα μου δίνεται η ευκαιρία να θυμάμαι τα παλιά!!
Χαιρετισμούς σε όλους !!!
Ευχαριστώ για την φιλοξενία

Γιώτα-Πογιώ –Κωνσταντινοπούλου (Καριούση)

1 σχόλιο :

  1. Ανώνυμος1/12/10 20:47

    Γιώτα γεια σου
    Και εμείς σ ευχαριστούμε που μας παρακολουθείς.
    Νοιώθουμε ικανοποίηση όταν βλέπουμε ότι μας διαβάζουν από όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου .Από τον Καναδά, την Αγγλία, την Αμερική, την Κύπρο, την Γερμάνια, την Ολλανδία, το Βέλγιο, την Σουηδία Αλλωστε και αυτός ηταν ο σκοπός μας . Όσο αναφορά για τις φωτογραφίες , σε λίγο καιρό θα μπορέσουμε να φτιάξουμε ένα καλό άλμπουμ με πολλές φωτογραφίες από το χωριό.
    Να είσαι πάντα καλά.
    Apo thn liaskova

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.