Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

Ο δεκάλογος της χειραγώγησης


ΟΤΑΝ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΗ, ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΗ, ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΕΝΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ (ΚΑΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ), ΤΟΤΕ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΝΕΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ – ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΕΙ ΕΝΟΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΘΕΙ, ΝΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΕΙ.
.

«Δεν είμαστε πλέον ελεύθεροι, ούτε η σκέψη μας είναι – γεγονός που τεκμηριώνεται σήμερα στην Ελλάδα, όπου παρά το ότι βαδίζει με γρήγορα βήματα στα σκουπίδια της ιστορίας, δεν αντιδράει απολύτως κανένας, δεν φαίνεται καμία μελλοντική προοπτική υγιούς εξέγερσης, ενώ οι «μελλοθάνατοι» σιωπούν όπως τα πρόβατα που οδηγούνται πειθήνια στη σφαγή. Ουσιαστικά λοιπόν προγραμματιζόμαστε, με την έννοια ότι μας μαθαίνουν πώς θα θέλαμε να είμαστε – έτσι ώστε να νομίζουμε ότι εμείς επιλέξαμε ελεύθερα τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε και ενεργούμε ή παραμένουμε παθητικοί
Άποψη
Η λέξη «πλύση εγκεφάλου» είναι μία σύγχρονη έκφραση, η οποία αναφέρεται στην ψυχική χειραγώγηση που ασκείται σε ένα ή περισσότερα άτομα, με στόχο να υποκινήσει τον ή τους χειραγωγούμενους να υποταχθούν ασυνείδητα σε προκαθορισμένες απόψεις και ενέργειες – κάτι που δεν θα συνέβαινε ποτέ με τη χρήση βίας.

Περαιτέρω, παρά το ότι μέσω της «πλύσης εγκεφάλου» δεν πλένεται, καθώς επίσης δεν απομακρύνεται τίποτα αλλά, αντίθετα, «λερώνεται» η σκέψη με την προσθήκη ξένων στοιχείων που προγραμματίζουν τον εγκέφαλο εν αγνοία του, πρόκειται πλέον για έναν όρο που δεν μπορεί να αποφευχθεί – υπενθυμίζοντας πως η έρευνα και η χρησιμοποίηση της χειραγώγησης ξεκίνησε από τα πρώτα χρόνια της ανθρωπότητας.

Εν τούτοις, τις τελευταίες δεκαετίες βιώνουμε μία κατακόρυφη άνοδο της χρήσης των συνεχώς εξελισσομένων μεθόδων χειραγώγησης – μέσω των οποίων γίνεται πολύ δύσκολο για τους απλούς ανθρώπους να διακρίνουν τα ουσιώδη σύνορα, μεταξύ της μυθοπλασίας και της πραγματικότητας.

Ελάχιστοι είναι μόνο σε θέση να εφαρμόσουν τα ευρήματα της σύγχρονης ψυχολογίας και κοινωνιολογίας, για να καθοδηγήσουν την αντίληψη και τη συνείδηση μας προς την επιθυμητή από τους εντολείς τους πλαστή πραγματικότητα – κοιτάζοντας τότε από έξω τη «μήτρα» (matrix), στην οποία είμαστε φυλακισμένοι όλοι οι υπόλοιποι. Η κατανόηση της διαδικασίας και της κατάστασης αυτής μοιάζει ήδη με τον από-προγραμματισμό του εγκεφάλου μας – με την απελευθέρωση του δηλαδή από τις έξωθεν επιρροές, με στόχο να δραπετεύσει από τη φυλακή της χειραγώγησης, από τη «μήτρα» (matrix) δηλαδή, στην οποία έχει τοποθετηθεί.

Στο ξεκίνημα βέβαια της ανθρώπινης ιστορίας, η καθοδήγηση του πλήθους μέσω της φυλάκισης του στο matrix επιτυγχανόταν με τη βοήθεια της βίας – κάτι που έπαψε πλέον να είναι αρκετό, μετά την έναρξη της εποχής του Διαφωτισμού. Ένα επόμενο βήμα συνέβη γύρω στο 1850, όπου ξεκίνησε η πρώτη βιομηχανική επανάσταση – ενώ οι δύο επιστήμονες που έθεσαν τις βάσεις της σύγχρονης χειραγώγησης, ακούσια φυσικά, δεν είναι άλλοι από τους πατέρες της αναλυτικής ψυχολογίας S. Freud και C.G.Junk.

