Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2023

Παλιά φωτογραφία

 Σε ποιο σπίτι είναι μπροστά και ποίοι χορεύουν?


8 σχόλια :

  1. Ανώνυμος14/12/23 22:27

    Μπροστά στο σπίτι του Μαγκόγιανη Χορεύει μπροστά η Γιωργιλαινα την κραταει βο Τζινος και πίσω ο Τσιριμόπανος.
    Κλαρίνο παίζει ο Πατέρας μου και λαούτο ο Λούης. Παίζει κιθάρα κάποιος αλλά δε φαίνεται τον πρόσωπό και δεν τον αναγνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/12/23 23:16

    Κλαρίνο δεν είναι ο Ντρουλιας; και κιθάρα ο Μακρής; που δεν φαίνεται καθαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριστερά κάποιος παίζει βιολί ,αλλά δεν φαίνεται το πρόσωπο του
    Πιθανόν ο Μαρούτας ,η ο Ζιολής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/12/23 09:49

    Ρίτα Μακρη
    Το σχόλιο 14/12/23. 23, 16
    Το. εγραψα εγω. Η ανωνυμία δε μου αρέσει και δε γράφω ανώνυμα.
    Απλά γράφοντας πίστευα πώς θα βγει το όνομά μου όπως στο FACEBOOK..
    Προς αποκατάσταση της αλήθειας:Κλαρίνο ο Ντρούλιας Λαούτο ο Λούης και κιθάρα που δε φαίνεται το πρόσωπό του κιθαρίστα ειναι ο Μακρής.
    Αν υπάρχει και βιολί, όπως λέει ο Νις λογικά θα είναι ο Γλήγορης.
    Εκείνη την εποχή ήταν ο μοναδικός βιολιτζης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/12/23 09:59

      Ρίτα Μακρή
      Διορθωνω :το σχόλιο μου είναι 14/12/23. 22,27και όχι το23.
      , 16

      Διαγραφή
  5. Χαχαχαχα δίκιο έχεις ,άφησα απ έξω το πρώτο βιολί της Γλανιτσιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στείλε ουρανέ μου ένα πουλί
    Ένα χελιδονάκι
    Να πάει να χτίσει τη φωλιά
    Στου κήπου την κορομηλιά
    Δίπλα στο μπαλκονάκι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το μπαλκόνι όμως!....
    Στείλε ουρανέ μου ένα πουλί
    Να πάει στη μάνα υπομονή
    Να πάει στη μάνα υπομονή
    Δεμένη στο μαντίλι
    Προικιά στην αδερφούλα μου
    Και στη γειτονοπούλα μου
    Γλυκό φιλί στα χείλη
    Ας τ ακούσουμε το άσμα Αβ
    Φεγγάρι μάγια μου κανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.