Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

Μαρία Μαλατέστα | Άτιτλο

 

Η ζωή -λέει- είναι ένα χάος. Μια κωλοκατάσταση που μπήκαμε χωρίς να μας ρωτήσουν.

Και εντάξει, γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε όπως- όπως, ζήσαμε κάμποσες ευτυχίες και άλλους τόσους καημούς. Φτιάξαμε οικογένεια και συντηρήσαμε ολάκερο σπιτικό, δεν παραπονιέμαι. Τα παιδιά μας τα στείλαμε και σχολείο, να γίνουν γραμματιζούμενα, όχι σαν εμάς. Τους μάθαμε και εμείς -δεν λέω- πέντε πράγματα, κυρίως για τις αξίες και κανά δυο πρακτικά. Ξενυχτήσαμε μαζί τους τα βραδιά που ήσανταν ακόμα μικρά και μόνοι μας τις νύχτες που ‘βγαιναν απ’ το σπίτι. Τι λαχτάρες περάσαμε Θέ μου; Τι τα θες; άλλες εποχές εμείς άλλες ετούτες. Εγώ δεν τόλμαγα να σηκώσω τα μάτια μου στον πατέρα. Δυνατός άντρας, αυστηρός. Κανά βράδυ ξυπνάω ακόμα με όνειρα από μνήμες παλιές, είμαι δεν είμαι λέει τεσσάρων χρονώ και σέρνομαι στα παλιά τσιμεντένια πατώματα για να βρω την αδερφή μου. Ποτέ δεν προφταίνω όμως κι όλο ξυπνάω.

Τις προάλλες βρήκα γράμματα της μητέρας σε ένα παλιό κουτί. Γράμματα για την γιαγιά μου στη ξενιτειά. Τι ριζικό απάνθρωπο

να ζεις μακριά από τους δικούς σου; Με πιάνει η καρδιά μου όσες φορές και αν τα διαβάσω. Γλυκιά γυναίκα η μητέρα μου, ψηλή και νταρντάνα, με ψυχή μικρού παιδιού.

Η ζωή είναι ένα χάος, μια παλιοκατάσταση. Μάθαμε όμως να επιβιώνουμε και με τα λίγα, είναι της φύσης μας. Σπιτάκι, δουλίτσα και κανά δυο στιγμές ερωτικές.

Μωρέ σάμπως όλοι δεν περιμένουμε την ευκαιρία μας; Την Μεγάλη Στιγμή. Καμιά φορά λέω πως γεννηθήκαμε μόνο γι’ αυτήν. Άλλες φορές πάλι λέω δεν θα προ κάμω να ζήσω όσα θέλω και θλίβομαι.

.πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.