Από το επιστημονικό έργο του τελευταίου είναι γνωστό το ότι, ο άνθρωπος μπορεί να επηρεασθεί πολύ εύκολα από οπτικά ερεθίσματα – ενώ το συλλογικό ασυνείδητο διαδραματίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο. Χωρίς τώρα να επεκταθούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες, οι δέκα βασικότερες στρατηγικές της χειραγώγησης είναι οι εξής:

.

(1)  Η αντιστροφή της προσοχής (παραπλάνηση): Πρόκειται για σκόπιμες ειδήσεις που «πωλούνται» ως οι σημαντικότερες, έχοντας όμως στόχο να κρύψουν τις πραγματικά σημαντικές – όπως στο παράδειγμα της αναθεώρησης του συντάγματος, για να μη δοθεί προσοχή στα νέα μέτρα φτωχοποίησης των Πολιτών, καθώς επίσης στη λεηλασία της δημόσιας και ιδιωτικής (μέσω των αφελληνισμένων τραπεζών) περιουσίας των Ελλήνων.

(2)  Η σκόπιμη δημιουργία προβλημάτων, για τα οποία παρέχονται ταυτόχρονα οι ήδη προετοιμασμένες λύσεις: Για να επιτευχθεί ένας δύσκολος στόχος, προκαλούνται ορισμένες προβληματικές καταστάσεις, αφού διαφορετικά ο πληθυσμός επαναστατεί.

Για παράδειγμα, με σκοπό το ριζικό περιορισμό των κεκτημένων της πλειοψηφίας (μισθοί, κοινωνικό κράτος κλπ.), «παράγει» κανείς μία οικονομική κρίση, ενοχοποιώντας τους Πολίτες για τη δημιουργία της – παρέχοντας ταυτόχρονα «λύσεις», όπως η αύξηση της ποσότητας χρήματος από τις κεντρικές τράπεζες, οι οποίες δεν αφήνουν μεν το σύστημα να καταρρεύσει, αλλά αυξάνουν τη λεηλασία των πολλών που δεν αντιδρούν, επειδή δεν κατανοούν τι ακριβώς συμβαίνει.

Η «λύση» της κρίσης που προκλήθηκε σκόπιμα στην Ελλάδα ήταν κατ’ αναλογία η Τρόικα, μέσω της οποίας ολοκληρώνεται η λεηλασία της – ενώ ακόμη και σήμερα πλήθος εγχώριων ΜΜΕ επιμένουν να χειραγωγούν τους Έλληνες, ισχυριζόμενα πως η ευθύνη της χρεοκοπίας τους είναι δική τους, παρά το ότι αλλεπάλληλες εκθέσεις του ΔΝΤ όπως η πρόσφατη (πηγή), οδηγούν στα ακριβώς αντίθετα συμπεράσματα.

(3)  Η διαβάθμιση των δυσάρεστων αλλαγών: Η σταδιακή αλλαγή προς το χειρότερο των υπηρεσιών που προσφέρει το δημόσιο είναι πιο εύκολο να επιτευχθεί, σε σχέση με την άμεση και απότομη – επειδή η μάζα, όταν μία κατάσταση διαρκεί πολύ, τείνει να πέσει στην παγίδα του «όλα θα περάσουν και θα γίνουν καλύτερα».

Παράδειγμα η επιβολή των ακραίων νεοφιλελεύθερων μέτρων στην Ελλάδα σταδιακά μετά το 2010, όπου δημιουργούταν η εσφαλμένη εντύπωση στους Πολίτες ότι, οι εκάστοτε κυβερνήσεις τους προστάτευαν καθυστερώντας – ή πως η κρίση θα είχε καταπολεμηθεί, εάν δεν είχαν μεσολαβήσει αυτές οι καθυστερήσεις, παρά το ότι στην Πορτογαλία τεκμηριώθηκε πως δεν ισχύει. Ως εκ τούτου, δεν δινόταν καμία σημασία στα πραγματικά νούμερα, τα οποία τεκμηριώνουν ακριβώς το αντίθετο (ανάλυση).

