Καλώς Ήρθατε
Καλώς ήρθατε στο τόπο μας !
Καλώς ήρθατε στον κόσμο μας !
Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Σύμβολο της θυμοσοφίας μας
----------------------
- Η πρώτη συνέλευση 1960
- Επιτέλους μπήκε το νερό στ αυλάκι
- Η κουρά το 2013
- Με…τo δικό μας πλεόνασμα!
- Γι αυτούς που δεν συμμετείχαν
- Μια μεγάλη υποχρέωση εκπληρώνει ο Σύλλογός μας
- Κοπή πίτας 2016
- Aπόκριες το 2016 στο χωριό
- πίτα συλλόγου Τρίπολης2017
- Πίτα 2017 Αθήνας
- κάθε χρόνο και περισσότεροι
- Πανηγύρι στο χωριό 2017
- Πίτα 2020
- ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ (29.10. 12)
- ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
- ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΕΣΥ;
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ. 1ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ.2ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ.3ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μ.χ.4ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μχ 5ο
- ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΕΝ ΤΡΙΠΟΛΕΙ 2000μχ 6ο
- O ΘΑΝΑΣΗΣ
- ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ (ΔΕΚ1999)
- ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΘΕΙΤΣΑΣ
Κυριακή 24 Μαΐου 2020
Η κλεμμένη νιότη του κόσμου
4 σχόλια :
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.
Αλοιμονο στους νεους.αλλα δεν κανουν και τιποτα για να πετυχουν πραγματα.δεν εχουν πολιτικοποιηση πλεον η εχουν ακραιες θεσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρτ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιωτης Κονδυλης
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η παρακμη του αστικου πολιτισμου"
δεν αποκλείεται η ελληνική πλευρά, ανίσχυρη κι αναζητώντας παρηγοριές ή εκλογικεύσεις, ν’ αρχίσει κάποτε να θεωρεί κι η ίδια τις υποχωρήσεις έναντι της Τουρκίας ως αυτονόητο μέρος και αυτονόητο καθήκον του «εξευρωπαϊσμού» της, αφού μάλιστα οι «πολιτισμένοι άνθρωποι», που έχουν ξεπεράσει τους «εθνικιστικούς αταβισμούς», δεν ξεκινούν πολέμους για πράγματα τόσο απαρχαιωμένα μέσα στον εκλεπτυσμένο μας κόσμο, όσο είναι δα τα κυριαρχικά δικαιώματα. […]
[…] φαίνεται να βρισκόμαστε σε συλλογική αναζήτηση της ιστορικής ευθανασίας, υπό τον όρο να σκηνοθετηθούν έτσι τα πράγματα, ώστε κανείς να μην έχει την άμεση ευθύνη […]
Στην Ελλάδα ο όρος αστική τάξη εισήχθη µε την αρνητική σηµασία του, δηλαδή ως ο αντίπαλος της εργατικής τάξης. Αντιθέτως, στη ∆υτική και Κεντρική Ευρώπη ο αστός εµφανίζεται ιστορικά ως ο κύριος κοινωνικός αντίπαλος της αριστοκρατίας και της κληρικοκρατίας. Αυτή η έλλειψη θα ήταν το λιγότερο, αν δεν συνοδευόταν από την απαξίωση των αξιών του αστισµού και της νεωτερικότητας. Από τον ελληνικό ορίζοντα του νόθου αστισµού απουσιάζει η προµηθεϊκή διάσταση του αστικού πολιτισµού, σύµφωνα µε την οποίαο αστός είναι ο καινοτόµος φορέας της πειθαρχηµένης ζωής και των µακροπρόθεσµων στόχων, όπως αυτός – θα πρόσθετα – περιγράφεται στο «Κοµµουνιστικό Μανιφέστο». Η απελευθερωµένη από την οθωµανική κυριαρχία Ελλάδα ήταν µια τερατογένεση, αποτέλεσµα της διασταύρωσης των πιο προηγµένων τότε πολιτικών θεσµών, όπως ο κοινοβουλευτισµός και η καθολική ψηφοφορία, µε µια κοινωνία διεπόµενη από πατριαρχικές σχέσεις, αξίες και νοοτροπίες. Η όποια εγχώρια αστική τάξη γεννήθηκε από αυτές τις πατριαρχικές σχέσεις και όχι ως άρνηση του φεουδαλισµού. Είχαµε εποµένως µια αστική τάξη ανοµοιογενή και αδύναµη, στον ρόλο του διαµεσολαβητή των συµφερό ντων – κυρίως εµπορικών – των ευρωπαϊκών αστικών τάξεων.
πιο
ΑπάντησηΔιαγραφή