(4)  Η αναβολή των επιδιωκόμενων αλλαγών: Πρόκειται για τη μετάθεση στο μέλλον εκείνων των αλλαγών που, εάν υιοθετούταν βραχυπρόθεσμα, θα προκαλούσαν μαζικές αντιδράσεις ή/και θα απορρίπτονταν από το σύνολο του πληθυσμού. Μέσω της αναβολής τους αυξάνεται σημαντικά η πιθανότητα αποδοχής τους εκ μέρους των ανθρώπων, επειδή έτσι συνηθίζουν καλύτερα στην ιδέα.

Παράδειγμα, οι μεταρρυθμίσεις του συνταξιοδοτικού συστήματος ακόμη και σε χώρες πλούσιες όπως η Γερμανία, οι οποίες αναβάλλονται μεν, αλλά τελικά επιβάλλονται (όπως θα συμβεί και στη Γαλλία, με τους εργατικούς νόμους). Επίσης η πεποίθηση που έχει δημιουργηθεί ήδη σε όλους τους Έλληνες κάτω των 60 ετών, σύμφωνα με την οποία δεν πρόκειται να πάρουν σύνταξη ή στην καλύτερη περίπτωση θα είναι σημαντικά μειωμένη – γεγονός που διευκολύνει φυσικά την πολιτική των δανειστών.

(5)  Η ομιλία στις μάζες σαν να πρόκειται για μικρά παιδιά: Όταν απευθύνεται κανείς στους ανθρώπους μιλώντας τους σαν να είναι παιδιά, τότε νοιώθουν ανάλογα ασήμαντοι – οπότε έχει τη δυνατότητα να τους πει ευκολότερα δυσάρεστες αλήθειες. Ισχύει εν προκειμένω το ότι, όσο πιο ψεύτης είναι κανείς, τόσο πιο εύκολα πείθει – γεγονός που διαπιστώνεται συχνά στην Ελλάδα, όσον αφορά το εκλογικό κοινό και τους πολιτικούς που στέλνει στην εξουσία.

(6)  Η έμφαση (επικέντρωση) στα συναισθήματα και όχι στη λογική: Με τη στροφή προς το συναίσθημα εμποδίζεται η κριτική σκέψη, σε βαθμό που δεν μπορεί να φαντασθεί κανείς. Παράδειγμα, η έμφαση στα χείλη του πρωθυπουργού με την έρπη, αντί στα καταστροφικά αποτελέσματα των δήθεν διαπραγματεύσεων του με τους δανειστές τον Ιούλιο του 2015 – ή στη σημερινή ρητορική του περί της υιοθέτησης δημοψηφισμάτων, όταν είναι ο μοναδικός στην ιστορία που δεν σεβάστηκε το δημοψήφισμα του 2015.

(7)  Η διατήρηση της κοινωνίας σε άγνοια: Προφανώς οι μάζες δεν πρέπει να είναι σε θέση να κατανοούν τις μεθόδους, καθώς επίσης τις τεχνικές ελέγχου που εξασφαλίζουν τη χειραγώγηση τους. Στα πλαίσια αυτά, όλοι όσοι προσπαθούν να τις «ξυπνήσουν» είτε συκοφαντούνται μεθοδικά, είτε διακωμωδούνται, είτε χαρακτηρίζονται ως οπαδοί θεωριών συνομωσίας – έτσι ώστε να μην εισακούγονται ποτέ.

(8)  Η χειραγώγηση της σκέψης του λαού, έτσι ώστε να πεισθεί πως είναι μία θλιβερή μετριότητα: Όταν οι άνθρωποι πείθονται ότι, είναι «μοντέρνο» να συμπεριφέρονται ανόητα, χυδαία και ματαιόδοξα, τότε είναι πολύ εύκολη η καθοδήγηση τους.

Παράδειγμα ο τρόπος ομιλίας και οι λέξεις που χρησιμοποιούνται πολύ συχνά στην ελληνική κοινωνία και στη Βουλή, οι οποίες μειώνουν δραστικά το πολιτισμικό επίπεδο της χώρας – οπότε δεν σημειώνονται αναταραχές και εξεγέρσεις, παρά τη ραγδαία πτώση του βιοτικού επιπέδου. Με απλά λόγια, η ευγένεια δεν συμβαδίζει με την παθητική αποδοχή της φτωχοποίησης – οπότε απαιτείται η μείωση του πολιτισμικού επιπέδου, χωρίς την οποία είναι αδύνατον να επιβληθεί.

(9)  Μετάλλαξη της αντίστασης σε ένα συναίσθημα κακής συνείδησης: Χωρίς καμία ενέργεια, δεν υπάρχει καμία άμυνα – όπως στην περίπτωση της Ελλάδας, όπου είναι ανόητο να περιμένει κανείς κάτι καλύτερο, αφού δεν ενεργεί οπότε δεν αμύνεται. Όταν η κοινωνία τώρα πείθεται συλλογικά ότι είναι ανόητη, διεφθαρμένη και ανίκανη, οπότε είναι η ίδια ένοχος για τα δεινά που της συμβαίνουν (κακή συνείδηση), τότε εξουδετερώνεται πλήρως – αφού αυτός που νοιώθει ένοχος δεν είναι σε θέση να αγωνισθεί, να εξεγερθεί και να επαναστατήσει.

(10) Η γνώση των ανθρώπων καλύτερα από τους ίδιους: Τις τελευταίες δεκαετίες οι γνώσεις στη Νευρολογία (έρευνα του εγκεφάλου), στην Κοινωνιολογία και στην Ψυχολογία έχουν αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό – οπότε η απόσταση που χωρίζει τα πολύ υψηλά εισοδηματικά στρώματα από τη μάζα είναι πια τεράστια. Ως εκ τούτου, ακόμη και η μεσαία τάξη έχει μείνει πολύ πίσω διανοητικά – οπότε είναι σημαντικά ευκολότερη η χειραγώγηση, ο έλεγχος και επομένως η «ληστεία» της.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να προσθέσουμε ότι, η πρώτη προτεραιότητα όλων όσων θέλουν να αποφύγουν την «πλύση εγκεφάλου» που τους ασκείται καθημερινά, είναι η προσεκτική επιλογή των ΜΜΕ, από τα οποία ενημερώνονται – κάτι που όμως απαιτεί πολύ μεγάλη προσοχή, αφού πρόκειται για κάτι εξαιρετικά δύσκολο. Σε κάθε περίπτωση, οποιοδήποτε μέσο αντιλαμβανόμαστε πως υποστηρίζει κάποιο πολιτικό κόμμα ή κάποια οικονομικά συμφέροντα, πρέπει να αποφεύγεται με κάθε τρόπο – αφού κάθε άλλο παρά ενημερώνει αντικειμενικά, ενώ δεν είναι τόσο απλό να το διακρίνουμε.

7 σχόλια :

  1. Ανώνυμος14/6/19 19:42







    Με αφορμή άρθρο του Διαμαντόπουλου.....


    Αγαπητέ Γεώργιε,

    Στην πολύχρονη σταδιοδρομία σου στο δικαστικό κλάδο, σίγουρα δεν συνάντησες κάποιους που να κρατάνε τη φωτιά της ανεξαρτησίας αναμμένη, γιατί πώς θα δεχόσασταν τα παρακάτω:

    1. Την ώσμωση της εκτελεστικής και δικαστικής εξουσίας, αφού η ανάδειξη των κορυφών της δικαιοσύνης γίνεται από την εκτελεστική εξουσία. Και εγώ ο καχύποπτος χωριάτης γιατί να μην υποθέσω ότι πολλές αντιδράσεις, των δικαστών που κρίνονται, να είναι "προληπτικές" για να γίνουν αρεστοί.

    Αλήθεια το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε όλοι μας με ανοιχτό το στόμα ανώτατους εισαγγελικούς λειτουργούς να αλληλοϋπονομεύονται, να αλληλοεξευτελίζονται και αντί να συνεργάζονται κατά της διαφθοράς να φαίνεται ότι συναλλάσσονται με χυδαίους πολιτικούς ώστε να θέλουν να ποδηγετήσουν τη δικαιοσύνη.

    2. Παρ' ότι σε αναλογία πληθυσμού οι δικαστές στη χώρα μας είναι οι περισσότεροι στην ευρώπη, εδώ η καθυστέρηση απονομής δικαιοσύνης φτάνει στα όρια της αρνησιδικίας.

    Μήπως επειδή 9 αναβολές στις 10 οφείλονται σε φυγοπονία ή φόβο των δικαστών.....Και όταν ο χοντρός Μπένυ έφερε νόμο τη δίκη που αναβάλλεται να την εκδικάζει η ίδια σύνθεση, τότε οι αναβολές μειώθηκαν 90% (αυτός ο νόμος ίσχυσε μόνο 1 χρόνο, γιατί ήρθαν οι επαναστάτες...)

    3. Πολλοί νομίζουμε ότι πολλοί δικαστές αισθάνονται ανεξέλεγκτοι και τούτο γιατί ΟΥΔΕΙΣ!!!! δικαστής έχει ποτέ καταδικαστεί από το Δικαστήριο Αγωγών Κακοδικίας. Δεν έπρεπε να επαναστατήσετε για να θεσμοθετηθεί αρμόδιο δικαστήριο πιο ανεξάρτητο από τους δικαζόμενους δικαστές?????

    4. Πώς πολλοί κακεντρεχείς χωριάτες, μη επαναστάτες, νομίζουμε ότι πολλοί δικαστές είναι άπληστοι. Για θυμήσου την αδικοπραγία του κράτους όταν μισθοδότησε τον ένα και μοναδικό Πρόεδρο Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών με 10.000 ευρώ μηνιαίως, πριν από τα πρόσφατα αναδρομικά, δικαστήρια που μετείχαν ανώτατοι δικαστές είχαν επιδικάσει ποσά 400.000 και πάνω ανά ανώτατο δικαστικό και δεν έφταναν μόνο αυτά αλλά επιδικάστηκαν και τόκοι...

    Γιώργη, ίσως ανήκω στους άλλους που δεν σε ενδιαφέρουν και ίσως τύχω της μη απάντησης. Δεν σου καταμαρτυρώ τίποτα περισσότερο, από μεγαλοστομίες περί επανάστασης λαού σε μια χώρα που οι ξένοι την καθήμαξαν κλπ. Μεγάλα τα λόγια,Γιώργη μου, μικρούλες οι πράξεις μας....και μάλιστα ούτε μέσα στο "σπίτι μας" (δουλειά μας) δεν επαναστατήσαμε για τόσες και τόσες αδικίες που κάνανε όχι οι ξένοι, αλλά οι δικοί μας....

    Υ/Γ Αυτά δεν είναι δικά μου, αλλά κεντρική ιδέα του άρθρου Διαμαντόπουλου και με αφορμή αυτό ας βλέπουμε πρώτα τα του οίκου μας, ας δούμε τα λάθη ημών των Ελλήνων και ας πάμε στις υποταγές των ξένων.

    Δυστυχώς, Γιώργη, μετά από 10 χρόνια κρίσης ακόμα δεν καταλάβαμε τίποτα και πάντα μας φταίνε οι άλλοι και όχι εμείς ο υπερήφανος και τρομερός λαός.......τρομάρα μας....




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/6/19 20:02

    Και επειδή είμαι άγνωστος, υπάρχει άλλοθι μη απάντησης (δεν απαντώ σε αγνώστους), όμως τα ερωτήματα τέθηκαν στο λαό (του σάιτ ) αιωρούνται και προβληματίζουν.

    Ας προβληματιστούν όποιοι θέλουν, εμένα με ενδιαφέρουν όλοι και όχι οι "εκλεκτοί"

    Και δεν απαντάμε (δικάζουμε τον ταχυδρόμο), αλλά τα θέματα.

    Υ/Γ Να σε προλάβω, θέλω να απαντήσεις, γιατί η αγνή και καλοπροαίρετη άποψη σου (άλλωστε δεν έχεις ανάγκη κανέναν, τάχεις μαύρα και στριμμένα)πρέπει να εδράζεται σε ρεαλιστικά και εφικτά βήματα επίλυσης των προβλημάτων.

    Υ/Γ Και ένα θέμα προς συζήτηση είναι αν πρέπει ο λαός να ερωτάται για πολύπλοκα και άκρως εξειδικευμένα θέματα οικονομικής και δη παγκόσμιας φύσεως. Πάντως το εκτόπισμα της δημοκρατίας δεν πολεμιέται εύκολα, αν και εγώ δεν θεωρώ έκφραση δημοκρατίας να συνασπίζονται σε μια άποψη "ΟΧΙ" ναζιστές ακροδεξιοί, ακροαριστεροί, βαρεμένοι, μυαλοκαμένοι, στοκαρισμένοι, ψεκασμένοι, αλλοπαρμένοι και φυσικά ο πολύς απλός λαός παρασυρμένος από λαϊκιστές και δημαγωγούς.

    Δύσκολο το θέμα, προς το παρόν έχουμε την δια αντιπροσώπων δημοκρατία (δεν ξέρω κάτι καλύτερο που να είναι εφικτό)και ας αποφασίζουν αυτοί για τέτοια πολύπλοκα και δύσκολα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/6/19 00:01

    Αγαπητε αγνωστε φιλε,
    αν και μου φαινεσαι γνωριμος και υποθετω ποιος, πολυ καλα τα λες
    Δε θα χρησιμοποιησω την ιδιοτητα που ειχα γιατι παει πολυς καιρος και οι γνωσεις μου απο το χωρο της δικαιοσυνης περιοριζονται πλεον σ οσα μπορει να γνωριζει καθε ενημερος πολιτης απο τον τυπο αλλα κυριως απο το διαδικτυο μιας και δεν διαβαζω πλεον τον ημερησιο τυπο εχοντας την εντυπωση οτι ζω σε κατοχη αν οχι Γερμανων τουλαχιστον Σταυροφορων και Ρωμαιων και ειναι ο ιδιος λογος που στην κατοχη δεν διαβαζανε εφημεριδες
    Δυο ειναι τα θεματα που με απασχολουν μεταξυ των οποιων και αυτο που εσυ θετεις .
    Το πρωτο ειναι το θεμα της Εθνικης Ανεξαρτησιας που αλλιως ξεκινησε το 1821 αλλιως προχωρησε αλλιως μεσα στην ελπιδα της δημοκρατικης Ευρωπης του 1974 διαμορφωθηκε κι αλλιως στραγγαλιστηκε απο την Γερμανικη επικυριαρχια.Αυτα ειναι γνωστα.Πηγαμε για μαλλι και βγαινουμε κουρεμενοι μπαρμπατσιολα
    Μεσα σ αυτο λοιπον το πλαισιο και στην εμμονικη αντιληψη οτι καθενας μας ειναι ενα δυνητικα ιστορικο προσωπο υπο την εννοια οτι ολοι κρυβουμε εναν ηγετη η εναν ηρωα ειναι το δραμα αυτης της χωρας κι αυτου του λαου.Δεν ειναι η περιφημη διχονοια που το κανει.αυτη ειναι το αποτελεσμα ελλειψης πολιτικης μορφωσης που ξεκιναει απ την οικογενεια και δεν βελτιωνεται με την λαμβανομενη παιδεια.Ολο αυτο λοιπον κανει τον πολιτη ευαλωτο οχι στην αληθεια αλλα στο ζωτικο δικο του πνευμα που περιοριζεται στο βολεμα και την απολαυση της ζωης χωρις κοπο και προσπαθεια.Ετσι σ αυτην την κατασταση επικρατουν πρωτογονες αποψεις περι προκοπης και καταξιωσης ενω δεν υπαρχει η καταλληλη κρατικη οργανωση να βαλλει τα πραγματα στη θεση τους αφου το πολιτευμα της ελλαδος ειναι ολοφανερο η κομματοκρατια οπως ορθως το επισημαινει ο σοβαρος καθηγητης Κοντογιωργης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/6/19 00:28

    Το δευτερο θεμα που με απασχολει και ειναι ομοκεντρο με το πρωτο ειναι η δικαστικη ανεξαρτησια.ειμαστε μαρτυρες τα τελευταια χρονια μιας ιδιοτυπης αντισφαιρισης που παιζεται απο 4 ομαδες.οι δυο ειναι πολιτικες και οι δυο δικαστικες σε πιο συγκεχυμενο και δισδυακριτο τερραιν οι δευτερες.ετσι βλεπουμε μια συγκρουση μεταξυ των δυο κυριοτερων κομματων μια συγκρουση μεταξυ καθενος απ αυτα με ενα υποθετικα αντιπαλο τμημα της δικαιοσυνης και τελος μεταξυ τμηματων της ιδιας της δικαιοσυνης.κι ολο αυτο οφειλεται στην εξαρτηση των κορυφαιων δικαστικων σχηματισμων λογω εκλογης των επικεφαλης απο την καθε κυβερνηση.δηλ ναι μεν ειναι ανεξαρτητη η δικαιοσυνη κυριως συνειδησιακα στην ουσια ομως εξαρτωμενη απο την εκτελεστικη εξουσια η οποια ελεγχει και τη νομοθετικη.ετσι υπαρχει λογος να θεσπισθει συνταγματικα νεος τροπος εκλογης των ανωτατων δικαστων απο το λαο μεσω κοινωνικης εκπροσωπησης δηλ απο ενα μεγαλο σωμα κοινωνικων εκπροσωπων που εχουν καταξιωθει σε τομεις και θεσεις αξιοκρατικα.Τωρα για τις αμοιβες που θιγει ο καθηγητης Διαμαντοπουλος θα ελεγα οτι κανεις στον κρατικο μηχανισμο δεν πρεπει να ξεπερναει τα 3000 ευρω.μα κανεις ουτε βουλευτης ουτε δικαστης ουτε τιποτα..ποσο μαλλον που υπαρχει αυτη η βαθεια οικονομικη κριση. ΒΕΒΑΙΩς ΤΟ ΜΙΣΘΟΔΙΚΕΙΟ ΟΠΩς ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΡΑΓΩς ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΙΣΘΟΣ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΦΗ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΦΟΥ Η ΜΕΙΩΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΛΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.Δεν ειχα διαβασει το αρθρο του Διαμαντοπουλου και δεν εχω λογο να αμφισβητησω το περιεχομενο του.το αναζητησα και το διαβασα.μου ειναι ολααυτα αγνωστα.η δικη μου συνταξη κοπηκε στο μισο και ειναι πλεον απλου δημοσιου υπαλληλου.ρωτα καποιο γνωστο σου δασκαλο καθηγητη να σου πει ποσο παιρνει.Τελικα ο ανθρωπος ειναι αχορταγος
    Τελος θα σημειωσω οτι δε μου αρεσουν οι αντιφασεις της δικαιοσυνης στην υποθεση της ΕΛΣΤΑΤ και στην υποθεση ΝΟΒΑΡΤΙΣ.Επρεπε οι αποφασεις πανω στα θεματα αυτα να ειναι ομοφωνες γιατι νομιζω ηταν καθαρες.η προς τα εξω εμφανιση τους μειωνει το κυρος της Δικαιοσυνης.Καλο ξημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16/6/19 20:15

    Ως πότε αυτούς που πουλάνε τρέλα ή παραμύθι θα τους βάζεις στη βουλή???

    Πάτα στη γη, σκέψου απλά, ρεαλιστικά και πατριωτικά!!!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/6/19 20:27

    Γιώργη, αν και μεγαλώσαμε αρκετά, εγώ ακόμα ψάχνω και δεν μπορώ να καταλάβω τα παρακάτω απλά και χιλιοειπωμένα....

    1. Τούτη η χώρα υπήρξε ποτέ ανεξάρτητη, ή ήταν πάντα υπό την κηδεμονία αυτών που την δημιούργησαν και την κηδεμονεύουν, φυσικά με τους φυλάρχους τους ντόπιους???

    ( Με εμάς τους έλληνες συμβαίνει το εξής περίεργο. Να είμαστε έθνος, αλλά να μην έχουμε κατορθώσει να γίνουμε κράτος, πραγματικό κράτος όπου οι νόμοι θα εφαρμόζονται προς πάσαν κατεύθυνσιν)

    2. Αλήθεια τι είναι επαναστατικό???? για το λαό, για το έθνος, για το κράτος, για την κοινωνία, για ό,τι θέλει ο καθένας είτε είναι εθνοκεντρικός, ή "ευρωληγούρης" σαν και μένα, ή διεθνιστής.....Πώς ορίζετε το επαναστατικό???? Για μένα είναι και παραμένει μέγα και δύσκολο πρόβλημα, ψάχνω την απάντηση και πελαγώνω.....

    3. Η ευθύνη του κάθε πολίτη πότε και πώς εκδηλώνεται??? Και πότε ο πολίτης είναι υπεύθυνος??? (όχι με την έννοια της τιμωρητικής ευθύνης, αλλά με την έννοια της κοινωνικής-εθνικής συνευθύνης).

    Υ/Γ Σ΄αυτές τις δυνατές λέξεις, επανάσταση, δημοκρατία, συνευθύνη κλπ ο καθένας μας βρίσκει συνταγές και δάφνες.....έχει όμως ο καθένας μας δίκιο????


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος16/6/19 20:52

    Πώς ορίζετε (εσείς) το επαναστατικό και όχι πώς ορίζεται (μόνο του).

    Άρα κάθε θέμα έχει την επαναστατική εκδοχή του, τη δημοκρατική εκδοχή του, την κοινωνική και ανθρωπιστική εκδοχή του....

    πχ. Η άποψη (και απ' ότι καταλαβαίνω και δική σου) ότι τούτη η ευρώπη δεν είναι δημοκρατική, δεν είναι των λαών, δεν είναι κοινωνική, αλλά γερμανοκρατούμενη κατά τη φτωχή δική μου άποψη δεν είναι έτσι.

    Έχει προβλήματα πολλά, συμφέροντα πολλά και μεγάλα κυριαρχούν εις βάρος πολλών άλλων, αλλά είναι ότι καλύτερο υπάρχει τουλάχιστον αυτή τη στιγμή. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν παλεύουμε να λύσουμε τα προβλήματα και να πολεμήσουμε τα συμφέροντα.

    Η κατηγορηματική σου θέση ότι είμαστε κουρεμένοι μπαρμπατσιόλα, έχω την εντύπωση, ότι είναι πεσιμιστική και ό,τι είσαι 100% σίγουρος ότι μας έχει βρει το μέγιστο κακό και στο διηνεκές........

    Αλήθεια η μπαρμπατσιόλα της άτακτης χρεοκοπίας πώς νάναι άραγε η ρημάδα?????

    Εγώ λέω μακάρι να μην την γνωρίσουμε.......και τότε η μισή σύνταξη που μας κόπηκε ίσως να είναι παράδεισος.....ίσως λέω, ποτέ δεν πρέπει να είμαστε κατηγορηματικοί και απόλυτοι ή μη μόνον σε θέματα δικαιωμάτων του ανθρώπου

    Υ/Γ Τώρα ένα μεγάλο θέμα άλλο είναι αν η ευρώπη πρέπει να είναι των λαών ή των εθνών ή των κοινωνιών που θέλω εγώ, ο ευρωληγούρης της ομόσπονδης ευρώπης.

    Και να γίνω πιο σαφής (έχω εγώ και τα κολήματά μου) η ευρώπη των εθνών μόνο δυστυχία έφερε στη γηραιά μας ήπειρο. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ και όχι η επικυριαρχία της γερμανίας σήμερα και ότι μας κούρεψαν μπαρμπατσιόλα πηγαίνοντας για μαλλί....

    Και πάλι έχω τις αμφιβολίες μου ακόμα και γι' αυτά που μου φαίνονται φως φανάρι!!!! Ας μην είμαστε κατηγορηματικοί και πολλώ δε μάλλον αφοριστικοί, αλλά κριτικοί και προβληματισμένοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.